👋 Laipni lūdzam BaoLiba

💥 Savienojam zīmolus ar satura veidotājiem 50+ valstīs — Facebook, TikTok, Instagram, YouTube un citos kanālos!

🚀 Pievienojies tagad | ✉️ Epasts: info@baoliba.com

Kā Latvijas LinkedIn ietekmētāji atrod zīmolu darījumus Dānijā?

LinkedIn vietnē ir vairāk ietekmētāju, nekā jebkurā citā platformā. Tāpēc Latvijas ietekmētājiem nevajadzētu gaidīt, kamēr dāņi tos atradīs. Viņiem vajadzētu sākt tikties ar zīmolu vadītājiem, novērtējot viņus par naudu.

Tā kā Dānijā ir vairāk nekā 700 000 aktīvo LinkedIn lietotāju, un šķiet, ka viņi ir nopietni attiecībā uz tiešsaistes biznesa aktivitātēm, Latvijas uzņēmumiem ir vērts apsvērt iespēju sadarboties ar ietekmētājiem, lai viņu zīmols tiktu pamanīts.

Pieredze rāda, ka, izmantojot LinkedIn, vispirms ir jāpiedāvā vērtība, un, kad šī vērtība ir izveidota, ir viegli pāriet uz monetizāciju.

💡 Linkedin strauji attīstās kā ietekmētāju tirgus

Pēdējo trīs gadu laikā LinkedIn ir pieredzējis strauju izaugsmi ietekmētāju tirgū. Saskaņā ar a 2023. gada pētījums, 61 % ietekmētāju uzskata, ka LinkedIn piedāvā vislabāko atdevi no investīcijām, strādājot kādā sociālajā platformā.

Saskaņā ar to pašu pētījumu, laiku pa laikam LinkedIn ietekmētājiem ir labāka saskarsme nekā citiem uzņēmējiem, kas lieto LinkedIn.

Lai jūsu ziņa sasniegtu nepieciešamo cilvēku skaitu, ir jāizveido personīgā zīmola konts, kas ir pilnībā izpildīts.

📊 LinkedIn ietekmētāju atdeve pret citu sociālo mediju ietekmētājiem

Ietekmētājs, kurš piedāvā savus pakalpojumus zīmola izšķiršanai, vispirms ir jādara pieejams. Jāizveido personīgā zīmola profils, kas ir pilnībā izpildīts.

Pabeigts profils ne tikai izskatās uzticamāks un profesionālāks, bet tas arī palielina iespēju saņemt savus pakalpojumus nopietnāk.

Zīmola menedžeri parasti pievērš uzmanību profiliem, kuru izskats viņus uzrunā, un tikai pēc tam viņi izlemj, vai sazināties.

📢 Tiekšanās pie zīmola darījumiem Dānijā

Lai sazinātos ar zīmolu vadītājiem Dānijā, ir jābūt aktīviem. Sadarbojieties ar dāņu un starptautiskajiem uzņēmumiem, piedāvājot savus LinkedIn pakalpojumus.

Zīmolu menedžeriem parasti ir vairāki uzdevumi, un, ja, lasot viņu ziņas, varat uzzināt, kas viņiem nepieciešams, un piedāvāt viņiem palīdzību, tas var novest pie sadarbības.

❗ Izveidojiet piesaisti ar tematiskiem ierakstiem

Regulāri ierakstiet tematiski atbilstošus ierakstus, kas palīdzētu jūsu saiknē ar zīmolu menedžeriem, kuri meklē palīdzību, lai viņu zīmols iznāk uz Dānijas tirgu.

Daži rakstu veidi, kas varētu piesaistīt zīmola menedžerus, būtu:

  1. Dokumentēti uzņēmējdarbības braucieni Ja jūs esat ceļotājs, dalieties ar saviem ceļojumu piedzīvojumiem savos uzņēmējdarbības braucienos. Jūsu ceļojumi varētu ietvert tikšanās, konferences, apmācību sesijas un citus ar darbu saistītus braucienus.

Mūsdienās daudzi uzņēmumi ir ieinteresēti izsniegt ceļojumu stipendijas. Ja jūs regulāri ceļojat, tas varētu radīt iespējas un zīmola darījumus.

https://cdn.improb.com/wp-content/uploads/2022/10/featured-1-2.jpg

  1. Kā iekļūt tirgū Daži iespējamie ieraksti varētu ietvert jūsu profesionālās pieredzes pārskatīšanu Dānijā un padomus par to, kā citas personas no Latvijas var iekļūt Dānijas tirgos.

Lielākā daļa cilvēku labprāt ņem vērā padomus, kad runa ir par jaunām iespējām, tāpēc šādi ieraksti radīs piesaisti.

  1. Kas ir Dānijas menedžeriem?

Izsekojiet, kas ir Dānijas zīmolu menedžeriem, un rakstiet par viņiem. Dažs noderīgs saturs varētu būt:

  • Ko dod zīmola darījumi? Ieraksti par to, ko Latvijas uzņēmumi var iegūt no Dānijas zīmolu darījumiem.

