👋 Laipni lūdzam BaoLiba

💥 Savienojam zīmolus ar satura veidotājiem 50+ valstīs — Facebook, TikTok, Instagram, YouTube un citos kanālos!

🚀 Pievienojies tagad | ✉️ Epasts: info@baoliba.com

Kā Latvijas Twitter ietekmētāji atrod zīmolu darījumus ASV

Latvijas ietekmētāji netiek galā ar zīmolu sadarbības meklēšanu vietējā tirgū. Viņi cērt ceļu uz ASV tirgu un rokās ietver Twitter palīdzību.

Patiesībā, jau 2025. gadā Twitter ir paredzēts kļūt par vietēju plūsmu pamatu Latvijas ietekmētājiem.

💡 Ietekmētāji izmanto Twitter

Vietējā tirgū Latvijas ietekmētāji plaši izmanto Instagram un Youtube, bet Twitter preferē eksporta tirgiem. Tur, uz ASV zīmoliem vērsta Twitter plūsmā, ietekmētāji atrod vairāk iespēju zīmolu atbalstam, kas ir bijusi samērā jauna pieredze pēdējo divu gadu laikā.

Piemēram, Twitter ieteikumus izsaka vairāki ietekmētāji, kas darbojas uz zīmola atbalstu orientētā plūsmā. Pie šiem ieteikumiem, kas izplatīti uz vairāku tūkstošu sekotāju Twitter profiliem, katrā ziņojumā ir arī savienojums uz privātu čatu diskusiju aplikāciju, kur ietekmētājs un potenciālais zīmols var apspriest sadarbības konkrētus punktus.

Privāto pieejamo čatu diskusiju aplikāciju vidū ir vai nu WhatsApp, vai Telegram, jo Twitter privāto ziņu izvēlne ir pavisam niecīga, salīdzinot ar šīm aplikācijām, kā arī šis Twitter rīks var pat samulsināt lietotājus, kas ir pieraduši pie modernākiem privatizētiem ziņojumu apmaiņas rīkiem.

Pieejamība privātajā čatu diskusiju aplikācijā ir būtiska arī zīmoliem, kuri izvēlas runāt tikai ar pietiekamiem resursiem apveltītiem ietekmētājiem, jo lētāki ieteikumi paredz zīmola atbalstu preces iegādes veidā, kas izrakstīta uz vārdā ietekmētājam, ko viņš tālāk pārsūta savam sekotājam.

Twitter ir labi piemērots ieteikumu stratēģijai, jo tā laikā ir jāsaglabā minimāli rakstiskie resursi, kas ir pielāgojami, savukārt, tajā pašā laikā pieļauj plašu sakaru daudzumu par maksimāliem resursiem. To nosaka arī tas, ka Twitter ziņojumi var būt virzīti uz 280 rakstzīmēm, un, ja tas nelīdz, ieteikuma veicējs var veicināt nosūtot savu Twitter profilu, kur pieejamība privātajā diskusijā jau var pārsniegt 280 rakstzīmes.

📢 Zīmolu atbalsta iespējas

Zīmolu atbalstam ir dažādas pieejas. Piemēram, ietekmētājs var atkārtoti ievietot zīmola ziņojumu savā lapā, vai arī ievietot viņa ziņojumu, kurā ir uzsvērta zīmola darbība. Trešā iespēja ir izteikt atzinību par zīmola ziņojumu, kas šobrīd ir iecienīts šī brīža zīmolu atbalsta veids Twitter vidē.

Zīmolu atbalsta izvēle ir atkarīga no ietekmētāja profila un viņa spējas piegādāt pakalpojumu. Pieņemot, ka tarifi ir atšķirīgi, piemēram, par $5 ietekmētājs var atkārtoti ievietot zīmola ziņojumu, bet par $10 viņš nosūdīs privātu čatu diskusijā aplikācijā savienojumu ar viņa profilu.

Sadarbības izvēlei ir nozīme arī zīmola attiecīgajam investīciju apjomam. Sākot no, piemēram, $2,500 zīmola var sagaidīt, ka ietekmētājs par šo summu sagatavos video ziņojumu, un šī cena var sasniegt pat $10,000 par video ziņojumu. Šādā samērā augstā tirgū ietekmētājiem ir augsti noteikumi un ierobežojumi preces veidā, ko var saņemt zīmola atbalsta veidā.

