Kā Latvijas Twitter ietekmētāji atrod zīmolu darījumus Turcijā
Lielākā daļa cilvēku, visticamāk, domātu, ka Latvijas Twitter ietekmētājiem nav viegls dzīves ceļš. Galu galā cilvēki, kas ir iecietīgi pret mūsu tendencēm, visbiežāk ir sveši ļaudis, kuri iztēlojas, ka mēs visi joprojām dzīvojam Padomju savienībā.
Tomēr, neskatoties uz to, ka mēs esam paslēpti tālu aiz Polijas robežas, Latvijas Twitter ietekmētāji ir izveidojuši zīmolu sadarbības stilu, kas ir kļuvis par absolūti šokējošu starp citiem Eiropas Twitter kontiem. Galu galā, kurš varētu domāt, ka mūsu visaugtākie ietekmētāji gūst virkni veiksmes ar zīmolu sadarbībām no Turcijas?
Šī raksta laikā es vēlētos iepazīstināt jūs ar šo jaunatklāto sadarbības modeli, kas ir kļuvis par savdabīgu zīmola sadarbību ar mūsu ietekmētājiem.
🏢 Tiešsaistes iepirkšanās paradumi Turcijā
Lai saprastu, kāpēc Turcija ir tik pievilcīga, jāapskata daži iepirkšanās paradumi visā valstī. Lielākā daļa turku patērētāju dod priekšroku iepirkšanās pieredzei, kas sniegta tiešsaistē. Atbilstoši 2023. gada pētījumam, ko veica DPDgroup, Turcijā ir visaugstākais tiešsaistes iepirkšanās rādītājs starp Eiropas kopienām.
Turcijā, kā arī citās valstīs, ir pieaugusi tiešsaistes iepirkšanās popularitāte. Tomēr Turcijā ir visaugstākā tiešsaistes iepirkšanās tendence, un šis rādītājs ir pieaudzis no 68% 2021. gadā līdz 77% 2023. gadā. Tas ir visaugstākais rādītājs starp visām pārējām pētītajām valstīm.
DPDgroup pētījums atklāja, ka 68% turku patērētāju dod priekšroku pirkt produktus tiešsaistē, nevis veikalā. Jāatzīmē, ka 86% Turcijas patērētāju ir iepirkšanās pieredze tiešsaistē, bet 68% iepērkas tiešsaistē vismaz reizi mēnesī. Šie rādītāji ir ievērojami augstāki nekā citu iepirkšanās paradumu līderu, piemēram, Lielbritānijas (42%), Beļģijas (41%) un Nīderlandes (47%).
Mūsdienās videi draudzīgi iepirkšanās paradumi ieņem svarīgu vietu patērētāju ikdienā. Pētījums atklāja, ka 31% turku patērētāju dod priekšroku videi draudzīgiem iepirkumiem, kas ievērojami pārsniedz tirgus vidējo rādītāju 22%. Turcijas patērētāji ir arī līderi visā Eiropā, dodot priekšroku iepirkšanās pieredzei, kas sniegta no mobilajām ierīcēm. 77% turku dod priekšroku mobilajiem rīkiem, lai veiktu iepirkumu.
Galvenie iemesli tiešsaistes iepirkšanai ir šādi:
- 31% dod priekšroku videi draudzīgiem iepirkumiem
- 30% dod priekšroku iepirkšanai, izmantojot mobilos tālruņus
- 37% dod priekšroku iepirkšanai, izmantojot datora pārlūkprogrammas
- 34% dod priekšroku iepirkšanai, izmantojot sociālos medijus
🎣 Latvijas Twitter ietekmētāju iekarojums
Visticamāk, ka šiem datiem ir tieša saikne ar to, ka Latvijas Twitter ietekmētāji veido spēcīgas attiecības ar Turcijas zīmoliem. Šī neparastā zīmolu sadarbība ir notikusi jau labu laiku, un, kaut arī daudzus no šiem attēliem un videoklipiem varētu uzskatīt par neskaidriem, ir skaidrs, ka šie cilvēki veic nopietnu darbu.
