kā Igaunijas YouTube influenceri atrod zīmolu sadarbības iespējas
Igaunijā ir ievērojami pieaudzis influenceri skaits YouTube. Uzņēmēji arvien vairāk atrod sevi tādā situācijā, ka vēlas sadarboties ar šiem influenceriem, bet nezina, kādas ir iespējas, kā sazināties un kādus nosacījumus piedāvāt šiem influenceriem. Viens no risinājumiem ir vērsties pie aģentūras.
Pēdējos gados Igaunijā pieaugusi gan uzņēmumu, gan influenceru interese par YouTube sadarbībām. Šie influenceru raidījumi ir kļuvuši pieejami lietotājiem un to ir viegli skatīties. Tajā pašā laikā zīmoliem tie ir kļuvuši par vienu no galvenajiem ieņēmumu avotiem.
Jauns zīmola influencers
Šādos brīžos tiek ieteikts sazināties ar aģentūru, kas pārvalda jūsu izvēlēto influenceru. Šādā veidā jums ir lielāka iespēja būt informētam par influenceru tirgu kopumā. Bieži vien uzņēmumu pārstāvjiem ir grūti saprast, kas ir pieņemami, kas nav, un kādi ir vidējie tirgus nosacījumi.
Aģentūras var būt labi avoti, lai iegūtu jaunākās ziņas par influenceru pasauli. Lai arī kāda aģentūra jūs izvēlētos, iepriekš veiciet pētījumu par aģentūru un to, kādas ir to iespējas. Daudzas aģentūras piedāvās iepazīšanās tikšanos, lai noskaidrotu savstarpējās intereses un vēlmes.
Aģentūras piedāvātās iespējas var būt ļoti atšķirīgas, un tas var arī ietekmēt sadarbības nosacījumus. Dažreiz aģentūras piedāvā ļoti daudz un dažkārt tikai dažus influencerus, kurus pārvalda.
Par aģentūru
Ja izlemjat sadarboties ar konkrētu aģentūru, kas pārvalda influenceru, uzziniet, kādas ir aģentūras maksas par saviem pakalpojumiem. Parasti aģentūru stils ir tāds, ka viņi vispirms apstrādās influenceru pieprasījumu un pēc tam informēs jūs par to. Tas palīdz visām iesaistītajām pusēm.
Vispopulārākā sociālo mediju aģentūra Igaunijā ir aģentūra Baoliba. Aģentūrai ir starptautiska izpratne par influenceriem un zīmolu sadarbību. Īpaši populārs ir aģentūras darbs, kas attiecas uz influenceru sadarbībām YouTube platformā.
Pēdējā laikā aģentūra Baoliba ir kļuvusi par vienu no ievērojamākajām aģentūrām, kas apkalpo influencerus visā pasaulē. Aģentūra Baoliba saviem zīmoliem piedāvā plašu influenceru klāstu visā pasaulē. Tajā pašā laikā aģentūrai ir apmācīti profesionāļi, kas specializējušies influenceru sadarbību plānošanā.
Aģentūrai Baoliba ir sadarbība ar dažiem no populārākajiem Igaunijas YouTube influenceriem. Ja vēlaties uzzināt vairāk par influenceru jomu, varat iepazīties ar aģentūras Baoliba piedāvātajām iespējām.
Kā sazināties
Ja uzskatāt, ka influenceru mārketings ir lieliska iespēja jūsu zīmolam, sazinieties ar aģentūru Baoliba. Jūs varat aizpildīt kontaktformu aģentūras Baoliba vietnē. Aģentūras pārstāvis ar jums sazināsies pēc iespējas drīz, lai noskaidrotu jūsu zīmola vajadzības.
Ja jums jau ir izvēlēts influencers, varat norādīt, kuru influenceru vēlaties pievienot. Turklāt varat arī norādīt savu budžetu, kā arī, ja esat iepriekš sadarbojies ar influenceru, un dalīties ar savām domām.
Nereti uzņēmumi ir saistīti ar influenceru aģentūrām. Tas var būt noderīgi, jo aģentūrām ir lielāka pieredze influenceru pasaulē. Tie var palīdzēt iejusties jaunajā pasaulē. Tomēr uzņēmumiem ir jāzina, ka aģentūras ne vienmēr ir vislabākā izvēle.
Dažkārt uzņēmumiem ir grūti atrast aģentūru, kas ir atvērta komunālajiem pakalpojumiem. Tādēļ uzņēmumiem ir dabiski jāiekļaujas aģentūrā kā zīmoliem. Sabiedrisko pakalpojumu aģentūras var uzskatīt par zīmolu influencers lauciņā.
