Kā Latvijā influenceri Facebook atrod zīmolu sadarbības Francijā
Facebook ir viens no populārākajiem sociālajiem tīkliem Latvijā, un tas ir ļoti piemērots zīmolu sadarbībām. Taču tiešsaistes tirgotājiem un influenceru aģentūrām, kas vēlas ieviest jaunas Facebook reklāmas stratēģijas Francijā, var būt grūti atrast piemērotus influencerus. Tā kā Francijā Facebook ir mazāk populārs nekā citās valstīs, Latvijā esošajiem influenceru aģentiem ir grūtības atrast efektīvus influencerus. Šajā rakstā aplūkosim, kā Latvijā esošie Facebook influenceri atrod zīmolu sadarbības Francijā.
📢 Zīmolu sadarbību tendences Francijā
Facebook ir viens no populārākajiem sociālajiem tīkliem visā pasaulē, turklāt Francijā tas ir pirmajā vietā, ja runa ir par zīmolu sadarbībām. Saskaņā ar L’Etude des Réseaux Sociaux 2021 pētījumu (2021. gada sociālo tīklu pētījums), Francijā, kopš 2020. gada, ir pieaudzis influenceru tirgus, kas izmanto Facebook.
Tas ir izskaidrojams ar to, ka 82% franču cilvēku aktīvi izmanto Facebook, un 47% no viņiem ikdienā pavadā vismaz stundu, izmantojot Facebook. Turklāt Facebook ir vadošais sociālais tīkls, ko franči izmanto, lai sekotu līdzi ietekmīgām personām, un tam ir vislielākais viedokļu līderu (influenceru) īpatsvars.
Francijā Facebook tirgū darbojas 40% influenceru, bet tikai 20% no viņiem ir profesionāli influenceru aģenti. Tas, ka influenceru aģentūras tirgū ir vairāk nekā pusi, liecina par pieprasījumu pēc Facebook influenceru sadarbības Francijā.
Tomēr Franču tirgū ietekmējošais tirgotājs bieži izmanto Facebook nevis tāpēc, ka viņi tam ir lojāli, bet gan tāpēc, ka tas ir nepieciešams. Šāda uzvedība var uzlabot Instagram kvalitāti, padarot influenceru sadarbības Instagram platformā pievilcīgākas. Tas rada izaicinājumu Latvijā esošajām influenceru aģentūrām atrast piemērotus influencerus Facebook sadarbībai Francijā.
📢 Zīmolu sadarbību tendences Latvijā
Diemžēl Latvijā Facebook tirgū darbojas tikai 10% influenceru. Šis rādītājs ir pats zemākais Eiropā, jo vidēji 18% influenceru tīklā ir Facebook. Tas ir noticis, neraugoties uz to, ka 70% latviešu ikdienā aktīvi izmanto Facebook. Tas nozīmē, ka katras Facebook aktivitātes pamatā ir tirgotāju intereses un intensīvas darbības, nevis patērētāju intereses.
Asociācija “Skaitļotais spēks” sociālo platformu topā ir norādījusi, ka Facebook ir trešais visvairāk apmeklētais medijs Latvijā. Facebook Latvijā ir gaidāmā zīmola sadarbība, kas notiek ik vienā tiešsaistes tirgotāja aģentūrā. Šī zemo rādītāju saite ir jāizlabo, un tā var uzsākt jaunu Facebook senekaru, kas nosaka Facebook influenceru sarakstus un to, kā Latvieši var atrast Facebook influencerus Francijai.
💡 Facebook influenceru meklēšanas platforma
Francijā Facebook ir izteikti populārs un ir līderis, ja skatāmies uz visiem sociālajiem tīkliem, ko izmanto kultūras ietekmētāji, kam imūna Covid-19 situācija. Viena iemesla dēļ influnceriem ir nepieciešams Facebook ir tas, ka 82% no kopumā 44 miljoniem franču Facebook regulāri izmanto, šis skaitlis ir aptuveni 36 miljoni. Tas ir milzīgs tirgus, kas jāsasniedz influenceriem, ja viņi vēlas izveidot stabilu sadarbību un palielināt savu mērķu tirgu.
Latvijā Facebook ir izteikti populārs un ir līderis, ja skatāmies uz visiem sociālajiem tīkliem, ko izmanto kultūras ietekmētāji. Saskaņā ar Statista pētījumu 2020. gadā Facebook ir bijis vispopulārākais sociālais tīkls visā Eiropā, tostarp Latvijā un Francijā. Tāpēc efektīvi to izmantot, vislabāk ir būt redzamam platformā, kur esošajiem influenceru marketinga tirgotājiem ir svarīgi pastāvīgi meklēt jaunus influenceri.