Katru dienu Twitter vietnē var redzēt virkni Latvijas Twitter ietekmētāju, kuri ir saistīti ar Turcijas zīmolu sadarbībām, un tajā ir iekļauti arī Turcijas zīmolu attēli. Šie ietekmētāji neslēpj savu prieku un apmierinātību, izmantojot Turcijas zīmolu izstrādājumus, un acīmredzot Tas nebūt nav joks. Šī virzība ir devusi Latvijai stabili augošu Twitter ietekmētāju tirgu, kas saistīts ar Turciju.
Turcijas ekonomika ir lielākā un nozīmīgākā starp jaunattīstības valstīm. Tāpēc nav pārsteigums, ka uzņēmumiem, kas darbojas internetā, ir izdevies attīstīt tirgu. Mūsdienās Turcijas tirgus ir pieejams no jebkuras vietas pasaulē. Tas ir ne tikai ļoti konkurētspējīgs, bet arī piedāvā plašu produktu klāstu.
Pēdējo desmit gadu laikā Turcijas uzņēmumiem ir izdevies attīstīt eksportu, kā arī palielināt tirgu savā valstī. Tā rezultātā ir veidoti daudzi uzņēmumi, kas eksportē produktus starptautiskā tirgū.
Tie ir nozares, piemēram, apģērbu ražošana, automobiļu ražošana, elektronika, pārtikas ražošana, ķīmiskā ražošana, tērauda ražošana, celtniecības ražošana, pakalpojumu nozare, farmācija, medicīnas produkti, tekstilizstrādājumu ražošana un daudz kas cits. Tādējādi Turcijas uzņēmumiem, kas eksportē produktus ārpus savas teritorijas, ir pieejami daudzi veidi, kā sasniegt savus mērķus.
☝️ Atbalsts Latvijas ietekmētājiem
Atbalsts, kas tiek sniegts Latvijas Twitter ietekmētājiem no Turcijas zīmolu puses, ir ievērojams. Daudzi ietekmētāji saņem apmaksātu ceļojumu uz Turciju, kur viņiem tiek piedāvāta iespēja apmaksāta brīvdiena uz vismaz nedēļu. Atrodoties Turcijā, šie Latvijas Twitter ietekmētāji saņem iespēju nodarboties ar Turcijas zīmolu produktu popularizēšanu un vērtēšanu.
Tā kā Turcija ir daļa no Āzijas un Eiropas, tur ir daudz redzamu apskates vietu. Lelenie ietekmētāji, kas ierodas Turcijā, tiek ārstēti kā VIP viesi. Viņi var baudīt ekskluzīvus viesnīcu pakalpojumus, stilīgus autobusus, luksusa automašīnas, privātus lidmašīnu pakalpojumus un daudz ko citu.
Visticamāk, ka pēc iepazīšanās ar šiem ietekmētājiem, visticamāk, ka daudzi no jums šaubās par viņu patiesumu. Jūs, iespējams, domājat, vai šie ietekmētāji ir tikai viltus. Viņi varētu izmantot citas personas fotoattēlus un apgalvot, ka ir citi cilvēki. Tas ir pilnīgi saprotams viedoklis, jo Latvija un Turcija ir tālu atšķirīgas valstis.
Tomēr ir skaidrs, ka šiem ietekmētājiem, kas ir atklājuši šo Turcijas zīmolu sadarbību, ir sniegti tiesiski dokumenti, kas pierāda, ka viņi ir tieši šeit, uz vietas. Tiem, kas apmeklē Twitter vietni, var redzēt, ka šie ietekmētāji ir piekļuvuši zīmolu sadarbībām ar zīmoliem, piemēram, @AkdenizTuru, un viņi ir arī spējuši apstiprināt savas attiecības ar zīmolu sadarbību ar citiem zīmoliem.
