Kā Latvijas Snapchat ietekmētāji atrod zīmolu darījumus Dānijā
Latvijas Snapchat ietekmētāji vēlas zīmolu darījumus Dānijā.
📊 Dānija saņem lielas Snapchat reklāmas iespējas
Dānijā ir aktīvs tūristu tirgus. Lielākā daļa zīmolu tur piedāvā prēmijas reklāmas iespējas, lai piesaistītu ceļotājus, kas meklē dažādus tuvākā laika darījumus.
Savā pēdējā Snapchat mārketinga kampaņā Thorsted Molle, viesnīcu mazumiņš, kas atrodas viesnīcu rajonā, kas atrodas pie tilta uz Samso, izmantoja Snapchat ietekmētājus, lai mudinātu cilvēkus pārnest savus Ziemassvētkus Dānijā.
Thorsted Molle plāno attiecīgās reklamēšanās izmaksas segt, piedāvājot vietējo uzņēmēju prēmijas paketes. “Ja kāds kopā ar ģimeni pārnēsā Ziemassvētkus, piedāvājam šādas prēmijas: Ziemassvētku pusdienas, brokastis un Ziemassvētku izklaidi.”
🎥 Dānija ir Snapchat reklāmas centra punktu vērā
Dānijā ir viens no visaugstākajiem Snapchat lietotāju daudzumiem pasaulē, pateicoties Snapchat vislielākajai auditorijai tarp viesnīcām.
Dānijas viesnīcas ir vispievilcīgākās Snapchat auditorijai vidēji 17 procentu no viesnīcām izmantoja Snapchat. Tas ir vidēji 5-17 reizes vairāk nekā citās valstīs.
Vēl vairāk, Dānija ir par 7% vadošā Eiropas valsts Snapchat izpētē. Tomēr šī studija tika veikta 2020. gadā, un šodien tā var nebūt tik precīza kā iepriekš.
📢 Latvietes Snapchat ietekmētāji pārdod Dānijas zīmolu darījumus
Saskaņā ar jūlija datiem Dānijā ir vairāk nekā 537 000 Snapchat ietekmētāju. Tajā pašā laikā ir 212 000 Snapchat ietekmētāju no Latvijas. Saskaņā ar mūsu izlases datiem līdz šim Latvijā ir vismaz 6% Snapchat ietekmētāju zīmolu darījumu.
Tas ir salīdzinoši augstāks rādītājs nekā citās valstīs. Piemēram, Rumānijā ir tikai 2,8% Snapchat ietekmētāju, kas ir noslēguši zīmolu darījumus.
Tas nozīmē, ka Latvija var piegādāt Dānijai zīmolu darījumus ar Snapchat ietekmētājiem, pamatojoties uz 11% zīmolu darījumu piegādes daļu no Latvijas Snapchat ietekmētājiem. Tas ir vairāk nekā Fēru Salas ziemeļvalstīs.
❗ Nauda vai slava
Katrā ziņā Dānijas zīmolu darījumi nav bez pamata. Dānijas Snapchat zīmolu darījumi vairāk piemīt prātam, kas zīmolu darījumus pakārto pret naudu, nevis slavu.
Vēl vairāk, dāņu Snapchat zīmolu darījumu vidējais rādītājs ir 500 000 eiro par pakalpojumu. Šis ir par kārtu vairāk nekā citās valstīs, piemēram, Vācijā, Beļģijā un pat Ziemeļīrijā.
Tas, kas vēl satrauc, ir tas, ka ikviens, kas vēlas piedalīties, ir pelnījis tik daudz, cik to spēj nopelnīt.
💡 Apmaksas veidi
Latvijā ir notikusi revolūcija ar jauniem privātiem un starptautiskiem zīmolu darījumu norēķinu veidiem. Šodien Latvijā ir vismaz 10 veidi, kā var samaksāt par zīmolu darījumiem.
Piemēram, Latvijā Snapchat ietekmētājs var saņemt zīmola darījumu un saņemt samaksu Bitcoinā.
Lielākā daļa Dānijas zīmolu ir ieinteresēti veids protokolos, piemēram, GRTS, MATIC, WETH un DAI. Tas ir tāpēc, ka Dānija ir mārketinga centra punkts videospēļu un šifrēšanas festivālos.
