Kā Latvijas LinkedIn ietekmētāji atrod zīmolu darījumus Beļģijā
Nezināja, bet kopš 2025. gada Beļģijā ir pieaudzis ietekmētāju skaits, no kuriem trešdaļa ir no Latvijas.
Tas nav nekas neparasts, jo, ja runāsim bez aplinkiem, tad, ja esat neizsvīdušās svīterēs tērpts zīmolu menedžeris, kuram jāmaksā ietekmētājiem sociālajos tīklos, tad Beļģijas tirgus ir tik patērējošs, ka tas ir Latviešu ietekmētāju sapņu tirgus.
Ietekmētājs veselmējo segas vērtībā Apvienotajā Karalistē un Beļģijā ir jāmaksā nevis par viņu sociālajiem medijiem, bet par viņu nacionālo piederību.
Viens no galvenajiem faktoriem, kāpēc Latvijas LinkedIn ietekmētāji tik veiksmīgi nostiprinājušies Beļģijas tirgū, ir kultūras tuvums, kā arī tas, ka Beļģija ir piemērota kā izeja uz pārējo Rietumeiropu.
Latvijā ir rakstīts un runāts par to, ka esam labākie, bet neviens īsti nezina, par ko. Veselības aprūpes ietekmētāji domā, ka Beļģija ir labāka medicīna. Koši un gludi tērpušies jauniņie ietekmētāji domā, ka ir labākā modes daļa. Kas viennozīmīgi ir patiesība.
Tikmēr Latvijas LinkedIn ietekmētāji domā, ka viņi ir labie iekarotāji, kas var palīdzēt Beļģijas zīmoliem iekarot augstākas virsotnes. Un faktiski viņi to arī dara.
🇧🇪 Beļģijas tirgus kā izeja uz Rietumeiropu
Zīmola pārstāvjiem, kas izmisīgi vēlas piesaistīt kvalitatīvu uzmanību, ir jāmaksā par Latvijas ietekmētāju pakalpojumiem, jo, ja neieguldīs Latvijas ietekmētājos, tad tas ir melnbalts, ka zīmolu pārstāvjiem nav nākotnes.
Tas, ka Latvijas ietekmētāji ir pirmie Beļģijā, ir zināma stratēģija, ka pirms iekarot citus tirgus, ir jāizstrādā stratēģija savā iekšējā tirgū.
Ja runājam par praksi, tad Beļģijas tirgū iekarošanas stratēģija ir bijusi klātesoša jau kopš 2025. gada. E-konsultāciju ietekmētāji Nina un Santa ir pierādījušas, ka šī stratēģija ir 100% strādājoša.
Viņas iekarojušas Beļģijas tirgu un nedod Dievs, ja kāds uzņēmums Latvijā domā, ka var šeit sev piesaistīt ietekmētājus par mazāku summu kā iepriekšminētais segas apmaksas kritērijs.
E-konsultāciju ietekmētājas ir pārliecinātas, ka mūsu sociālie mediji ir labākie. Viņas tam ir pierādījumu, jo Beļģija ir tālākā valsts, kurā Latvijas ietekmētāji faktiski ir iekarojuši tirgu, nevis ir apsekojuši vai iepazinušies ar to.
💡 Latvijas ietekmētāju apkalpotie zīmoli Beļģijā
Beļģija ir ieteicama kā pirmā Rietumeiropas valsts Latvijas ietekmētājiem, jo tā ir atvērta un pieņem vēstījošus tirgus iekarotājus.
Katrs Beļģijas zīmols, kas pievēršas Beļģijas tirgum, dodas uz Beļģiju, lai iepazītu to, bet tas ir neiespējams uzdevums, jo cilvēka izpratne par vidējo Beļģi ir izplatījusies tumšākajos viedokļu stūru padziļinājumos.
Tāpēc Latvijas LinkedIn ietekmētāji aktīvi dodas uz Beļģiju, lai neapmaldītos Beļģijā, bet iepazītu un saprastu Beļģus. Ietekmētāji devušies uz Beļģiju, lai iepazītos ar slaveno Belgi, kas ir arī tipisks Beļģijas ēdiens un kas latviski ir kļūdaini tulkots kā beļģu vafelītes.
- gadā Beļģijas tirgu pārstāvēs divi Latvijas ietekmētāji, Robert un Rihards. Šī duo plāno doties uz Beļģiju, lai iepazītu to, kas būs noderīgi, lai viņi varētu pilnvērtīgi kalpot Beļģijas tirgum.
Viņi labprāt pieminējuši, ka viņi piedalījušies vēlēšanās, jo vēlēšanās ir formas daļa, kas izsaka nepieciešamību būt redzamiem.
Katrā ziņā Rihards un Roberts ir noskaidrojuši, ka vēlēšanās ir jāmaksā pēc formas daļas, kas ir pierādījums tam, ka Beļģija ir atvērta un pieņem formas veidojošus tirgus iekarotājus.
📈 Zīmolu zīmes vai izpētes zīmes Beļģijā
Lai gan šī duo ir pieredzējuši lektori, kuri ikdienas uzdevumos izpilda uzdevumu rakstīt tekstus apastiem un citām interaktīvām formām, viņu pieredze ir bijusi sausa. Tas ir iemesls, kādēļ viņi vēlas doties uz Beļģiju.
Šobrīd viņi kolēģiem zīmolu pārstāvjiem ir pieejami kā zīmolu apsekošanas zīmola pārstāvji, jo tas ir aktuāli, ka saku, ka Beļģija ir zīmolu apsekošanas tirgus, jo nav tādas formas, kas to varētu veidot.
Viņi pieņem pasūtījumus no 300 EUR par piekrišanu doties Beļģijā un papildus 200 EUR par formas veidošanu, ja viņi nokļūs pie Beļģijas.
