Kā Latvijas LinkedIn ietekmētāji atrast zīmola darījumus Vācijā
Daudzas Latvijas uzņēmumu LinkedIn mārketinga stratēģijas ir atkarīgas no ietekmes. Bet kā Latvijas ietekmētāji LinkedIn piesaista zīmolu darījumus Vācijā?
📈 LinkedIn popularitāte
Salīdzinot ar Instagram, Facebook un YouTube, LinkedIn ietekme ir jauna parādība. Daudziem ir grūti saprast, kāpēc uzņēmumi investētu zīmolu darījumos LinkedIn. Bet tas ir tikpat loģiski, kā iegādāties reklāmu Smart TV, nevis pirmsvakarā. Loģika ir nevis šaubām, bet gan mūsdienu komunikācijās.
LinkedIn ir visātrāk augošā sociālā platforma. Tas ir pievilcīgs, jo uzņēmumi to izmanto, lai atrastu talantus, veicinātu komunikāciju ar darbiniekiem, attiecībām ar partneriem, piegādātājiem un pat pircējiem. Tas ir vislabākais veids, kā uzņēmumi var veidot zīmolus un reputāciju, kā arī veicināt savas kultūras priekšrocības. Tādējādi ir loģiski, ka uzņēmumi ienes LinkedIn kultūrā to, ko viņi zina no citām platformām.
🤝 Ieteikumi un sadarbība
Kādi ir apliecinājumi, ka LinkedIn influencer mārketings ir efektīvs, kā arī pieprasījumi, kas saistīti ar zīmolu darījumiem? Šeit ir daži fakti, kas norāda uz zīmola darījumu un ietekmes potenciālu mārketingā LinkedIn.
Saskaņā ar LinkedIn datiem, 96% B2B uzņēmumiem LinkedIn ir vislabākā ROI. Ņemot vērā uzņēmumu budžetu, tas ir milzīgs rādītājs. Tas pierāda, ka LinkedIn ir labs kanāls, lai uzņēmumi ieguldītu līdzekļus, un tas ir galvenais iemesls, kāpēc ietekmētājiem ir iespēja piesaistīt zīmola darījumus.
2023. gadā LinkedIn ietekmētājiem ir visaugstākais ROI rādītājs visās sociālajās platformās. Tas norāda uz to, ka LinkedIn ietekmētājiem uzņēmumi ir gatavi maksāt augstas summas par sadarbību. LinkedIn ir platforma B2B darījumiem, kas ir saistīta ar pētniecību un produktu. Ietekmes mārketingā tas ir svarīgi, jo uzņēmumi pērk, pamatojoties uz pirkuma lēmumu pieņemšanas procesu. LinkedIn ietekmētājiem ir augstāks ROI rādītājs, jo pirkuma lēmumu pieņemšanas process B2B ir sarežģītāks un tas prasa vairāk laika. Tādējādi uzņēmumi iegulda vairāk, lai izglītotu savus pircējus, kā arī pārdošanas un mārketinga komandas, kas ir atbildīgas par pirkumu. Tas norāda, ka LinkedIn ietekmētājiem ir augsts ROI, jo tie atvieglo šīs attiecības.
LinkedIn mārketings ir piecdesmit reizes efektīvāks nekā Facebook un Twitter. Aplūkojot B2B tirgu, tas ir milzīgs rādītājs. Tas norāda, ka ietekmes mārketingā LinkedIn ir labāki rezultāti, kas norāda uz vēl lielāku potenciālu. Tādējādi tas ir iemesls, kāpēc daudzi uzņēmumi pieprasa, lai LinkedIn ietekmētāji varētu reklamēt savus zīmolus, tādējādi palielinot pieprasījumu pēc ietekmes.
🏢 Vācijas uzņēmumu pieprasa Latvijas ietekmētājus
Vācija ir nozīmīga zeme Eiropā. Ir vispāratzīts, ka ne tikai Vācijā, bet arī citās Eiropas valstīs ir spēcīgas saiknes ar latviešu uzņēmumiem. Patiešām, vismaz 27% Latvijas tirgotāju eksportē uz Vāciju, liecina Centrālās statistikas pārvaldes dati. Tas ir pats lielākais rādītājs, salīdzinot ar citām valstīm.
