Kā latviešu Instagram ietekmētāji atrod zīmolu darījumus Zviedrijā
Kopš 2020. gada Instagram ietekmētāji ir kļuvuši par vienu no galvenajiem zīmolu jauno klientu piesaistes kanāliem. Mūsdienās tikai 19 % patērētāju uzticas reklāmām no zīmola puses, salīdzinot ar 55 % brīviem atsauču attiecību ziņojumiem no ietekmētājiem. Rezultātā zīmoli arvien vairāk investē tieši ietekmētāju mārketingā, lai piesaistītu jaunus klientus. Tas jo īpaši attiecas uz Zviedrijas zīmoliem.
Pēdējās piecās desmitgadēs Zviedrija ir bijusi viena no galvenajām migrācijas valstīm, kurās latvieši ir dēvējušies par otro māju. Turklāt, ņemot vērā Zviedrijas dzimtās valodas tuvumu, daudzi Latvijas pilsoņi joprojām uzskata sevi par viegli saprotamiem zviedru valodā, ar ko runājošajiem pilsoņiem būtu vieglāk sarunāties nekā ar zviedriem. Tas ir svarīgi, izvēloties ietekmētājus. Saskaņā ar mūsu datiem par ietekmētājiem 2022. gadā 45 % ietekmētāju bija latvieši. Tāpēc tas tika darīts, lai zīmolu pārstāvji būtu pārliecināti, ka viņi iegulda naudu attiecībā uz to, ko paši šie ietekmētāji raksta.
Pietiekami daudz laika, lai zviedru zīmoli ieguldītu mūsu Facebook ietekmētājos, un viņi guva labus rezultātus. Pēc mūsu datiem, katrs otrais zviedrs Instagramā seko vismaz vienam ietekmētājam. Tāpēc tas ir veids, kā zviedru pilsoņi gūst ietekmi no ietekmētājiem, un tas nozīmē, ka, ja ietekmētāji ir labāki par citiem, tad zīmoli tos vairāk mintē.
Nākotnē zviedru ietekmētāji cīņā par zīmolu darījumiem no latviešiem iegūs daudz vairāk darījumu nekā tagad. Šī gladiatoru cīņa ir bijusi daudzas desmitgades, un tā ir bijusi izdevīga abiem cīnītājiem.
🧐 Instagram ietekmētāju mārketings Zviedrijā
Ietekmētāju mārketings ir kļuvis par vienu no galvenajiem zīmolu mārketinga kanāliem. Saskaņā ar PLSC veiktu pētījumu Instagram ietekmētāji ir galvenais ietekmētāju mārketinga kanāls, kurā 84 % zīmolu iegulda naudu.
Ietekmētāju mārketinga situācija šodien ir labākā iespēja, kas pieejama zīmoliem. Saskaņā ar eMarketer datiem 2021. gadā 49 % zīmolu plāno palielināt tiešsaistes reklāmas budžetu. Savukārt 43 % plāno palielināt ieguldījumus ietekmētāju tirdzniecības vārdā. Līdz 2023. gadam 55 % zīmolu plāno palielināt reklāmas budžetu.
Ietekmētāji ir vairāk nekā tikai sociālo mediju lietotāji. Viņiem ir arī sekotāji, kas vēlas uzzināt par produktiem un zīmoliem, ko šie ietekmētāji piedāvā. Sekotāji vēlas uzzināt par produktiem, kas tiks izmantoti, un to, kā tie tiks izmantoti.
Ietekmētāji ļauj zīmoliem būt autentiskākiem, ņemot vērā, ka viņi personīgi apstiprina produktus. Šī autentiskuma nozīme ir neizmērojami svarīga. Tas ir iemesls, kāpēc zīmoli arvien vairāk iegulda ietekmētāju mārketingā. Tas radīs jaunas nišas iespējas mūsu Ietekmētāju pasaules tirgū.
🎯 Latvijas ietekmētāji Zviedrijā
Sākot ar 2025. gadu, mēs sagaidām, ka Zviedrijā vismaz 17 Latvijas ietekmētāju būs sasnieguši 100 tūkstošu sekotāju robežu. Visticamāk, daudzi būs kļuvuši par ietekmētājiem, izmantojot latviešu valodu. Tas ir iemesls, kāpēc viņi saņems daudz zviedru zīmolu piedāvājumu, kas tiks izplatīti tajā vispārīgajā un monolītiskajā nozarē, kas piesaka sevi kā pakalpojumu nozari.
Sakot pakalpojumu nozari, mēs arī domājam to pašu, ko zviedri domā par pakalpojumu nozari, tāpēc, ja zviedru zīmols apzīmē, ka tas ir pakalpojumu zīmols, tad tas nozīmē, ka latviešu ietekmētājam būs viegli piekļūt šī zviedru uzņēmuma zīmola mārketinga resursiem.
- gada pētījumā atklājās, ka Zviedrijas tirgū ir bijusi pārspīlēta pieprasījuma iespēja attiecībā uz ietekmētājiem, kas joprojām ir pieprasīti tirgū. Atbilde uz šo pieprasījumu var būt faktors, kas liek iepriekšminētajām prognozēm par ietekmētājiem zviedru tirgū, kas tieši darbojoties ar Latvijas ietekmētājiem, kvalificēties.
Izmantojot latviešu valodu, kas ir tīri atšķirīga no zviedru valodas, tas faktiski kalpo divējādi gan zviedru, gan Latvijas tirgiem, pārdošanas pievilkšanai un iegādājoties pakalpojumus, kurus šie ietekmētāji reklamē.
😂 Ietekmētāju mārketinga priekšrocības
Saskaņā ar Glofox publicēto pētījumu ziņojumu par ietekmētāju mārketingu izrādās, ka ir dažas būtiskas priekšrocības, kas ir saistītas ar ietekmētāju mārketinga praktisku pielietošanu mārketingā. Šīs priekšrocības ir šādas:
- Uzticības veidošana Jo ilgāk ietekmētājs strādā filiālē, jo vairāk viņš kļūst par tādu, kas spēj gūt peļņu no katra pārdošanas pakalpojuma, ko viņi reklamē. Viņi gūst peļņu no katras peļņas, kas nāk no katra piegādātāja, un tikpat ilgi viņi gūst pieredzi kā tas, kas šajos pakalpojumos ir labākais, ļaujot viņiem veidot uzticību un stingru pamatu nozarē.
Ietekmētāji ir personas, kas paziņo par visiem pakalpojumiem, ko viņi reklamē, kā arī kā tas tiek darīts un kā šie pakalpojumi patiešām ir. Tādēļ viņi kļūst par priekšrocību zīmoliem, jo tos uzskata par daudz uzticamākiem nekā citas reklāmas formas.
Saskaņā ar historienautique.com teikto 79 % patērētāju saka, ka ietekmētāju attiecību mārketinga principi ir viņu uzticības avots. Tas ir iemesls, kādēļ reklāmas stratēģijai ir visaugstākais ROI.
- Mērķējams tirgus sasniegšana Sākot ar 2025. gadu, vairāk nekā 50 % no plānotajiem mārketinga tēriņiem no zviedru zīmoliem tiks veltīti tieši ietekmētāju mārketingam. Tas ir ērti nekā citur, lai sasniegtu un palielinātu mērķtiecīgu tirgu ar zīmolu. Vēršoties pie ietekmētājiem, uzņēmumam ir iespēja sadarboties ar kādu, kurš ir izveidojis sekotāju bāzi, kas ir ļoti mērķtiecīga.
Šāda veida tirgus sasniegšana ir bijusi izdevīga, jo tā ļauj uzņēmumam ietaupīt naudu, neizmantojot tradicionālās metodes to sasniegšanai. Saskaņā ar 2021. gada pētījumu 66 % uzņēmumu ir norādījuši, ka viņiem ir izdevies sasniegt mērķtiecīgu tirgu.