  • DIY Rīki, kas palīdzētu izveidot sadarbības, piemēram, kontaktu kartes.

  • Ko viņi var dod? Raksti par to, ko zīmolu vadītāji var dot Latvijas uzņēmējiem. Varat dalīties ar padomiem, kā tajās tikt pie zīmola darījumiem.

📊 Kādus zīmolus var sasniegt no Dānijas?

Kad esat veicis pietiekamu izpēti, lai uzzinātu, kādas zīmola iespējas ir pieejamas Dānijā, rakstiet par tiem.

Piemēram, daudzi cilvēki zina par LEGO, ikvienā ziņojumā dalīšanās ar šāda veida iespējām radīs lielu interesi. Tādējādi jūs piesaistāt daudz lasītāju, un daudzi varētu būt ieinteresēti sazināties un veikt zīmola darījumus.

  1. Ilgtspējīgi zīmoli
  2. Tekstila zīmoli raksta
  3. Kosmētikas zīmoli

💡 Kur zīmolu vadītāji sazinās?

Daudzi zīmolu vadītāji varētu apmeklēt tematiskas saites tiešsaistes grupas, lai veicinātu savus pakalpojumus un uzzinātu par citiem.

Pierakstieties šādās grupās, lai veicinātu savus pakalpojumus, apvienojoties ar līdzīgi domājošiem, kā arī īstenotu zīmolu darījumus.

https://cdn.improb.com/wp-content/uploads/2022/10/featured-4-2.jpg

Grupa, piemēram, LinkedIn ietekmētāju grupas saite , ir laba vieta, kur var veicināt savus pakalpojumus un sazināties ar citiem.

Iepazīstieties ar grupu noteikumiem, lai pārliecinātos, ka jūs neatstājat grupu.

📊 Tērzējiet ar zīmolu vadītājiem

Tērzēšana ir vēl viens veids, kā sazināties ar zīmolu vadītājiem Dānijā. Viens no veidiem ir sazināties ar tiem, kas izdod tērzēšanu.

Piemēram, uzrakstiet LinkedIn ziņojumu par tērzēšanu. Un sarakstiet zīmola vadītājus, kuriem patiešām var būt interese piedalīties tēmā, kas saistīta ar viņu zīmola izpēti.

Pieņemiet darbā zīmolu vadītājus, kas ir saistīti ar Dāniju, un veiciet tematiskos datus ar viņiem. Un, kad ir bijusi dārgo zīmolu vadītāju iepazīšanās, lai iegūtu padziļinātu informāciju par to, kā veidot zīmola ražojumus, dalieties ar iznākumu. Daži no šiem zīmolu vadītājiem varētu pieprasīt jūsu pakalpojumus.

💡 Grupu iespējas

Grupas ir arī labs veids, kā veicināt savus pakalpojumus, kā arī tikt pie zīmola darījumiem.

Dānijas mārketinga vadītāji grupās bieži dalās ar savām pārbaudītajām metodēm, kā arī ar jauniem rīkiem un paņēmieniem.

Daudzas grupas ir vērstas specifiski uz Dāniju, turklāt ir arī starptautiskas, kas varētu palīdzēt jums piekļūt Dānijas ietekmējošiem zīmolu vadītajiem.

❗ Izņēmuma grupas, kuras jāpārbauda

Zīmola vadītāji, kas vēlas sadarboties ar ietekmētājiem

Tā ir grupas globāla sabiedrība, kurā zīmolu vadītāji var aizpildīt savu vakanču sarakstu, kad viņiem vajadzīgi ietekmētāji.

Latvijas vadītājiem ieteicams kļūt par dalībnieku un piedalīties šajā grupā. Dalībnieki no visām nozarēm varētu atrasties grupā.

Kļūstot par dalībnieku, jūs varat kontaktēties ar zīmolu vadītājiem, kuriem ir vajadzīgi ietekmētāji, lai virzītu savu zīmolu.

Zīmolu vadītāji, kas vēlas vienoties ar ietekmētājiem un satura veidotājiem visā pasaulē

Šī grupa ir vērsta uz starptautiskuriem zīmolu vadītājiem. Jūs varat kļūt par grupas dalībnieku un sazināties ar dažādiem zīmolu vadītājiem, kuriem tiešām ir vajadzīgi ietekmētāji.

Tātad, ja jūs interesē zīmolu darījumi, šī grupa ir ideāla vieta jūsu pieprasījumam.

📢 Zīmolu vadītāji LinkedIn

Zīmolu vadītājiem, kas vēlas sadarboties ar ietekmētājiem, ir vairākas iespējas, kur viņi var doties.

Iepazīstieties ar divām vietnēm, kur zīmolu vadītāji var atrast dažādus ietekmētājus, kas palīdz virzīt viņu zīmolus.