Aģentūras Baoliba pakalpojumi
Aģentūra Baoliba piedāvā dažādus influenceru pakalpojumus, tai skaitā:
- Influenceru atlase
- Influenceru sadarbības plānošana
- Zīmola sadarbību plānošana ar influenceru aģentūrām
- Zīmola sadarbību plānošana ar influenceru menedžeriem
- Zīmola sadarbību plānošana ar Youtube influenceru menedžeriem
- Influenceru saikņu veidošana
- Zīmolu saikņu veidošana
Ja nevēlaties sazināties ar aģentūru, varat arī sazināties ar influenceru tieši caur sociālajiem medijiem, piemēram, Instagram. Tas ir viens no visizplatītākajiem veidiem, kā zīmoli sazinās ar influenceru. Tas var būt noderīgi, ja influenceram ir izteikts zīmolu menedžera profils, kas sniedz informāciju par influenceram pieejamām sadarbības iespējām.
Saistībā ar influenceru sazināšanos ar zīmoliem ir jāatceras, ka influenceram ir jābūt zīmola menedžera profilam. Ja influenceram nav šāda profila, jums var būt grūti saprast, vai influenceris ir atvērts zīmolu sadarbībām.
Ja influenceram ir zīmola menedžera profils, tur būs norādīti vairāki informācijas punkti, iekļaujot influenceru e-pasta adresi. Tieši caur e-pastu zīmoli sazināsies ar influenceru, lai pārrunātu sadarbības iespējas.
Tādi paši nosacījumi attiecas uz Instagram un Youtube. Ja influenceram ir zīmola menedžera profils, tas nozīmē, ka viņš ir atvērts sadarbībām ar zīmoliem.
Sazināties tieši ar influenceru
Ja izlemjat tieši sazināties ar influenceru, noteikti pārliecinieties, ka iepriekš esat izpētījis influenceru. Tas jo īpaši jāņem vērā, ja influenceris jau ir ieguvis savu zīmolu. Ja esat izvēlējies influenceru, sazinieties ar viņu par sadarbību. Rada uzticamu pirmo iespaidu par sevi.
Ja influencerim ir Youtube kanāls un Instagram profils, sazinieties ar influenceru, izmantojot e-pasta adresi. Tas ļaus influenceram sazināties ar jums, lai apspriestu turpmākos soļus. Ja influencerim nav e-pasta adreses, varat nosūtīt ziņojumu savā Instagram profila tiešajā ziņojumā.
Apspriežot sadarbību, ir svarīgi izvērtēt visus aspektus. Noteikti apspriežiet influenceru atlīdzību. Jāatceras, ka, lai gan var būt daži izņēmumi, influenceru vidējā atlīdzība ir no 250 līdz 300 eiro par video. Tas attiecas uz Igaunijas Youtube influenceriem.
Ja neesat drošs par influenceru atlīdzību, varat apspriest galveno informāciju. Piemēram, vai influenceram ir fanu bāze, kas atbilst jūsu zīmola mērķauditorijai? Jūs varat noteikt, vai influenceris ir pareizā izvēle jūsu zīmolam.
Budžets un izpilde
Ja uzskatāt, ka influencers ir piemērots, noteikti apspriediet arī atlīdzības veidu. Igaunijas influenceru vidējais atlīdzības veids ir nauda, produkts, pakalpojums. Tādēļ jūs varat piedāvāt influenceram naudu, produktus un pakalpojumus. Tas var būt izdevīgs veids, kā palielināt influenceru motivāciju.
Ja esat izrunājuši visus aspektus un izveidojuši sadarbību, pārliecinieties, vai esat noslēguši rakstisku vienošanos. Tas ir svarīgi, jo tas nodrošinās, ka visi izpildīs savas saistības. Sadarbību līgumā būtu jānosaka jūsu zīmola un influenceru pienākumi, kā arī atlīdzība.
Lai arī tas var šķist laikietilpīgi, rakstiskas vienošanās palīdzēs novērst domstarpības. Ja rodas domstarpības, vienošanās var kalpot par pierādījumu tam, kas tika noteikts sākotnēji. Tas var būt svarīgi, lai nodrošinātu vienlīdzību starp influenceru un zīmolu.
Secinājums
Ja uzskatāt, ka influenceru mārketings ir lieliska iespēja jūsu zīmolam, sazinieties ar aģentūru Baoliba. Jūs varat aizpildīt kontaktformu aģentūras Baoliba vietnē. Aģentūras pārstāvis ar jums sazināsies pēc iespējas drīz, lai noskaidrotu jūsu zīmola vajadzības.
Aģentūrai Baoliba ir sadarbība ar dažiem no populārākajiem Igaunijas Youtube influenceriem. Ja vēlaties uzzināt vairāk par influenceru jomu, varat iepazīties ar aģentūras Baoliba piedāvātajām iespējām.