👋 Laipni lūdzam BaoLiba

💥 Savienojam zīmolus ar satura veidotājiem 50+ valstīs — Facebook, TikTok, Instagram, YouTube un citos kanālos!

🚀 Pievienojies tagad | ✉️ Epasts: info@baoliba.com

Kā Latvijas LinkedIn ietekmētāji atrod zīmolu darījumus Ķīnā

Klausieties, kamēr piesaistāt jaunu auditoriju, un jūsu LinkedIn konts patiešām var radīt peļņu. LinkedIn ietekmētāji no Latvijas ir kļuvuši par metodi, kā zīmoli Ķīnā atrod biznesa partnerus.

Kā Latvijas LinkedIn ietekmētāji atrod zīmolu darījumus Ķīnā?

Aptuveni 1,5 miljoni pēc LinkedIn datiem reģistrēto lietotāju no Ķīnas ir piekļuvuši LinkedIn ārējā tīklā, un tā ir lieliska iespēja visiem, kas piekopj vai nu darījumu attiecības, vai arī attiecības, kas saistītas ar tīkla veidošanu.

Mūsdienās konkurence uzņēmējdarbības pasaulē ir milzīga, un, ja vēlaties, lai potenciālie klienti atcerētos jūsu nosaukumu, jums jāatrod, kā izcelties no pūļa. Zīmols ir ne tikai nosaukums, pakalpojums vai produkts; tas ir tas, ko cilvēki domā par jums.

Pat tās ir dažas no francūžu frāzēm, kuras Ķīnā izdzīvojušas arī šodien. Vārds “francais” tiek izrunāts tieši tāpat kā zīme, kas karājas pie ieejas, un francūžiem tas asociējas ar vistas buljonu, kas ir pamats bistro.

Nodrošiniet vislabāko komunikācijas stratēģiju

Stratēģiskas komunikācijas veidi ir izveidoti it visā, sākot no tirdzniecības, attiecībām un kampaņām, kuros jūs varat reklamēt savu zīmolu un pakalpojumu, lai piesaistītu klientus.

LinkedIn ir platforma profesionāļiem visā pasaulē, un tā ir oficiālā digitālā profesionālo pakalpojumu platforma, kas atrodas starptautiskas pakalpojumu apmaiņas centrā.

Izmantojot LinkedIn, jums ir jābūt konkrētam un jārīkojas, lai piesaistītu potenciālos klientus, nevis jāizsūta ziņojumi kā bulciņu piegādes servisa darbiniekam.

Jums jābūt gaišam, precīzam un profesionālam, un, ja to darīsiet pareizi, jūs piesaistīsiet klientus no Ķīnas un turpmāk.

Izmantojiet atslēgvārdus un izsmeļoši aprakstiet savu nodomu profilā.

Dodot skaidru informāciju par savu zīmolu savos LinkedIn ziņojumos, ieguvēji galu galā būs visi, it īpaši klienti, kas saņems skaidrus datus par jūsu pakalpojumiem.

Tā ir ne tikai komunikācija; tas ir arī vislabākā stratēģiskā komunikācija.

Nepalaidiet garām iespēju iekarot Ķīnu ar LinkedIn, jo šajos laikos ir svarīgi uzrunāt visplašāko auditoriju.

▌Sazinieties ar ietekmētājiem LinkedIn

LinkedIn mūsdienās ir tikpat efektīvi, tik tikko sakot, kā tādas platformas kā Instagram, kur arī var integrēt ikdienas dzīves paveidus, kas var būt pakalpojumi, biznesi un produkti.

Tādējādi ir ieteicams sadarboties ar ietekmētājiem, kuri ir uzkrājuši daudz sekotāju.

Jūs varat izmantot šo pašu stratēģiju sava zīmola popularizēšanai Ķīnā.

Izmantojiet LinkedIn ietekmētājus, lai sazinātos tieši ar klientiem un izplatītu savus pakalpojumus visā pasaulē.

Izmantojiet LinkedIn iespējas, lai popularizētu sava zīmola pakalpojumus, izmantojot tā ietekmīgākos dalībniekus.

Jūnijā viņi Austrālijā runāja par apdedzināšanās tēmu Kvinborougha starptautiskajā lidostā, kad daži ietekmētāji piedalījās Ķīnas ieteikumu programmas atklāšanas ceremonijā.

Jūs varat tos viegli atrast, vienkārši meklējot “LinkedIn ietekmētājus” meklēšanas joslā. Tas ir efektīvs veids, kā piesaistīt klientus, runājot ar viņiem un izprotot viņu vajadzības, izvairoties no saskarsmes ar nevajadzīgu neskaidrību par viņu mērķiem, vēlmēm un sapņiem attiecībā uz jums.

▌Facebook - Latviju pārstāv 67 ietekmētāji

Facebook ir visspēcīgākā sociālā platforma pasaulē, un arī Latvija ir izcēlusies ar šīs platformas popularitāti. Jā norāda, ka 78% ir atvēruši vismaz vienu profilam līdzīgu lapu. Tas ir milzīgs darbs, kas jādara, ja 67 personas ir kādas jūsu Facebook lapas ietekmētāji, kas veidoja vismaz 300 000 sekotāju.