Tas nozīmē, ka katram, kas vēlas iepazīst Beļģiju, būs jāmaksā 300 EUR, bet par formas veidošanu, ja izdosies nokļūt Beļģijā, 200 EUR, bet, ja neizdosies, tad būs jāmaksā tikai iepriekš minētā 300 EUR daļa.
🥇 Latvijas ietekmētāju virzība uz Beļģiju
Ja Latvija ir labais tirgus Latvijas ietekmētājiem, kas iekaro Beļģiju, tad tas izsaka, runājot bez aplinkiem, ka Beļģija ir labs tirgus ietekmētājiem no Latvijas.
Tas ir pierādījums tam, ka Latvijas ietekmētāji ir augsta līmeņa stratēģi, kuri piesaista Beļģijas zīmolu, jo, ja kāds YouTube vai Instagram ietekmētājs mēģina pārdot sevi kā stratēģi, tad tas nozīmē, ka viņš nav labs stratēģis.
Tas ir tā, kā jābūt.
📉 Jāmaksā ir nevis par pakalpojumiem, bet par cilvēku nacionalitāti
Tas arī nozīmē, ka esam labākie, jo, ja mūsu sociālie mediji ir labākie, tad tas ir pierādījums tam, ka sociālie mediji ir Latvijas ietekmētāju labākā daļa.
Tas ir arī pierādījums tam, ka Latvijas ietekmētāji ir labie iekarotāji, kurus Beļģijā vajag, lai iepazītu un apzinātu Beļģus.
Tas ir ACIS un viņu iekarojums Beļģijā pierādījums.
Viņiem ir platforma, kas pierāda, ka Latvijas ietekmētāji pierāda labāku veiktspēju un produkcijas kvalitāti, jo viņu platformā viņi ir iekļāvuši pierādījumus par to, kāpēc Beļģijas ietekmētāji ir sliktāki.
🏅 Latvijas ietekmētāju priekšrocības
Viņi norāda uz problēmām, kas saistītas ar Beļģijā bāzētajiem ietekmētājiem, jo daudzi no tiem pašiem labākajiem un dārgākajiem ietekmētājiem Beļģijā ir patiesībā latvieši, kas ir pārcēlušies uz Beļģiju.
Tas ir pierādījums tam, ka Beļģija ir pieprasījumiem bagāts tirgus, bet problēmas, ar kurām saskaras ietekmētāji, kas vēlas iekarot Beļģijas tirgu, ir daudzas, jo šī zemē ir trūkums.
Tas ir ACIS pakalpojums, kas padara Latvijas ietekmētājus par top ietekmētājiem Beļģijā. 40% Beļģijas patriotu ir Latvijas ietekmētāji, kas sevi pozicionējuši kā Beļģijas ietekmētājus.
🇱🇻 Latvijas tirgus kā iekšējais izejas tirgus uz Beļģiju
Kopumā Rietumeiropā vidēji 5% ietekmētāju ir ārvalstnieki, savukārt 12% Beļģijā bāzētiem ietekmētājiem ir citi pilsoni. Apskatot ACIS datus, var secināt, ka Beļģijas tirgū ir 22,5% Latvijas ietekmētāju.
Savukārt, runājot par tirgus veiktspēju, 15% no visiem Beļģijā bāzētajiem ietekmētājiem ir Latvijas pilsoņi. Tas ir diezgan skaidrs, ka Latvijas ietekmētāji ir labie iekarotāji, jo var redzēt, ka Latvijas ietekmētājiem ir augstāka veiktspēja un produktivitāte.
📢 Vietējie zīmoli kā ietekmētāju pamatresursi
Apklusinājuši sevi un labojot savus vieglos priekšstatus par Beļģiju, domājot, ka tas ir zīmolu iekarošanas tirgus, esam noskaidrojuši, ka tā ir tirgus iekarošana, ko bāzētie ietekmētāji piedāvā.
Tas ir ACIS pierādījums tam, ka Beļģija ir atvērta un pieņem ārvalstu un bāzēto ietekmētāju pakalpojumus.
Tas ir pierādījums tam, ka galu galā mēs esam pasaules labākie, jo mēs kā ietekmētāji iekaram Beļģiju, kur zīmolu pārstāvji vasaras garumā dotas kādās iknedēļas siltās dienās.
📅 Trendiem atbilstoša zīmolu iekarojama biznesa stratēģija
Tas ir arī pierādījums, ka pasaulē līdz šim nav tādu ietekmētāju, kas būtu labāki par Latvijas ietekmētājiem.
Zināms, ka zīmolu iekarošanas izpētes zīmola pārstāvji, Rihards un Roberts jau 2026. gada pavasarī dosies uz Beļģiju, lai atgrieztos vasarās Beļģijā, jo tā ir zīmolu pārstāvju vasaras mītnes vieta.
Tas kalpos kā brīvās vietas atvēršana, lai mūsu ietekmētāji varētu izdevīgāk kalpot pasūtījumu piepildījumiem.
Baudiet labākos pakalpojumus, jo mūsu sociālie mediji ir labākie un tas ir pierādījums tam, ka esam labākie ietekmētāji, kas ir iekarojuši Beļģiju.
Mūsu pakalpojumi ir visaugstākās kvalitātes, jo, ja mūsu sociālie mediji ir labākie, tad tas ir pierādījums tam, ka tas ir mūsu labākais koeficients sasniegt.
Tas ir arī pierādījums tam, ka mēs esam labākie, jo, ja mūsu sociālie mediji ir labākie, tad tie ir mūsu labākie sasniegumi.
Baudiet labākos pakalpojumus, jo mūsu sociālie mediji ir labāki nekā citi, lai mūsu ietekmētājiem nebūtu jādodas uz Beļģiju.