💸 Peļņas iespējas
Lielākais cēlonis šādiem viltotiem apvainojumiem ir skaidrs, ka šiem ietekmētājiem ir izdevies radīt, ka tie ir saistīti ar aizdomām par krāpšanos. Daudzi uzskata, ka šie ietekmētāji ir saistīti ar krāpniecisku zīmolu, kas pazīstams kā @turkey_winc.
Tomēr, neskatoties uz šiem apvainojumiem, Twitter ietekmētāji turpinās izpētīt Turcijas tirgu. DDD4 radošais direktors, kā arī Twitter ietekmētājs Elti @EltiRuksa apgalvo, ka Twitter ir vieta, kur var gūt panākumus. Elti ir ļoti slavens ietekmētājs, kurš ir piesaistījis milzīgu sekotāju skaitu. Jāatzīmē arī, ka Elti ir piedalījies vairākās zīmolu sadarbībās.
Elti apgalvo, ka tiešās ziņas (DM) uz Twitter ir labākā vieta, kur var veikt pārdošanu. Viņš paskaidro, ka, ja viņi piesaista cilvēku uzmanību, tas ir tikai viens solis ceļā uz virsotni, taču ir jādara daudz vairāk, lai iegūtu pārdošanu. Tam ir daudz kopīga ar to, kā parasti notiek pārdošana pārdošanas jomā.
CV vākšana Twitter ir noderīga, jo tam ir nepieciešami kontakti, lai veiktu veiksmīgu zīmolu sadarbību. Tādējādi pārdošanas pārstāvjiem, kas veic zīmolu sadarbības iegūšanu, ir jāizstrādā un jāizpilda daudzas stratēģijas, lai iegūtu pārdošanu. Šeit ir dažas no stratēģijām, ko viņš ieteica.
🔍 Labākie padomi
- Izmantojiet Twitter meklēšanu, lai atrastu zīmolus, kas meklē ietekmētājus.
Meklētājprogrammas ir paredzētas, lai jums palīdzētu meklēt informāciju, kas ir saistīta ar jūsu interesēm. Tas ir tas pats, kas Twitter meklēšana, un Twitter tīmekļa lietotne vai mobilā lietotne ir veidota, lai uzlabotu jūsu Twitter pieredzi, izmantojot meklēšanu.
Twitter meklēšana ir izcila, jo tā ļauj viegli atrast Twitter zīmolus, kas meklē ietekmētājus. Twitter meklēšanas rezultāti var parādīt, ko katrs zīmols meklē. Zīmolu Twitter konti var tikt atzīmēti ar īpašu atzīmi, un, ja tas ir zīmola konts, tad tas ir ļoti ticams, ka tas ir īsts.
Lai atrastu Twitter zīmolus, kas meklē ietekmētājus, viss, kas jums jādara, ir jāveic meklēšana, kas saistīta ar jūsu nišu vai produktu. Piemēram, ja jūs meklējat zīmolus, kas meklē ietekmētājus, lai reklamētu skropstas, tad jūs varat veikt šādu meklēšanu:
skropstu ietekmētāju meklēšana
Ievietojiet meklēšanu Twitter meklēšanas joslā, un, kad tiks parādīti rezultāti, noklikšķiniet uz “Vairāk” un pēc tam “Sociālās tīklošanas iespējas”, lai rezultāti tiktu filtrēti. Filtrēšana ļauj iegūt zīmola kontus un citus sociālos medijus.
Twitter zīmola konti, kas meklē ietekmētājus, parasti satur šādas frāzes:
- “Tiek meklēti ietekmētāji”
- “Meklē ietekmētājus”
- “Meklē ietekmētājus, kas reklamētu [produktu]”
- “Tiek meklēti ietekmētāji, kas reklamētu [produktu]”
- Sekojiet zīmoliem, kas aktīvi meklē ietekmētājus.
