Kā Latvijas YouTube ietekmētāji atrod zīmolu darījumus Lietuvā?
Lai gan YouTube ietekmētājiem no Latvijas ir viegli atrast darījumus Lietuvā, tiem, kas meklē zīmolu darījumus Latvijā, var būt grūti atrast iespējas.
Jau 2025. gadā visiem jaunajiem YouTube ietekmētājiem būtu jāzina, kā atrast zīmolu darījumus savam YouTube kanālam, pievēršoties mārketingam kaimiņvalstīs.
🚀 5 nozīmīgi punkti, kas saistīti ar YouTube mārketingu Lietuvā
🤔 Kāpēc Latvijas YouTube ietekmētājiem ir jāpiedalās mārketingā Lietuvā
Lietuva ir visapdzīvotākā valsts Baltijā ar 2,7 miljoniem iedzīvotāju, un tajā ir vairāk iedzīvotāju nekā visās trijās Baltijā kopā.
Lielākā daļa iedzīvotāju ir angliski runājoši, līdz ar to ir vieglāk nokļūt tirgū, un tas ir ideāls tirgus nosacījums, ko Latvijas YouTube ietekmētājiem ir jāizmanto.
Lietuva ir desmito reizi mazākā bloku valsts nekā Latvija, un tas nozīmē, ka YouTube ietekmētājiem Lietuvā ir grūtāk atdarināt un konkurēt ar Latvijā dzimušajiem talantiem, jo tie ir koncentrējušies tikai uz vienu tirgu.
Tieši šī iemesla dēļ Latvijai piederošiem talantiem ir vieglāk gūt panākumus lielākā tirgū ar augstāku iedzīvotāju blīvumu.
💻 1. YouTube kanāla lielums
Kā runāsim par to, kā atrast zīmola darījumus Lietuvā, pirmais punkts ir jūsu YouTube kanāls.
Kamēr YouTube ir vispopulārākā sociālo mediju platforma, ko izmanto ietekmētāji, tas nav vieglākais veids, kā izveidot kanālu.
Tomēr, ja jūsu YouTube kanāls jau ir pietiekami liels, lai iegūtu tūkstošiem skatījumu, jūsu iespējas iegūt zīmolu darījumus Lietuvā un visā Eiropā ir lielas. Tas patiesībā ir galvenais nosacījums, lai jūsu kanāls tiktu atzīts.
📈 2. Statistikas rīka izmantošana
Tālāk runāsim par YouTube statistiku.
Lai gan jūsu kanāla un videoklipu rādītāji var būt augsti, noteikti ir jākontrolē jūsu konkurence.
YouTube statistikas rīki, piemēram, Social Blade, aplūko visus YouTube kanālus visā pasaulē.
Ja jūsu kanāls ir augstāks par citu tīri lietuviešu kanālu, tas dod priekšrocības Lietuvā, jo tas nozīmē, ka citi kanāli no Lietuvas nevar konkurēt.
Ja nepieciešams, varat iestatīt kanāla paziņojumus, lai saņemtu paziņojumus katru reizi, kad konkrētas konkurences kanāls iegūst jaunus abonentus un skatījumus.
Piemēros ir vērts pieminēt Divas Latas un Linas ir Narve, kas šobrīd ir apsteiguši visus Lietuvas YouTube ietekmētājus.
📬 3. Elektroniskā pasta adrese
Ja jūsu kanāls ir pietiekami liels, lai piesaistītu zīmolu darījumus, visticamāk, jums ir pieejama arī elektroniskā pasta adrese jūsu kanālā.
Pievienojot elektronisko pasta adresi savā kanālā, zīmoliem ir vieglāk ar jums sazināties, un tas atvieglo darījumu iegūšanu.
Nekad neuzskatiet, ka zīmolu pārstāvji zina, kuros kanālos ir meklējama e-pasta adrese, jo tie to nezina.
Kāpēc? Jo tajos ir pārāk daudz kanālu, un tie var strādāt ar vairākiem dažādiem kanāliem, un tiem nav laika to visu izpētīt.
Ir prasmīgi izveidot piekļuvi savam e-pastam, lai ikviens varētu ar jums sazināties.
Vislabāk ir izveidot atsevišķu e-pasta adresi zīmolu darījumu nolūkiem. Tas palīdz ļoti atšķirt sadarbības un ikdienas e-pasta ziņojumus, lai ērti strādātu pie iespēju iegūšanas.
🌐 4. Zīmola darījumu platformas
Ir daudz zīmolu darījumu platformu, kurās ietekmētāji var reģistrēties, lai saņemtu darbavietas. Tas ir vēl viens veids, kā atrast darījumus savam YouTube kanālam.
Šīs zīmolu darījumu platformas rūpīgi izpēta visus YouTube ietekmētājus, tāpēc jums steidzami jāreģistrējas, ja vēl neesat.
Piemēram, BaoLiba ir starptautiska influenceru tīkla platforma, kas savieno zīmolus ar ietekmētājiem visā pasaulē un piedāvā iespēju gūt labumu no visiem kaimiņvalstu mārketinga pasākumiem.
Piekrītu, ka tas ir tieši tas, ko gribējāt dzirdēt, bet tas vēl nav viss, ko šīs platformas var piedāvāt.
Tie piedāvā arī partneru programmas, kas ļauj ietekmētājiem pelnīt naudu pat tad, ja viņi nesaņem darījumus.
Reģistrējoties šajās platformās, ietekmētāji var saņemt saiti, ko nodot saviem faniem, un katrs pārdošanas darījums, ko tā ģenerē, nodrošina komisiju ietekmētājam.
Nekad neapstājieties mārketingā, ja vēlaties izcelties savā jomā.
📣 5. Lietuviešu zīmolu pievilināšana
Ja Latvijā esošiem YouTube ietekmētājiem joprojām ir grūtības gūt zīmolu darījumus vai viņi vienkārši vēlas labākus darījumus, ir arī citas iespējas.
Viens veids, kā piesaistīt Lietuvā bāzētu zīmolu uzmanību, ir runāt par viņiem savos videoklipos.
Piemēram, ja esat YouTube videoblogers, varat apmeklēt Lietuvu un filmēt videoblogus, kuros tiek rādīti Lietuvas zīmoli.
Piemēram, ja jūs atrodaties Lietuvas viesnīcā, jums vajadzētu izcelt viesnīcu. Ja tiek izmantoti vietējie ēdieni vai suvenīri, tie ir jāizceļ. Vārdiem sakot, kā jau minēts, vajadzētu reklamēt.
Lietuvas zīmolu reklāma ir tikai viens veids, kā piesaistīt Lietuvā bāzētu zīmolu uzmanību.
Varat arī tieši sazināties ar zīmoliem, piedāvājot savus pakalpojumus, un jūs, iespējams, darbosities jau ne pārāk ilgi.
Nekad nebeidziet meklēt iespējas, jo pasaulē ir daudz iespēju.
❗ Secinājums
Kā redzējāt, ir daudz veidu, kā Latvijā dzīvojoši YouTube ietekmētāji var atrast zīmolu darījumus Lietuvā.
Lai piesaistītu Lietuvā bāzētu zīmolu uzmanību, jūs varat izmantot arī iespējas tieši sazināties ar uzņēmumiem.
Tā kā Lietuvā ir tik daudz iedzīvotāju, ir jābūt vismaz divreiz vairāk darījumu iespēju, nekā ir Latvijā.
Rūpīgi izpētījusi Lietuvu, BaoLiba uzskata, ka Lietuvā ir vismaz 50 reizes vairāk zīmolu darījumu iespēju nekā Latvijā.
Tas nozīmē, ka jūsu izredzes gūt panākumus mārketingā Lietuvā ir vismaz 50 reizes lielākas nekā Baltijā.
Līdz ar to, ja jūs esat YouTube ietekmētājs un vēlaties gūt haosāku panākumu, jums jādodas Lietuvā.
Tāpēc, ja esat YouTube ietekmētājs, jums jau 2025. gadā jāsāk mārketings Lietuvā.