Tas nozīmē, ka Latvijā ir daudz uzņēmumu, kuriem būtu jāietilpst Vācijas tirgū. To var veicināt, izmantojot ietekmes mārketingu LinkedIn. Tādējādi ir nepieciešams, lai Latvijas ietekmētāji LinkedIn veicinātu zīmolus Vācijā. Šeit ir daži iemesli, kāpēc Latvijas ietekmētāji LinkedIn piesaista zīmola darījumus Vācijā.
HoReCa
HoReCa ir saīsinājums no viesnīcu, restorānu un kafejnīcu nozares. Tas ir iekļauts top pieprasīto zīmolu kategorijā, kas ir vismazāk pārstāvēta vācu tirgū. Vācijas uzņēmumi HoReCa jomā ir nozīmīgi, bet Latvijā ir tikpat nozīmīgi uzņēmumi, kas varētu reklamēties Vācijā.
Latvijā ir daudzi HoReCa uzņēmumi, kas varētu reklamēties Vācijā. Piemēram, Rīgas viesnīcu un restorānu asociācija ir lielākā nozares asociācija, kas pārstāv vairāk nekā 200 uzņēmumus. Pieprasījums, lai šie uzņēmumi reklamētu savus pakalpojumus Vācijā, ir ārkārtīgi augsts, bet nav pietiekami pārstāvēti.
Tirdzniecības nozares
Tirdzniecības nozare ir top pieprasīto zīmolu kategorijā, kas ir vismazāk pārstāvēta vācu tirgū. Vācijā ir lielas tirdzniecības nozares, kas ir mazāk pārstāvētas Latvijā. Līdzīgi kā HoReCa nozarē, ir augsts pieprasījums pēc tirdzniecības nozares pārstāvjiem, lai reklamētu Vācijā, bet ir maz cilvēku, kas to dara.
Piemēram, Rīgas Tirdzniecības profesionālā vidusskola apmāca šādus uzņēmumus, kas ir daudz. Piemēram, tā piedāvā apmācību uzņēmumiem, kas nodarbojas ar tirdzniecību un pakalpojumiem. Tas nozīmē, ka ir daudz uzņēmumu, kas ir saistīti ar tirdzniecību, kurus var reklamēt Vācijā.
Ražošanas nozare
Ražošanas nozare ir top pieprasīto zīmolu kategorijā, kas ir vismazāk pārstāvēta vācu tirgū. Latvijas ražotāji ražo plašu produktu klāstu, bet Vācijā ir ne tikai liela pieprasījuma tirgus, bet arī augsts pieprasījums pēc šiem produktiem. Tas liek domāt, ka ir augsts pieprasījums pēc zīmolu darījumiem ar Latvijas ražotājiem Vācijā.
Piemēram, Rīgas Investīciju un uzņēmējdarbības atbalsta centrs piedāvā plašu atbalstu uzņēmējiem, kas vēlas uzsākt ražošanu Latvijā. Tas norāda, ka Latvijā ir daudz iespēju ražotājiem, un tas ir iemesls, kāpēc aizvien vairāk uzņēmumu ieiet vācu tirgū.
🏗️ Tūrisms
Tūrisms ir top pieprasīto zīmolu kategorijā, kas ir vismazāk pārstāvēta vācu tirgū. Tūrisma nozares Vācijā ir spēcīgas, bet Latvijā ir tikpat nozīmīgas, kas varētu reklamēties Vācijā.
Piemēram, Viesnīcu un restorānu asociācija piedāvā plašu atbalstu uzņēmējiem, kas vēlas sākt karjeru tūrismā. Tādējādi ir daudz uzņēmumu, kas vēlas ieiet vācu tirgū.
🔗 Secinājums
Vācijas tirgus ir pievilcīgs un ļoti pieprasīts. Tas ir svarīgi, jo Vācija ir liela ekonomika, kurai ir liels pieprasījuma tirgus un augsts pieprasījums pēc produkta un pakalpojuma. Šajā ziņā ir svarīgi, lai Latvijas LinkedIn ietekmētāji varētu piesaistīt zīmolu darījumus Vācijā.
LinkedIn ietekmētāju mārketinga pieaugums ir tieši saistīts ar to, ka LinkedIn ietekmētājiem ir lielāks ROI, salīdzinot ar citām sociālajām platformām. Tas norāda, ka LinkedIn ietekmētājiem ir ļoti daudz iespēju piesaistīt zīmolu darījumus. Tādējādi ir svarīgi, lai Latvijas LinkedIn ietekmētāji piesaistītu zīmolu darījumus Vācijā.