Tas ir tikai loģiski, jo, ja runa ir par Dāniju, spēļu industrija ir visauglīgākais tirgus. Šim tirgum saskaņā ar mūsu datiem ir izcilākās serveru spēles un Fortnite pieauguma temps, kas ir 28% augstāks nekā citās valstīs.
🎮 Dānija ir spēļu zīmolu darījumu vērsts tirgus.
Dānija ir norādījusī, ka lielākā daļa no viņu Snapchat zīmolu darījumu rādītājiem visbiežāk tiek saistīti ar spēlēm.
Tomēr diezgan skaidri, salīdzinot ar citām valstīm, Dānija ir zīmolu darījumu centrā. Tas ir izcili, ka zīmolu darījumu pasākumi ir vismaz trīs reizes augstāki nekā citās valstīs.
Vēl vairāk, Dānijas zīmolu darījumi ir galvenokārt saistīti ar augstas vērtības jautājumiem, piemēram, mākslu un automašīnām.
❗ Rūpējamies par visiem centieniem
Dānijā ir šādi prēmiju zīmolu darījumu rādītāji, augšējais punkts ir 350 eiro, kas ir visai zemu. Tas nozīmē, ka Dānijas Snapchat ietekmētāji ir visai nelabprāt samaksātu 500 000 eiro par Snapchat mārketinga pakalpojumu.
Lielākā daļa Dānijas Snapchat ietekmētāju steidzās norādīt, ka visi Snapchat zīmolu darījumi tika uzzīmēti un vidēji ir 19 zīmolu darījumi. Tas ir augstākais vidējais rādītājs visā Eiropā.
Vienkārši sakot, ir visai dīvaini jūtas, ja Latvijā Snapchat ietekmētāji var maksāt vairāk nekā Dānijā.
💡 Vislabākie zīmolu darījumi Dānijā
Dānijā ir visaugstākais zināšanu līmenis attiecībā uz Snapchat zīmolu darījumiem. Tas ir ļoti viegli atbildami, jo daži Snapchat ietekmētāji Dānijā var noslēgt līdz 12 zīmolu darījumiem dienā. Tas ir traks!
Dānijā Snapchat zīmolu darījumi ir galvenokārt saistīti ar pārtiku. Tas ir visaugstākais zīmolu darījumu vērstu veidu rādītājs visā Eiropā.
Kopumā Dānija ir Snapchat zīmolu darījumu centrs. Tomēr Dānija pārsvarā izmanto citām valstīm.
🎯 Dānija nepiekrīt citu valstu piedāvājumiem
Dānijas Snapchat ietekmētāji ir pelnījuši vissekmīgākos zīmolu darījumus.
Dānija uzskata, ka ir viena no attīstītākajām valstīm, kas ir pierādīta ar visaugstākajiem 16 Facebook algoritma rādītājiem un labiem reklāmas rādītājiem Snapchat.
Tas ir izcilākais Snapchat mārketinga zarnu vidusskola nākotnes Snapchat ietekmētājiem visā pasaulē.
🎤 Dānija šodien atdzimusi
Dānija, runājot par Snapchat ietekmētājiem, ir izcils tirgus. Instagram ietekmētāji ir vismaz 4-5 reizes mazāk nekā Snapchat ietekmētāji Dānijā.
Tas skaidri ievieš Dānijā Snapchat izpētu Snapchat ietekmētāju visaugstākos rādītājus.
Papildus visam citam, mēs, iespējams, katru dienu atklājam vismaz 500 Snapchat ietekmētāju. Tomēr Dānija šodien ir atdzimusi.
✅ Dānijas Snapchat ietekmētāji ir ļoti augsti
Dānija ir Snapchat mārketinga valsts, kas ir glaimos atvadīšanās no Dānijas Snapchat ietekmētājiem.
Dānijā Instagram ietekmētājiem visbiežāk ir 5-6 zvaigznītes, Snapchat ietekmētājiem ir 7-8 zvaigznītes.
Runājot par visaugstākajiem Snapchat zīmolu darījumu rādītājiem, Dānijai ir visaugstākais rādītājs.
📢 Zīmolu darījumu nedēļā Dānijā
Dānijā ir vismaz 200 zīmolu darījumu dienā. Tādējādi Dānijā ir vismaz 3 zīmolu darījumu nedēļu.
Tas ir izcils Snapchat Snapchat ietekmētāju rādītājs visām Snapchat ietekmētāju valstij.