  1. Zīmolu ietekmētājs
  2. PR un zīmolu darījumu tirgotājs

Abas šīs vietnes ir vērstas uz ietekmētājiem, kuri saskaņā ar jomas kategoriju ir sadalīti dažādās nozarēs.

Zīmolu vadītāji var reģistrēties uzticamu ietekmētāju atrašanai, kuriem ir nepieciešami ietekmētāji zīmola veidošanai.

Tādējādi, ja zīmolu vadītāji meklē, kur atrast ietekmētājus, viņi nonāk šajās vietnēs. Tāpēc Latvijas ietekmētājiem ir svarīgi reģistrēties šajās vietnēs.

💡 Apmaksas veidi

Biežāk izmantojamie maksājumu veidi ir Payoneer un PayPal. Ietekmētāji, kuriem veikt iemaksas ir svarīgi, vajadzētu reģistrēties kādā no abām vietnēm.

Tomēr ir pieejami arī citi maksājumu veidi, kurus zīmolu menedžeri var izmantot, maksājot Latvijas ietekmētājiem.

  1. Revolut - Ir paredzēts galvenokārt privātiem kontiem, ko izsniedz kripto platforma un bankas pakalpojumi.
  2. Wise - Nodrošina starptautiskus un iekšējos pārskaitījumus, kā arī ļauj izsniegt skaidras naudas kartes.
  3. Mango - Nodrošina ātri un droši pārskaitījumus, kā arī samazina izdevumus, pieņemot akauntus visā pasaulē.
  4. Skrill - Nodrošina ātru piekļuvi līdzekļiem ar zemu maksu par darījumiem.

📊 Apstrādes laiks?

Ja katrs maksājuma veids ir savs noteikumu komplekts, kas jāievēro, tad kopīgais rādītājs visiem ir tas, ka apstrādes laiks var ilgt no 3 līdz 7 darba dienām.

Tādējādi, ja ir nepieciešams ātri panākt, ka maksājums tiek atvērts, zīmolu vadītājiem vajadzētu izmantot kriptovalūtu, kas ir ātrākais maksājuma veids.

💡 Maksāt ar kriptovalūtu

Ja zīmola vadītāji vēlas veikt tūlītējus maksājumus, viņiem jāmaksā kriptovalūtā, jo tie ir ātrākais maksājuma veids.

Izmantojot kriptovalūtu, zīmola vadītāji var veikt tūlītējus maksājumus, kas atver jaunus apvāršņus.

Ja kriptopakalpojumi, piemēram, Fasset, ir pieejami, zīmolu vadītājiem nav jāuztraucas par to, kā apmaksāt savus pakalpojumus.

Piemēram, Fasset ir pieejams, lai piedāvātu zīmola vadītājiem kriptopakalpojumus, ko viņi var izmantot, lai apmaksātu savus pakalpojumus.

📊 Sajūta par citu iepriekšējām saskarsmēm

Kaut arī daudzi zīmolu vadītāji varētu vispirms vēlēties saņemt atsauksmes, no otras puses, citi nevēlas. Šajā jautājumā tas ir atkarīgs no izvēlēto ietekmētāju profesionalitātes.

Ja ietekmētājpersonai ir nepieciešamas atsauksmes, zīmola vadītājiem vajadzētu sazināties ar iepriekšējiem ietekmētājiem. Atsauksmju pieprasīšana ir izplatīta prakse visās nozarēs.

Zīmola vadītājiem vajadzētu atgādināt iepriekšējiem ietekmētājiem atstāt atsauksmi, kad uzdevums ir pabeigts.

💡 Atsauksmju pieejamība

Atsauksmes varat instalēt, pamatojoties uz izvēlēto platformu. Šim nolūkam ir vairāki rīki, ko varat izmantot.

  1. Atsauksmju lapa
  2. Atsauksmju izsekošana
  3. Atsauksmju maksimizētājs
  4. Atsauksmju glabātava

Visi šie rīki ir pieejami, lai palīdzētu jums pārvaldīt atsauksmes, gan pozitīvās, gan negatīvās. Ar šo rīku palīdzību varat pārliecināties, ka saņemat piedāvājumus, kas jums ir nepieciešami, lai sasniegtu savus mērķus.

❗ Sazinieties ar Baoliba

Sazinieties ar Baoliba, lai iegūtu vairāk informācijas par to, kā veikt zīmolu darījumus. Mūsu mērķis ir veicināt globālo zīmolu apvienošanu ar ietekmētājiem.

Baoliba vietnē tiek pārbaudīti visu nozaru ietekmētāji. Kontaktējieties ar mums tūlīt, lai uzzinātu vairāk par to, kā mēs varam palīdzēt jūsu uzņēmumam gūt panākumus ar ietekmētāju mārketinga palīdzību.

Baoliba turpinās atjaunināt Latvijas ietekmētāju mārketinga tendences, laipni aicinām mūs sekot.