💡 Twitter zīmolu atbalstīšanas stratēģija

Zīmola atbalstim Twitter ir tādi paši pamatprincipi, kā citiem portāliem. Piemēram, tas ir jāveic integrētā veidā, kas ļaus saglabāt zīmola ietekmi ietekmētāja platformā, jo pretējā gadījumā var notikt zīmola degradācija, tādēļ ir svarīgi mēģināt saglabāt situāciju, kur abi zīmolu atbalsta pušu viedokļi ir iespēti līdzvērtīgā veidā.

Aplūkojot vietējos zīmolus, piemēram, “Jāņa Mēbeļu Fabrika” pirkto zīmolu atbalsta pakalpojumu, var redzēt, ka ar zīmolu atbalstu Twitter arī ir saņemtas izmaksas preces veidā, kas ir iespaidīgs krēsls ar FDA apstiprinātu mīkstumu, kam piešķirta dzīvē sen ir izbeigusies kvalitāte.

Piemēram, Twitter ieteikumus izsaka vairāki ietekmētāji, kas darbojas uz zīmola atbalstu orientētā plūsmā. Pie šiem ieteikumiem, kas izplatīti uz vairāku tūkstošu sekotāju Twitter profiliem, katrā ziņojumā ir arī savienojums uz privātu čatu diskusiju aplikāciju, kur ietekmētājs un potenciālais zīmols var apspriest sadarbības konkrētus punktus.

Vienīgi Latvijas ietekmētāji atrod arī savus risinājumus. Viens no piemēriem varētu būt “Zvaigznes lietus” zīmola atbalsta pieeja, ko piedāvā ietekmētājs Beka. Viņas nodrošinātās iespējas ir patiešām iespaidīgas un izsaka zīmola būtību pat tālu ārpus Latvijas.

📢 Zīmolu atbalsta pasākumi

Latvijā zīmolu atbalsta pasākumi ir samērā jauni un, kā apliecina ietekmētāji, ir jāiegulda laiks un spēki, lai galu galā sāktu saņemt atbalstu no zīmola. Piemēram, ietekmētājiem ir jāuzkrāj nepieciešamais followers skaits un aktīvo sekotāju attiecība, kas ir svarīgs budžets, ja zīmola atbalsta segums ir Google Ads.

No otras puses, ja zīmola darbības rādītājiem sekos ietekmētājiem, tad tas, respektīvi, var sākt zīmola atbalsta virzību pat neaprobežojoties tikai ar Twitter.

Zīmola atbalsts ir samērā jauns virziens, kurā sāk ievažoties arī Latvijas uzņēmumi. Piemēram, “Saldus bremzēm” ir ieplānots veikt zīmola atbalsta virzību pat uz vairāk sarakstu, kuros ir iekļauti ne vien Latvijas, bet arī ārvalstu ietekmētāji.

💡 ASV zīmolu reklāma

Twitter zīmolu atbalsta joma ir visai plaša. Twitter vietnes meklēšana “#branddeal” atspogue neskaitāmas reklāmas. Iespējams, tas ir vienkāršākais veids kā atrod zīmolu atbalsta iespējas, jo zīmola pārstāvji šādos ziņojumos atstāj saiti uz lappusi, kur ietekmētāji var pieteikties uz zīmola atbalstu.

Attiecībā uz Latvijas ietekmētājiem, parasti tie ir tie, kas runā angliski, vai tie, kas tekstuālo daļu spēj pārnēsāt angļu valodā. Šādi ietekmētāji ir iekarojuši arī zarus, kas ir saistīti pat ar krievu valodu, atverot vēl vairāk iespēju.

Last-minute jau ir samērā pazīstams zīmols, kas zīmola atbalstam reklamē savus dublējošus ietekmētājus. Tas ir vietēja ražojuma zīmols, kas ražo augstākās kvalitātes produktus, kas nāk tieši no galvaspilsētas. Viņi sadarbojas tikai ar ietekmētājiem, kam ir vismaz 10,000 sekotāju baseins un zīmola saite ir pieejama uzreiz pēc pieteikšanās.

Kā arī pēdējā laikā ir atvērti vairāki ietekmētāju plūsmu meklētāji, kuros zīmolu atbalsta pieejamība, kā arī atsevišķs #branddeal Twitter meklēšanas lauks.

Piemēram, ietekmētājiem, kam ir lielāki 10 000 sekotāji, https://www.modelmanagement.com ir tikai viena lapa. Tas tiek raksturots kā ietekmētāju meklētājs, kur var atrod ietekmētājus, kas darbojas arī ārpus vietējiem zīmolu atbalsta meklētājiem.