Latvijā ir vietējais uzņēmums un Facebook influenceru meklēšanas platforma, kas ir viens no visbiežāk izmantotajiem Facebook influenceru meklēšanas veidiem. Šis uzņēmums ir viens no labākajiem Facebook influenceru meklētājiem visā Baltijā, un šī iemesla dēļ šī platforma ir kļuvusi ļoti populāra. Tāpēc aģentūras, kas vēlas veidot sadarbības ar Latvijas influenceriem Francijā, var pieteikties aģentūrai un iegūt sarakstu ar augstākajiem Facebook influenceru meklētājiem, lai norādītu, kādi influenceri ir vispiemērotākie viņu zīmoliem.
Francijā ir ļoti populārs personāls, kas atbild par to, lai viņi un viņu sekotāji sekotu savām aizraušanām. Šī iemesla dēļ influenceru tirgotāji, kuriem nepieciešami augsti kvalificēti influenceri, var izmantot platformu, lai iegūtu vispiemērotākos Latvijas influencerus Francijā.
📊 Facebook influenceru meklēšana Ziemeļeiropā
Kā minēts iepriekš, Latvijā ir daudz strādīgāku influenceru aģentūru un tirgotāju, kas vēlas attīstīties un attīstīties tirgotāju vidū. Vēl viens svarīgs Facebook influenceru meklēšanas veids ir zīmola un influenceru aģentūru darbs, kas ir pakalpojums, kas pieejams Ziemeļeiropā. Šīs pakalpojuma sniedzēji ir ļoti pazīstami Instagram influencer marketing platformās, un viņiem parasti ir liela interese sadarboties ar Facebook influencer marketing aģentūrām.
Tas nozīmē, ka Ziemeļeiropā ir daudz Facebook influenceru meklēšanas platformu un aģentūru, kuras var izmantot visās Baltijas valstīs un Ziemeļeiropas valstīs. Tāpēc, lai Latvijā esošās aģentūras vai tirgotāji varētu atrast piemērotus influencerus Francijā, viņiem jāizmanto Ziemeļeiropā esošās influenceru meklēšanas platformas. Šīs Hellopeter, 2021. gada 22. decembrī atklāta Facebook influenceru meklēšanas platforma, ņem vērā visas Facebook influenceru meklēšanas vajadzības un vajadzības.
Hellopeter ir izcila Facebook influenceru meklēšanas platforma visai Eiropai. Tāpēc, ja aģentūras vai tirgotāji vēlas Francijā izveidot sadarbības attiecības ar piemērotiem Latvijas influencerus, tie var nosūtīt pieteikumu Hellopeter, lai iegūtu piekļuvi daudzām augstas kvalitātes Facebook influenceru aģentūrām un resursiem.
❗ Francija
Frankofonija ir valstu grupa, kuras centrā ir Francija. Frankofoni veido apmēram 12% no visas pasaules iedzīvotāju skaita, kas ir vairāk nekā 274 miljoni cilvēku, un Francijas iedzīvotāji veido apmēram 18% no šādām valstīm. Tāpēc, kad runājam par Frankofoniju, Francija ir galvenā loma.
Frankofonija ir augsti attīstīts tirgos, kas atrodas rietumos. Tas nozīmē, ka tirgotājiem Francijā un visā Frankofonijā ir ļoti izturīgi un mūsdienīgi. Tas ir jāpatur prātā, kad runa ir par influenceru meklēšanas platformām visā Francijā un Frankofonijā.
Tāpēc, ja Latvijā esošās aģentūras vai tirgotāji vēlas atrast piemērotus influencerus Francijā, viņiem jāizmanto Frankofonijā esošās Facebook influenceru meklēšanas platformas. Turklāt ir svarīgi, lai tirgotāji un aģentūras atzītu, kāda ir šī reklāmas pasniegšanas joma, ņemot vērā konkurenci, kas tiek piedāvāta Frankofonijā.
Mēs katrs no mums esam piedalījušies reklāmas pasniegšanas jomā vismaz dažas reizes savā dzīvē. Tas nozīmē, ka uzņēmējiem Francijā un visā Frankofonijā ir nepieciešami Facebook influenceri, kā arī Instagram influenceri, Youtube influenceru aģentūras un līdzīgi, kas izmaiņas ir ļoti konkurētspējīgas.
🇫🇷 Francijas aģentūras
Frankofonijā esošajām influenceru aģentūrām ir vieglāk atrast piemērotus influencerus Latvijā, ja viņi var izmantot Facebook influenceru meklēšanas platformas visā Baltijā un Ziemeļeiropā. Tas ir, ja nav runa par Franciju un citām valodām runājošām valstīm.
Tātad, ja Latvijā esošās aģentūras vai tirgotāji vēlas atrast piemērotus influencerus Facebook sadarbībai Francijā, viņiem ir jāpiedalās Facebook influenceru meklēšanas platformās visā Francijā un Frankofonijā. Turklāt ir svarīgi, lai tirgotāji un aģentūras atzītu, kāda ir šī reklāmas pasniegšanas joma, ņemot vērā konkurenci, kas tiek piedāvāta Frankofonijā.