👋 Laipni lūdzam BaoLiba

💥 Savienojam zīmolus ar satura veidotājiem 50+ valstīs — Facebook, TikTok, Instagram, YouTube un citos kanālos!

🚀 Pievienojies tagad | ✉️ Epasts: info@baoliba.com

Kā Latvijas Facebook ietekmētāji iegūst zīmolu darījumus Čehijā

Latvijas Facebook ietekmētāji jau sen ir spējuši izplatīt savus zīmolus Čehijas tirgū, meklējot sadarbības, lai iegūtu zīmolu līgumus, un piesaistot zīmolus, pamatojoties uz panākumiem zīmolu veicināšanā.

Nav šaubu, ka Facebook ir lielākā sociālā platforma, kādā Latvijā šobrīd darbojas ietekmētāji. Facebook ir bijusi ļoti izplatīta platforma un skaits, kā arī skaits, bet Facebook ir ļoti izplatīts, jo vairāk nekā 75% Latvijas iedzīvotāju regulāri izmanto Facebook.

Turpiniet lasīt, lai uzzinātu vairāk par ietekmētāju mārketinga tendencēm Čehijā 2025. gadā un to, kā Latvijā Facebook ietekmētāji piesaista zīmolus, lai gūtu panākumus Čehijas tirgū.

📈 Sociālie tīkli un ietekmētāji Čehijas tirgū

Lielākie sociālie tīkli un to ietekmētāju skaits Čehijā.

  • Vairāk nekā 6,7 miljoni lietotāju izmanto Facebook
  • Vairāk nekā 5,2 miljoni lietotāju izmanto Instagram
  • Vairāk nekā 4,6 miljoni lietotāju izmanto TikTok

Sociālo tīklu ietekmētāji ir kļuvuši par galveno komunikācijas kanālu zīmolam, kas vēlas uzrunāt mūsdienu patērētājus.

Sociālo tīklu ietekmētāji ir efektīvs veids, kā sasniegt un iesaistīt mūsdienu patērētājus, kas pieprasa labāku zīmola, produkta vai pakalpojuma stāstu.

Ir svarīgi saprast, ka zīmoli meklē sadarbības ar ietekmētājiem ne tikai tajās valstīs, kurās viņi ir reģistrēti, bet arī ārvalstīs, kur viņi domā, ka varētu atrast jaunus klientus.

Tirdzniecības iespējas ir pietiekamas.

  1. gadā nepilna laika un pilnas slodzes sociālo mediju ietekmētāji veidoja 16,3 miljonus eiro 80% no Portugāles un 11% no Čehijas, un tas ir pieaudzis līdz 47,7 miljoniem eiro 2027. gadā – 56% no Portugāles un 22% no Čehijas.

🔍 Latvijas ietekmētāji pievērš uzmanību Čehijai

Ietekmētāju mārketinga tendences liecina, ka ir pieaugušas starptautiskās sadarbības iespējas, un šobrīd, šķiet, ka vislielākais pieaugums ir jūtams ietekmētāju vidū, kas koncentrējušies uz Čehijas tirgu.

Pēdējos gados daudzus zīmolus ir piesaistījuši ietekmētāji, kuri ir koncentrējušies uz Čehijas tirgu, un tas ir bijis pamanāms arī starptautiskos ietekmētājos.

Čehija ir tuvākā mūsu kaimiņvalsts un ir pierādījusi, ka ir ļoti izdevīgs tirgus, ko iekarot.

Nav jābrīnās, kāpēc tik daudzi Latvijas ietekmētāji vēršas pie Čehijas zīmoliem.

Latvijas zīmoli šos līgumus ir parakstījuši arī ar e-pasta starpniecību un palīdzību, ko sniedz ietekmētājs.

  1. gadā ietekmētājs izdevās piesaistīt desmitiem e-pasta zīmolu darījumu, un viņš uzsver, ka, lai gūtu panākumus, ir jāsaprot zīmolu vajadzības un jākoncentrējas uz viņu tirgu, piemēram, Čehiju.

  2. gadā tiks organizētas transforma nometnes, šūnu ietekmētāju izpētes, izstādes un liecināšanas gadījumi, lai atbalstītu zīmolus Austrumos.

Iespējamais nometnes nosaukums varētu būt Praga Trendsetters (Prāgas noteicēji). Čehijas ietekmētāju mārketinga aģentūra O2 ir izteikusi jauno talantu izsludināšanu un apmācību visās reģionālajās Prāgas vidusskolās.

🏆 Ietekmētāji gūst panākumus, izmantojot paziņas

Tulkojumā, ietekmētāji, kas nav ziņojuši par kādām attiecībām ar Battex, Steva Garcie, Niko Mazūru, Mikiju Kristeku, Rito Pākuli vai Dāvi Mazūru, ir devušies uz ziemeļiem un guvuši pieredzi, lai atrastu jaunus zīmolus Čehijā.

It īpaši Battex un Stevs Garcijs guvuši panākumus, veicot pakalpojumus zīmolu darījumiem.

Viņi to ieguvuši nelielu komisijas maksu par to, ka palīdzējuši ietekmētājiem iegūt zīmola darījumus, un, lai gan viņi ir guvuši panākumus, ir skaidrs, ka viņiem ir jāizstrādā jaunāks modelis, kas attiecas uz Apvienoto Karalisti un Ziemeļameriku.