📢 Zīmolu atbalsta cenas

Attiecībā uz zīmolu atbalsta cenām, tās ir visai atšķirīgas, it sevišķi atkarībā no ietekmētāja profila. Piemēram, Čīles ietekmētājs Julieta Green ir wraptistic.com mājas lapā norādījusi, ka viņa par atbalstu Twitter ņem $500.

Piemēram, Čīles ietekmētājs Julieta Green ir wraptistic.com mājas lapā norādījusi, ka viņa par atbalstu Twitter ņem $500.

Sadarbības iespējas ir visai plašas. Piemēram, ar atbalsta pakalpojumu var iepazīties arī kā arī aplūkot bannerus, kuros ir atklāti arī viņas korporatīvie swishi.

Salīdzinājumam ir arī iespēja aplūkot, piemēram, “Lottoland” zīmola atbalsta pakalpojumu cenu sarakstu. Tie ir divi atsevišķi ietekmētāji, kuri piedāvā zīmola atbalstu tieši Twitter, atbilstoši to profiliem.

Piemēram, Lērs “Walle” Lesnars ir Čehijas ietekmētājs, kurš piedāvā zīmola atbalstu uz $90. Viņa Twitter profila ziņojumi akcentē viņa ieteikuma veidus un cenas, kas ir visai pievilcīgas Latvijā strādājošiem uzņēmējiem.

💡 ASV zīmolu atbalsta statistika

Runājot par zīmolu atbalsta statistiku, tas ir visai interesants pētījums. Saskaņā ar “Loup Ventures” veiktajām aptaujām 2021. gadā ASV ir aptuveni 8.7 miljoni “marketers” profesionāļu, kuriem 28% no viņiem ir jāpieņem lēmums par ietekmētāja izvēli, un 24% no viņiem izvēlas influencerus, kas darbojas Twitter.

Kopumā aptuveni 84% tirgotāju meklē ietekmētājus, kas varētu atbalstīt zīmolus, un 36% no viņiem izvēlas tos, kuriem ir vismaz 50 tūkstoši sekotāju.

Piemēram, uzņēmums “MarketingProfs” ir veicis aptauju 2021. gadā, kas noskaidrojusi, ka 22% ietekmētāju atbalsta zīmolus uz attiecīgiem pakalpojumiem.

Ietekmētājiem tiek arī norādīts par tā saucamo “fake influencer” problēmu. Runājot par Twitter, tas nav tik izplatīts, kā, piemēram, Instagram, kur, piemēram, ir izskaitļots, ka 25% no visiem profiliem var būt fake, kam seko visai liels followers skaits.

📢 Ietekmētāju atbalsta tirgus vērtība

Runājot par šo tirgu, tas ir visai interesants pētījums. Saskaņā ar “Loup Ventures” veiktajām aptaujām 2021. gadā ASV ir aptuveni 8.7 miljoni “marketers” profesionāļu, kuriem 28% no viņiem ir jāpieņem lēmums par ietekmētāja izvēli, un 24% no viņiem izvēlas influencerus, kas darbojas Twitter.

Līdz ar to ietekmētāju tirgus vērtība paredzēta virs $16.4 miljardiem, kas ir diezgan iespaidīgs apjoms. Šis ir tirgus, kurā Twitter zīmola atbalsta niša ir visai maza, tādēļ ieplūdinātā nauda šajā tirgū var kalpot kā stimuls tālākai izaugsmei.

Tas nozīmē, ka Twitter zīmolu atbalsta niša ir visai jauna un tās potenciāls kļūt par ietekmētāju atbalsta pamatu ir visai liels. Tas ir arī iemesls, kādēļ Twitter var piesaistīt Latvijas ietekmētājus, kas ir uz ārējā tirgus pievēršanu fokusēti.

📢 Secinājumi

Twitter zīmolu atbalsta joma ir visai plaša. Twitter vietnes meklēšana “#branddeal” atspogue neskaitāmas reklāmas. Iespējams, tas ir vienkāršākais veids kā atrod zīmolu atbalsta iespējas, jo zīmola pārstāvji šādos ziņojumos atstāj saiti uz lappusi, kur ietekmētāji var pieteikties uz zīmola atbalstu.

Attiecībā uz Latvijas ietekmētājiem, parasti tie ir tie, kas runā angliski, vai tie, kas tekstuālo daļu spēj pārnēsāt angļu valodā. Šādi ietekmētāji ir iekarojuši arī zarus, kas ir saistīti pat ar krievu valodu, atverot vēl vairāk iespēju.