Kad esat atradis Twitter zīmolus, kas meklē ietekmētājus, sekojiet šiem zīmoliem. Tas palīdzēs jums atrast jaunus zīmolus, kas meklē ietekmētājus. Mēģiniet uzzināt par zīmoliem, kuriem jūs sekojat, lai jūs varētu būt starp pirmajiem, kas pakalpojumus piedāvā.
Ja zīmolu konti, kas meklē ietekmētājus, piedāvā pakalpojumus, tad jums ir jābūt starp pirmajiem, kas paraksta pakalpojumu. Piemēram, ja zīmolu konts piedāvā pakalpojumus 10 ietekmētājiem, tad, ja jūs esat viens no pirmajiem 10 ietekmētājiem, kas ir pieteicies pakalpojumam, tad jums ir labas iespējas, ka jūs saņemsiet šos pakalpojumus.
Ja jūs esat kāda ietekmētāja asistents, tad jums ir jāpārliecinās, ka ik pēc 24 stundām pārbaudāt šos Twitter zīmolu kontus, kas meklē ietekmētājus. Tas ir tāpēc, ka daži no šiem zīmoliem varētu pieņemt ietekmētājus tikai ierobežotu laiku.
- Pievienojieties Twitter grupām un forumiem, kas pievēršas ietekmētāju jautājumiem.
Jūs varat pievienoties Twitter grupām un forumiem, kas ir saistīti ar ietekmētāju tēmu. Šajos forumos un grupās varat atrast daudz informācijas par visiem aspektiem, kas ir saistīti ar ietekmētājiem.
Daudzi Twitter ietekmētājiem veltīti grupas un foruma dalībnieki dalās ar zīmolu kontiem, kas meklē ietekmētājus. Tas var būt ļoti noderīgi, ja grupa vai forums ir aktīvs. Jums jāatrod grupas un forumi, kas ir aktīvi, lai gūtu maksimālu labumu.
- Pastāvīgi piedāvājiet savus pakalpojumus ietekmētājiem.
Ja vēlaties gūt panākumus, piedāvājot pakalpojumus, tad jums ir jābūt aktīvam un jāpiedāvā šie pakalpojumi. Jums ir jābūt aktīvam ietekmētāja asistenta darbā un ik pēc 24 stundām jāpiedāvā pakalpojumi savam ietekmētājam. Ir nepieciešams arī piedāvāt savus pakalpojumus visos ietekmētājiem veltītajos forumos un grupās.
- Izmantojiet ietekmētāju mārketinga platformas.
Ja vēlaties gūt panākumus, darbojoties Twitter ietekmētāju tirgū, tad jums ir jāizveido profils ietekmētāju mārketinga platformās. Šīs platformas ir paredzētas, lai savienotu zīmolus un ietekmētājus, kuri vēlas sadarboties. Ir daudz dažādu platformu, kuras jūs varat apsvērt iespēju izmantot, un šeit ir daži no tiem:
- 【BaoLiba】
🌐 Izmantojot Twitter, lai iekarotu pasauli
Twitter ir lieliska platforma, lai gūtu panākumus kā ietekmētājam. Twitter ir plaša auditorija, kas ir ļoti aktīva. Tas ir labāk nekā citas sociālās platformas, jo Twitter ir plaša auditorija. Tas ir arī labāk nekā citi sociālie mediji, jo cilvēki uz Twitter ir ieinteresēti uzzināt par jaunumiem.
Turcija ir lieliska vieta, lai iekarotu tirdzniecību. Turcija ir ļoti liela un nozīmīga valsts, kas ir pazīstama ar saviem zemajiem izdevumiem un nostiprināto tirgu. Tas ir labākais laiks, lai kļūtu par Twitter ietekmētāju, jo pērno gadu ir pierādījusi, ka Twitter ir ļoti izdevīga platforma.
Avoti: