👋 Laipni lūdzam BaoLiba

💥 Savienojam zīmolus ar satura veidotājiem 50+ valstīs — Facebook, TikTok, Instagram, YouTube un citos kanālos!

🚀 Pievienojies tagad | ✉️ Epasts: info@baoliba.com

Kā Latvijas Instagram ietekmētāji atrod zīmolu darījumus Turcijā

Latvijas Instagram ietekmētāji, kas strādā ar zīmoliem Turcijā, var noskaidrot, kādas ir viņu iespējas, kādus zīmolus viņi var piesaistīt, kādas ir labākās prakses, ko sagaida zīmoli un citas detaļas, kas ietekmē 2025. gada sadarbības.

📢 Turcija ir pievilcīga tirgus daudziem zīmoliem

Turcija ir samērā liels tirgus daudziem zīmoliem, jo valsts ir daļa no Eiropas, kas ir zīmoliem pievilcīgs tirgus. Tas ir saistīts ar to, ka Turcija ir liels tirgus ne tikai iedzīvotāju skaita dēļ, un Turcijā ir attīstīta pārtikas un ikdienas preču ražošana, kas ļauj zīmoliem konkurēt par tirgus vietu.

Diemžēl naudu Turcijas iedzīvotājiem ir grūti tērēt, jo inflācija valsts iedzīvotājiem ir radījusi bažas par pirkumiem. Inflācija Turcijā 2023. gadā ir bijusi vidēji 54%. Tas ir viens no augstākajiem rādītājiem pasaulē. Inflācija ir saistīta ar granvu dolāra vērtības kritumu, kā rezultātā turki ir piesardzīgi pret pirkumiem.

Turcija kā zīmolu galamērķis ir mērķis, kas ir guvis popularitāti starp daudziem zīmoliem visā pasaulē. Šeit ir daži no iemesliem, kāpēc daudzi zīmoli vēlas ieiet Turcijā:

  1. Liels tirgus: Turcija ir lielāka valsts nekā Spānija un Portugāle kopā, un tajā ir vairāk nekā 87 miljoni iedzīvotāju. Valstī ir liels pieprasījums pēc produktiem un pakalpojumiem, jo Turcijā ir daudz iedzīvotāju. Tas padara to par pievilcīgu tirgu daudziem zīmoliem un uzņēmumiem.
  2. Jaunieši: Lielākais Turcijas iedzīvotāju skaits ir jauniešu vecumā no 15 līdz 30 gadiem. Tas padara Turciju par pievilcīgu tirgu daudziem zīmoliem, kas ir vērsti uz jaunatni. Jaunieši visā pasaulē ir nozīmīgs zīmolu patērētāju segments, un patiesībā tie ir daudzi zīmolu galamērķi.
  3. Mūsdienīgs dzīvesveids: Izmantojot mūsdienīgas tehnoloģijas, Turcija ir moderna valsts. Valsts ir modernizējusi savu ekonomiku, kas ir padarījusi turkus par pievilcīgu patērētāju segmentu daudziem zīmoliem. Modernizācija ir nozīmīgs faktors zīmolu pievilcībā.
  4. Gaidāmas izmaiņas: Paredzams, ka inflācija Turcijā samazināsies līdz 15% vai mazāk 2024. gadā. Tas ir veiksmīgs solis ne tikai atjaunot ekonomiku, bet arī palielināt iztikas līmeni turku vidū. Daudzi zīmoli no visas pasaules plāno ieiet Turcijā 2024. gadā, gaidot 2025. gadu, kad situācija būs stabilizējusies.

📢 Turcijas zīmolu pieprasījumus, kas saistīti ar ietekmētāju mārketingu

Lai gan Turcija ir liels tirgus, ir svarīgi, lai zīmoli gūtu panākumus. Tiek prognozēts, ka ietekmētāju mārketinga tirgus apmērs Turcijā nākamo piecu gadu laikā pieaugs par 37%. Tas ir par aptuveni 6% vairāk nekā pasaules vidējais rādītājs.

Lai gan ietekmētāju mārketingam ir potenciāls, zīmoliem ir jābūt uzmanīgiem. Tas jo īpaši attiecas uz muļķiem, kas apgalvo, ka ir ietekmētāji. Turcijā mudina ietekmētājus būt autentiskākiem. Daudzi turki nevēlas strādāt ar cīkstoņiem, kas ir ietekmētāji tikai ar nosaukumu. Turcijas iedzīvotāji labprātāk nostiprinās attiecības ar ietekmētājiem, kuri vismaz ir populāri savā nišā.

Sadarbībai ar ietekmētājiem, kuriem ir liels sekotāju skaits, ir jāsaņem zīmolu ieteikums. Ietekmētājiem ar 100 000 līdz 1 miljonu sekotāju skaitu tiek dota augsta prioritāte, lai gan viņiem ir mazāka nozīme salīdzinājumā ar ietekmētājiem, kas piesaista augstāku segmentu.

Sadarbība ar e-pasta starpniecību ir izplatīta prakse, ko izmanto daudzi mārketinga speciālisti, kas meklē e-pastu saturu radītājus, kas varētu strādāt ar viņiem. Mārketinga speciālisti nevēlas sazināties ar nepareiziem e-pastiem, jo katrs nepareizs e-pasts nozīmē trūkumu vērtīgā laikā. Pagaidām uzņēmumiem, kas ir ieinteresēti sadarboties ar ietekmētājiem, ir jāizmanto e-pasta platformas, kas piedāvā tādus pakalpojumus kā e-pasta sarakstu iegūšana un citi līdzīgi pakalpojumi. Tas attiecas ne tikai uz Turciju, bet arī uz citām pasaules daļām. Tas ir saistīts ar to, ka šie uzņēmumi visā pasaulē izmanto e-pasta marketingu, lai informētu savus klientus.

📢 E-pasta mārketinga platformu ietekme uz influenceru mārketingu

Daudzas mārketinga platformas, kas atbild par zīmolu attiecību ar ietekmētājiem, šobrīd ir pieejamas gan Turcijā, gan citur pasaulē. Vairākas e-pasta platformas piedāvā iespējas zīmolu iepazīšanai ar ietekmētājiem, un tās ir pieejamas daudzās pasaules valstīs.

Daudzas e-pasta mārketinga platformas šobrīd piedāvā iespēju iekļaut ietekmētājus to e-pasta sarakstos. Tas ļaus ietekmētājiem izpaust sevi, un zīmoli jebkurā brīdī var sazināties ar viņiem. Šīs platformas veicinās attiecību izveidi starp zīmoliem un ietekmētājiem. Platformās ir pieejama arī meklēšanas funkcija, kas ļaus mārketinga speciālistiem vai zīmolu pārstāvjiem viegli meklēt viņiem interesējošos ietekmētājus. Tas atvieglos zīmolu meklēšanas procesu, kā arī uzlabos šo attiecību izveidi.

Šajos e-pasta sarakstos esošajiem ietekmētājiem ir iespēja izvēlēties būt savā e-pasta sarakstā vai ne. Mārketinga priekšrocība ir tāda, ka tajā būs tikai ieinteresēti ietekmētāji.

Lai gan mārketinga platformas ir izplatītas visā pasaulē, pastāv kerfuflu uzņēmumiem. Dažām mārketinga platformām, kas piedāvā savus pakalpojumus, ir neapmierinošs sniegums. Daudzi mārketinga speciālisti, kas ir izmantojuši šos pakalpojumus, ir izteikuši neapmierinātību ar viņu sniegto pakalpojumu kvalitāti.

📢 Kerfufflu uzņēmumi ir relatīvi liela problēma

Kerfufflu uzņēmumi ir relatīvi liela problēma, un tie ir sastopami visā pasaulē. Tas ir saistīts ar to, ka uzņēmējiem, kas pārstāv šos uzņēmumus, ir grūti atšķirt, kas ir īsts un kas nav. Daudzi uzņēmēji ir investējuši lielas summas naudas kerfufflu uzņēmumos, un viņi joprojām nepārtraukti sniedz pakalpojumus, par kuriem tika solīts, ka tie uzlabos uzņēmumu attiecības ar citiem uzņēmumiem.

Viens no iemesliem, kāpēc kerfufflu uzņēmumi turpina pastāvēt, ir tas, ka tie neaptver lielu tirgus daļu. Sazināšanās ar e-pasta starpniecību ir izplatīta prakse daudzās pasaules valstīs, un mārketinga platformas ir pieejamas vairāk nekā 25 valstīs visā pasaulē. Tas atstāj lielu tirgus daļu iekarojamu kerfufflu uzņēmumiem.

Tas ir saistīts ar to, ka daudzi uzņēmumi mūsdienās vēršas pie e-pasta starpniecības. Saskaņā ar HoneyBook un lasītprasmēm izstrādāto pētījumu, 2021. gadā aptuveni 81% mazo uzņēmumu izmantoja e-pasta mārketingu. Balstoties uz 2027. gada prognozēm, e-pasta tirgotāju skaits ASV palielināsies no 310 000 līdz 500 000. Tas ir saistīts ar jauniem uzņēmumiem, kas izmantos e-pasta tirgu.

📢 Ietekmētāju mārketinga tirgus pieaugums un kerfufflu uzņēmumu problēma

Turcijā, kā arī citur pasaulē, ietekmētāju mārketinga tirgus pieaugums samazinās kerfufflu uzņēmumu tirgus daļu. Ietekmētāju mārketinga tirgus pieaugums ir diezgan liels, un tas ir lielā mērā saistīts ar turpmāko e-pasta platformu pieejamību. Ietekmētāju mārketinga tirgus pieaugums Turcijā notiks, jo tirgū ienāks vairāk zīmolu.

Tiek lēsts, ka ietekmētāju mārketinga tirgus apmērs, kas Turcijā 2023. gadā pārsniedz 72 miljonus dolāru, nākamo piecu gadu laikā pieaugs par 37%. Tas ir saistīts ar to, ka daudzi zīmoli plāno ieiet Turcijā, cerot uz stabilizāciju 2025. gadā. Uzņēmumiem, kas vēršas pie kerfufflu uzņēmumiem, ir jābūt piesardzīgiem.

Kerfufflu uzņēmumiem ir bijusi negatīva ietekme uz tirgu, jo tie ir piesaistījuši uzņēmēju uzmanību, liekot viņiem uzmanīties no uzņēmumiem, kas tiešām ir vērsti uz uzlabojumiem. Tas ir saistīts ar to, ka šie kerfufflu uzņēmumi ir radījuši problēmas, kas pastaigāja uzņēmējus, kas meklēja palīdzību.

Tas ir iemesls, kāpēc daudzi uzņēmēji izvēlas sadarboties ar e-pasta platformām, kas piedāvā iespējas zīmolu piesaistei ietekmētājiem. Tas attiecas ne tikai uz Turciju, bet arī uz citām pasaules valstīm. Sadarbībā ar kerfufflu uzņēmumiem ir bijusi slikta pieredze. Vairumā gadījumu uzņēmumi, kas piesaista ietekmētājus, izmantojot kerfufflu uzņēmumus, ir spiesti tos aizstāt un meklēt jaunas iespējas. Tas ir radījis nevajadzīgu problēmu uzņēmumiem, kas meklē palīdzību.

📢 Latviešu e-pasta starpnieki, kas strādā ar Instagram ietekmētājiem Turcijā

E-pasta starpnieki, kas piesaista Instagram ietekmētājus, kuri dzīvo vai apmeklē Turciju, šobrīd ir pieejami visā pasaulē, tostarp Latvijā. Daži no tiem ir Frokor, EmailHippo, Hunter.io, BriteVerify un daudzi citi.

Daudzi e-pasta starpnieki piedāvā laboratorijas iespējas, kas uzlabo e-pasta sarakstu kvalitāti. Tas ir kaut kas, ko visiem latviešu uzņēmējiem, kas darbojas ar ietekmētājiem, vajadzētu apsvērt. Šīs nianses ļaus latviešu uzņēmējiem piesaistīt ietekmētājus, kas var būt noderīgi attiecībā uz zīmola mārketinga kampaņu. Tas ir slikti, ka šobrīd es nevaru atrast nevienu e-pasta starpnieku, kas piedāvātu šos pakalpojumus Latvijā.

Lai gan mārketinga platformas ir izplatītas visā pasaulē, ir kerfufflu uzņēmumi. Dažām mārketinga platformām, kas piedāvā savus pakalpojumus, ir neapmierinošs sniegums. Daudzi mārketinga speciālisti, kas ir izmantojuši šos pakalpojumus, ir izteikuši neapmierinātību ar viņu sniegto pakalpojumu kvalitāti.

Kerfufflu uzņēmumi ir relatīvi liela problēma, un tie ir sastopami visā pasaulē. Tas ir saistīts ar to, ka uzņēmējiem, kas pārstāv šos uzņēmumus, ir grūti atšķirt, kas ir īsts un kas nav. Daudzi uzņēmēji ir investējuši lielas summas naudas kerfufflu uzņēmumos, un viņi joprojām nepārtraukti sniedz pakalpojumus, par kuriem tika solīts, ka tie uzlabos uzņēmumu attiecības ar citiem uzņēmumiem.

📢 Prasmju kopuma uzlabošana ir daļa no desmit labākajām zīmola un ietekmētāju sadarbības praksēm

Attiecībā uz zīmola un ietekmētāja sadarbību ir daži standarti, kas ir jāpiemēro, lai attiecības būtu veiksmīgas. Daži no tiem ir:

  1. Prasmju kopuma uzlabošana: Lai efektīvāk sadarboties ar ietekmētājiem, zīmoliem ir jāpārņem daļas ietekmētāju darbs. Tas ne tikai uzlabos zīmola reputāciju, bet arī stiprinās attiecības, jo ietekmētāja darbs ir nogurdinošs un laikietilpīgs. Zīmoliem ir jākļūst par aktīviem spēlētājiem procesā, nevis jāgaida, kamēr viņiem tiks piedāvāti rezultāti.
  2. Sadarbības ilgums: Garāka attiecību ilgums stabilizēs attiecības un ļaus ieviest pārmaiņas, kas uzlabos gan zīmolu, gan ietekmētāju. Tas ir svarīgi, jo attiecību ilgums ir gandrīz tikpat svarīgs kā tikšanās biežums.
  3. Zīmola atpazīstamība: Gan zīmoliem, gan ietekmētājiem ir jānodrošina, lai katrs no tiem tuvotos visai attiecību veidošanas un pārvaldīšanas pieredzei. Tas ne tikai nostiprinās attiecības, bet arī ļaus katram no tiem gūt panākumus.
  4. Zīmola un ietekmētāja jābūt saskaņotiem. Gan zīmoliem, gan ietekmētājiem ir jāsaskaras, lai viss process būtu veiksmīgs.
  5. Ietekmētājs jākontrolē attiecībā uz saturu. Daudzi uzņēmēji var iedomāties, ka viņi kontrolēs saturu. Tas nebūt nav pareizi. Kāpēc gan ietekmētājam būtu jāatdod pilnīga kontrole pār to, kas viņi ir? Tas ir svarīgi, jo tas ļaus ietekmētājam saglabāt savu autentiskumu.

Tas attiecas uz Eindhovenu, kas ir pilsēta, kas atrodas Nīderlandē. Kaut arī Eindhovenas piedzīvoto dārgmetāla ietekmētāju skaits ir minimāls, viņi ir pamanījušies izcelties. Tas ir saistīts ar to, ka viņi ir sekojuši labākajām praksēm.

📢 Eindhovenas influenceru veiksmes stāsti

Viens pats šīs pilsētas iedzīvotājs, kas ir iekļuvis slavas zālē, ir Marcia Tancevska. Viņa ir influenceru mārketinga konsultante, sabiedrisko attiecību speciāliste un autora. Viņa ir veltījusi savu karjeru influenceru mārketinga nozarei, un to viņa ir ne tikai darījusi pareizi, bet arī ir paveikusi gan savā, gan citu labā.

Vēl viena influenceru zvaigzne no Nīderlandes ir Liselotte Zafira. Viņa ir iedvesmojoša sieviete, kas ir pierādījusi, ka sapņi var piepildīties, ja uz tiem tiecaties. Viņa ir daudzfaktoru influenceru mārketinga dienests, kas palīdz zīmoliem izprast, kā sadarboties ar ietekmētājiem.

Vēl viens veiksmīgs piemērs ir Lina Meijere. Viņa ir influenceru eksperte, kas ir izvēlējusies vadīt savu aģentūru. Ar ilgu pieredzi influenceru jomā viņa uzskata, ka influenceru mārketinga sekmēm būtu jābūt atkarīgām no attiecību kvalitātes, nevis kvantitātes. Viņas aģentūra ir izveidota, lai palīdzētu maziem un vidējiem uzņēmumiem.

Vienmēr esiet uzmanīgi, izvēloties, ar ko strādāt. Ieteicams meklēt ieteikumus vai atsauksmes no iepriekšējiem klientiem. Negaidiet, ka šis būs viegls darbs. Tas ir uzdevums, kas prasa daudz laika un pūļu, bet tas ir ļoti izpildāms.