Latvijas ietekmētāji vismaz līdz 2024. gada beigām vēršas pie viņiem par šiem pakalpojumiem.

Vai, ja viņi to nedara, iespējams, var būt tāds, kurš var dēvēt sevi par pajumtes ietekmētāju.

🚀 Sociālā mārketinga platforma Čehijā

Pirmais sociālā mārketinga pakalpojumu sniedzējs Čehijā ir Influencro, un viņi ir sarakstījuši 10 iemeslus, kāpēc zīmoli izvēlas sadarboties ar ietekmētājiem.

Viņi ir norādījuši, ka ietekmētāju mārketinga uzņēmumi nodrošina zīmolu mārketinga un zīmolu pasākumu vadītājus, kas palīdz zīmoliem un ietekmētājiem apvienoties.

Kopš 2021. gada Influencro ir organizējuši desmitiem zīmola pasākumu visā pasaulē. Pavasara festivāls, kas notiek katru gadu, piedāvā ietekmētājiem iespēju smelties iedvesmu progresīvām domām un paust savus viedokļus.

  1. gadā var tikt ieviestas jaunas platformas, kas saīsina tirdzniecības attiecību noslēgšanas laiku.

Tas var būt rezultāts tam, ka 2023. gadā 35% zīmolu Francijā norādīja, ka viņi šogad ir izstrādājuši jaunas platformas. Tas ir par 12% vairāk nekā pērn 2022. gadā.

💰 Cik maksā ietekmētājs Čehijā

Katrā valstī ir atšķirīgs maksājums, ko veic ietekmētāji, kad ir jāorganizē zīmolu darījumi, un Čehija nav izņēmums.

Lai gan nav precīzu datu par to, kādi ir patiesie maksājumi, Čehijas ietekmētāju mārketinga aģentūra TikTok un Instagram ir minējusi, ka par šādu pakalpojumu cenu noteikšana ir atkarīga no platformas, piemēram, Twitter, YouTube, Facebook utt.

Viņi ir norādījuši, ka vidējais samaksātais 2023. gadā ir 171 150 CZK, kas ir aptuveni 7 391,98 EUR, un vidējais samaksātais 2027. gadā tiks lēsts 1 096,45 EUR.

Citu pakalpojumu sniedzēju noteikšanas metodoloģija var atšķirties no tā, kā viņi to dara, bet ir skaidrs, ka tas viss ir atkarīgs no platformas, kuru izvēlas ietekmētājs un kādu pakalpojumu sniedzējus.

Tas viss varētu būt atkarīgs arī no tā, kādas ir ietekmētāju prasības.

❗ Zīmolu darījumu slēgšanas riski

Lai arī ir daudz iespēju un zīmolu, kas ir gatavi sadarboties ar ietekmētājiem visā pasaulē, pēdējos gados ir bijuši daudzi skandāli.

Daži ieteikumi ir bijuši jau no 2020. gada, un tie ir palikuši tikpat aktuāli līdz pat šai dienai 2023. gadā.

Daži pakalpojumu sniedzēji var viltot savus Google vērtējumus, lai iegūtu augstas pozīcijas savos rezultātos. Tas ir tikpat kaitinoši, ka viņi var dot jebkuru norādi uz to, ka viņi ir vieni no labākajiem sociālā mārketinga uzņēmumiem.

Ir labi izpētīt un saprast, ko citi ir teikuši par pakalpojumu sniedzējiem, kurus vēlaties izmantot.

Vienmēr esiet piesardzīgs un dodiet priekšroku pakalpojumu sniedzējiem, kas sniedz tieši tādus pakalpojumus, kādi jums ir nepieciešami.

Ja vēlaties, lai kāds uzzinātu, ka jūs esat šis piekļuves ietekmētājs, kas var sniegt regulārus pakalpojumus, kas var nest jūsu zīmolu, pielieciet paziņojumu par pieeju ietekmētājam.

📢 Tendences zīmolu darījumu slēgšanā

Jauns GWI pētījums ir norādījis, ka 2025. gadā varētu parādīties 10 jaunākās zīmolu darījumu slēgšanas tendences, pretstatā 2023. gadā.

Dažus ir izdomājuši tikai sociālo tīklu ietekmētāju darījumu slēgšanas pakalpojumu sniedzēji. Citas ir norādījusi tikai viena aģentūra, un daudzām ir izveidojušas dažādas ietekmētāju aģentūras.

  1. Starpniecība pakalpojumu sniedzējiem, kas palīdz sarunāt zīmolu līgumus
  2. Ieteikumi no citiem ietekmētājiem, kas strādā ar zīmoliem
  3. Sociālo tīklu reklāmas
  4. Labākie pakalpojumu sniedzēji pakalpojumu sniedzēju sarakstos
  5. Ietekmētāju rīku Platformas
  6. Pakalpojumu sniegšana pakalpojuma sniedzēju direktorijā
  7. Pakalpojumu piedāvājumi no pakalpojumu sniedzējiem zīmolu tirdzniecības platformās
  8. Zīmolu piedāvājumi pakalpojumu sniedzēju tirdzniecības platformās
  9. Atzīmes pakalpojumu sniegšanas platformās
  10. Tīklošana personīgi

Vai vēlaties vairāk ieteikumu? Sazinieties ar Baoliba, un viņi ar prieku jums palīdzēs.