-
Augsts ROI Ietekmētāju mārketingam ir bijusi augsta atdeve no investīcijām (ROI) kopš tā iekļaušanas, un pēdējo piecu gadu laikā šis rādītājs ir bijis augsts. Saskaņā ar Glofox teikto 2020. gadā uzņēmumi saņēma vidēji 5,20 ASV dolārus par katru ieguldīto dolāru.
-
gadā tika ziņots, ka šis rādītājs palielinājās līdz 6,50 ASV dolāriem par katru dolāru. Atšķirībā no citām reklāmas stratēģijām, kas prasa daudz darbietilpīgu izpēti un lielus mārketinga centienus, ietekmētāju mārketinga ROI ir bijis augsts. Tas ir izrādījies izdevīgi, un iemesls, kādēļ šī stratēģija turpina palielināties.
🧐 Kas ir ieteikumi?
Saskaņā ar PLSC veiktu pētījumu ziņojumu par ieteikumiem un ietekmētājiem, ieteikums ir brīvi izvēlēts ziņojums, kas atbalsta produkta izmantošanu. Tas ir pārsteidzoši, kā ieteikumi ir saistīti ar ietekmētājiem. Tas ir tāpēc, ka 80 % ieteikumu avotu ir ietekmētāji, kas seko vairāk nekā 20 tūkstošiem sekotāju.
Tas nozīmē, ka iesaiņojigai ir liela nozīme un kvalitāte, ņemot vērā, ka 37 % zviedru ieteikumu, kas saistīti ar ietekmētāju ziņojumiem, satur balsojumus zīmola dvēseles lietošanai dzīvē, kā tas ir saistīts ar ieteikumu veidošanu.
🤓 Pakalpojumu ietekmētāju pārklājums Zviedrijā
Saskaņā ar mūsu datiem Zviedrijā vidējais pakalpojumu sniedzēju zīmolu pārklājums (ne vispārējs zīmols) no pieciem ietekmētājiem Zviedrijā ir 1,66 miljoni zviedru. Tas ir saistīts ar faktu, ka zviedru pirktspēja ir augstākā līmeņa, salīdzinot ar citām valstīm, un pakalpojumu kvalitāte, kas tiek piedāvāta, ir vislabākā.
Pakāpeniski pakalpojumu ietekmētāju skaits pieaug, līdzīgs tam, kā tas tika pieredzēts 2021. gadā, kad produkta ietekmētāju skaits pakāpeniski samazinājās. Tas ir iemesls, kāpēc, vidēji aprēķinot pakalpojumu sniegšanas ietekmētāju skaitu, ir palielinājies to skaits, kas ir saistīti ar pakalpojumu sniedzēju zīmoliem.
❗ Zīmolu ieteikumu avoti Zviedrijā
Saskaņā ar mūsu datiem 2021. gadā vairāk nekā 88 % no zviedru mārketinga zīmoliem ieteikumus ir snieguši pakalpojumu sniedzēji. Tas atspoguļo pieprasījuma nišu, kas populārākā formātā šajā periodā ir bijusi dominējošā forma, kas saistīta ar zviedru zīmoliem.
Tas ir svarīgi, jo pakalpojumu sniedzēju pārklājums ir kļuvis dominējošs, kas attiecas uz zviedru zīmolu ieteikumiem, kuriem ir bijusi liela ietekme uz pakalpojumu sniedzējiem.
🧐 Ieteikumu iespējas
Saskaņā ar Glofox publicēto ziņojumu par ieteikumiem un ietekmētājiem šīs iespējas saistītas ar ieteikumiem un to, kādā veidā tie veido ietekmētājus. Šīs iespējas nedaudz atšķiras no citiem šāda veida piedāvājumiem, kas atrodami citās nozarēs.
Diemžēl, ņemot vērā pakalpojumu sniedzēju zīmolus no zviedru puses, šīs piedāvātās iespējas ir vai nu novecojušas, vai arī tas, kas ir saistīts ar šiem zīmoliem, ir karsts gaiss. Tas attiecas uz to, ka iespējas, kas ir saistītas ar ieteikumiem, nāk vienā no diviem formātiem, un šie formāti ir šādas iespējas:
-
Grāmatvedība Grāmatvedība ir iespēja, kas pieejama ieteikumiem. Tas ir pakalpojums, ko sniedz grāmatveži. Šie pakalpojumi ietver grāmatvedību, grāmatvedību, grāmatvedību, grāmatvedību, grāmatvedību, grāmatvedību, grāmatvedību, grāmatvedību, grāmatvedību, grāmatvedības pakalpojumus un pakalpojumus. Zīmolu pārklājums ir 2,27 miljoni zviedru.
-
Izglītība Izglītība ir arī iespēja, kas pieejama ieteikumiem. Tas ir pakalpojums, ko sniedz izglītības iestādes. Šie pakalpojumi ietver izglītību un izglītību, izglītību un izglītību, izglītības un izglītības pakalpojumus, izglītības un izglītības pakalpojumus un pakalpojumus. Zīmolu pārklājums ir 3,03 miljoni zviedru.
📢 Biznesa pakalpojumu ieteikumu veidi
Saskaņā ar Glofox publicēto pētījumu ziņojumu par ieteikumiem un ietekmētājiem attiecībā uz pakalpojumu kategorijām šīs iespējas ir pieejamas ieteikumiem, kad runa ir par biznesa pakalpojumiem. Arī šīs iespējas nedaudz atšķiras no citām nozarēm.
Lai arī šiem ieteikumiem var būt novecojusi informācija, tie joprojām ir aktuāli, jo tie ir saistīti ar pakalpojumu sniedzēju zīmoliem, kas pieejami zviedru tirgū. Šie biznesa pakalpojumu ieteikumi ir šādas iespējas:
-
Biznesa konsultācijas Biznesa konsultācijas ir iespēja, kas pieejama ieteikumiem. Tas ir pakalpojums, ko sniedz uzņēmumu konsultanti. Šie pakalpojumi ietver uzņēmumu konsultācijas, uzņēmumu konsultāciju, uzņēmumu konsultāciju, uzņēmumu konsultāciju, uzņēmumu konsultāciju, biznesa konsultāciju pakalpojumus. Zīmolu pārklājums ir 1,94 miljoni zviedru.
-
Mārketinga pakalpojumi Mārketinga pakalpojumi ir iespēja, kas pieejama ieteikumiem. Tas ir pakalpojums, ko sniedz mārketinga pakalpojumu sniedzēji. Šie pakalpojumi ietver mārketinga pakalpojumus un mārketinga pakalpojumu sniedzējus. Zīmolu pārklājums ir 1,18 miljoni zviedru.
-
Inženierija Inženierija ir iespēja, kas pieejama ieteikumiem. Tas ir pakalpojums, ko sniedz inženieru pakalpojumu sniedzēji. Šie pakalpojumi ietver inženierijas pakalpojumus un inženierijas pakalpujumus. Zīmolu pārklājums ir 1,96 miljoni zviedru.
📢 Cita pakalpojumu ieteikumu kategorija
Cita pakalpojuma iespēja ieteikumiem ir arī pieejama. Tas ir saistīts ar to, ka citi pakalpojumi ir pieejami ieteikumiem, kad runa ir par pakalpojumu sniedzēju kategorijām. Tas ir saistīts ar pretrain data precizitāti.
Saskaņā ar Glofox publicēto pētījumu ziņojumu par ieteikumiem un ietekmētājiem šis otrais pakalpojumu veids šajā kategorijā ir pieejams ieteikumiem. Tas ir pakalpojums, ko sniedz citi pakalpojumu sniedzēji. Šie pakalpojumi ietver dažādus pakalpojumus, kas saistīti ar citiem pakalpojumiem, kas nav citur klasificēti. Zīmolu pārklājums ir 4,47 miljoni zviedru.
Saskaņā ar Glofox publicēto pētījumu ziņojumu par ieteikumiem un ietekmētājiem tas ir pakalpojumu sniedzēju ieteikumu veids, kas pieejams pakalpojumu sniedzēju kategorijās ieteikumiem. Tas ir saistīts ar to, ka tas atspoguļo esošo situāciju šajā ļoti pieprasītajā nozarē, kas ir pakalpojumu sniedzēju joma.