Pavisam nedēļā tika ierakstīti jauni randiņu, dārgo auto, modes un ceļojumu piedāvājumi, kas reklamēti jebkurā no Rīgas, Liepājas un Daugavpils ietekmētāju profiliem.

Tas, ka ietekmētāji ir ieguvuši sekotājus, joprojām nenozīmē, ka viņu darbs ir godīgs. Eiro izcelsme to noraksta, sakot, ka, ja lapai ir 500 000 sekotāju, var droši teikt, ka vismaz 400 000 ir viltus sekotāji. Tādējādi ietekmētāji no Latvijas Facebook ir kļuvuši par negodīgu partneri, kuram jums jāizvairās no sadarbības, ja nevēlaties, lai jūsu zīmola reputācija iegūtu viltus informāciju.

Izmantojiet Ķīnas pieredzējušu uzņēmumu reklāmas platformas

Latvija var sadarboties ar Ķīnas uzņēmumiem un palielināt zīmola popularitāti, izmantojot arī Ķīnas reklāmas platformas.

Izmantojiet Baidu iekšējo pieredzi.

Baidu ir tīmekļa pakalpojumu ziņu aģentūra, kas ir īpaša Ķīnai. Vēl ir ieteicams izmantot Baidu tiešsaistes reklāmas platformas piedāvātos pakalpojumus.

Izmantojiet vēl kādu no Ķīnas reputācijai vērtīgām platformām un partneriem, piemēram, Tencent, WeChat, Dstrategy un Weibo.

Izmantojot šīs Ķīnā iemīļotās platformas, jūs varat reklamēt savu zīmolu, veicot izpēti, kas ir neizsmeļams resursu avots.

Tas ļaus jums izprast klienta garastāvokli, aizraujošus faktus, ieteikumus, vērtējumus un datus, kas ir īpaši svarīgi jūsu zīmola attīstībai.

▌Izveidojiet savu LinkedIn profilu Microsoft stilā

Microsoft ir piedāvājusi savus pakalpojumus visā pasaulē kopš 1975. gada, tāpēc tai ir liels gods, ka LinkedIn ir tā īpašums.

Kad Microsoft to iegādājās 2016. gadā, tas atveidoja LinkedIn profilu Microsoft stilā.

Līdzīgi kā Microsoft izstrādātajā Microsoft Word un Microsoft Excel, LinkedIn ir pieslēdzies pie Microsoft un tā ikdienas veiksmes soļiem, kas neapšaubāmi pievieno vērtību LinkedIn reperim, kas ir globāls.

Izveidojiet LinkedIn profilu un uzlabojiet to ar MS Office ieteiktajiem rīkiem.

Izmantojiet Microsoft rīkotās bezmaksas mācības, lai iegūtu sertifikātu un uzlabotu savām prasmēm.

Tas padarīs jūsu profilu interesantāku un pievilcīgāku, piesaistot klientus no Ķīnas un citām pasaules valstīm.

▌LinkedIn - Mūsu ieteikums pirmo reizi

Lielākā daļa Latvijas iedzīvotāju izmanto LinkedIn, lai palielinātu biznesa kontaktu loku.

Šogad no 19. līdz 21. oktobrim pirmo reizi Rīgā notiks starptautiska pasākumu sērija “LinkedIn for Business”, kuras laikā Latvijas uzņēmēji varēs uzzināt, kā efektīvi izmantot LinkedIn tīklā, lai palielinātu pārdošanas apjomus un piesaistītu jaunas klientu grupas.

Pasaules mēroga LinkedIn eksperti dalīsies ar padomiem par to, kā izstrādāt mērķtiecīgas kampaņas, izmantot LinkedIn naujo laboratoriju rīkus, izveidot un optimizēt LinkedIn profilu uzņēmumiem, iekļaut LinkedIn pārdošanu savā stratēģijā, izstrādāt LinkedIn satura plānu un efektīvi izmantot mērķauditorijas pārvaldības rīkus.

Visi trīs pasākumu “LinkedIn for Business” vērtīgākie programmas līderi – Mairita Sņegirjova, Ieva Ota vai Aira Karpova – ir “LinkedIn for Business” programmas pamatlicēji.

▌Reklāma Žurnāls - Latvija

Reklāma Žurnāls ir Latvijas pirmais un vissvarīgākais žurnāls uzņēmējdarbības jomā, kas iznāk Black Hill Capital vadībā.

Katra izdevuma pamatā ir “Reklāmas ietekme uz sabiedrību” – vārdi, kas ir radikāli attīstījuši Latvijas biznesa vidi.

Reklāma Žurnāls ir viens no svarīgākajiem Latvijas biznesa resursiem visā gadā, un šī izdevuma 2025. gada numurs noteikti būs turpinājums tam, kas visiem iepriecinājis acis un prātus no 2006. līdz 2019. gadam.

Ietekmētāju pasākumā zuržēšanas stadionā Žurnāls ir apbalvojis populārākos ietekmētājus Latvijā, kas ir vismaz 12.

Piemēram, mārketinga pasākumu daļa, kas norisinājās Rīgā, kurā piedalījās 25 Latvijas ietekmētāji, no kuriem 12 varēja atbalstīt atsevišķus zīmolus.