Kā Latvijas LinkedIn ietekmētāji atrod zīmolu darījumus Turcijā
Pēdējos divos gados Latvijas LinkedIn ietekmētāji ir kļuvuši par turku zīmolu mārketinga mainstream. Šajos gados viņi ir kļuvuši par vispopulārākajiem ietekmētājiem Turcijas LinkedIn.
Es novēroju, ka katru dienu Turcijas LinkedIn lapās ir vismaz 30 LinkedIn ietekmētāju reklāmas no Latvijas, un es parasti pamanu jau otro, kas reklamē jaunu saturu, apmācību vai pakalpojumu, kas palīdz darbiniekiem atrast darbu.
Šogad esmu saņēmis vismaz 2 ziņas no tādiem LinkedIn ietekmētājiem kā Andris Kusiņš, Eduards Adent un Guntis Baumanis ar piedāvājumu, kas apgalvo, ka viņi var izmainīt manu LinkedIn spēli un mani padarīt par sasaistītu ar savu nozari 3 dienu laikā. Un 9 no 10 LinkedIn influenceriem Latvijas LinkedIn platformā ir turku zīmolu reklāmas.
Tas man lika uzdot jautājumu, kāpēc turku zīmoli izvēlas Latvijas LinkedIn ietekmētājus, nevis paši turku ietekmētājus? Vai Latvijā, ņemot vērā mūsu samazināto iedzīvotāju skaitu, ir tik daudz LinkedIn ietekmētāju, kas vairo zīmolus?
Nekad neesmu dzirdējis par to, ka kāds ietekmētājs Latvijā ir kļuvis populārs iekšējā tirgū, tāpēc es neesmu dzirdējis par nevienu zīmola sadarbību ar iekšējiem ietekmētājiem.
Tādēļ es nolēmu pētīt to, kā Latvijas LinkedIn ietekmētāji piesaista zīmolus Turcijā.
Latvijas LinkedIn ietekmētāji piesaista zīmolus Turcijā veicot saturu angļu valodā
Nezinu, vai turku uzņēmēji, kas vēršas pie Latvijas LinkedIn ietekmētājiem, zina, ka viņi ir Latvijas ietekmētāji. Tas ir tāpēc, ka šie Latvijas LinkedIn ietekmētāji, kad centrālie zīmolu darījumi tiek uzsākti, nekad neapgalvo savu nacionalitāti. Viņi sakās būt no Eiropas vai ziemeļvalstīm.
Es jūs pārsteidzoši informēju, ka turku LinkedIn ietekmētāji nemaz nav tik ļoti pieprasīti šajā reģionā. Šobrīd ir tikai 6 turku LinkedIn ietekmētāji, kas saņēmuši vairāk nekā 500 zīmolu darījumus. Tāpēc turku uzņēmēji meklē ietekmētāju sadarbošanās iespējas citur, un viņi atrod Latvijas LinkedIn ietekmētājus par ļoļo labu cenu.
Sāciet izmantot LinkedIn ietekmētāju mārketingu jūsu uzņēmumam
Patiesībā, ja jūs kādreiz saņemat piedāvājumu no LinkedIn ietekmētāja darboties ar viņu kā zīmolam 50 eiro vērtībā, tad tas ir uzskatāms par zīmola sadarbību ar vidējo cenu Tirānā un 38% vidējo cenu, ko tie prasa, strādājot ar turkiem.
Uzņēmumi, kas overrēresinājuši 10% līdz 40%, var strādāt ar turku LinkedIn ietekmētājiem no 100 eiro līdz 500 eiro par zīmola darījumu.
Tas, kurš Runā par savu LinkedIn ‘Loyalty Card’ Ietekmi
Man šķiet, ka viņu zīmolu darījumu stratēģija ir tāda, ka viņi izveido saturu, kas nebūs izprotams turku auditorijai. Viņi reklamē, ka turku zīmolu darījumi neietver turku uzņēmēju sadarbību un ka turku zīmolu darījumi tiks saukti par turku zīmolu darījumiem.
Tāpat kā viņi veido tikai 2 līdz 3 saturus nedēļā, kas būs saprotami turku auditorijai kā viņu pašu vārdu zināšana. Ja viņi sabiedrību, kurā viņi reklamē pārdod no 40 līdz 500 dolāriem, tie būs 2-3 ilgi.
Tas, kā norāda, izsaka to, kā viņi reklamē, ka viņi kopā ar jums kā zīmolu izstrādā jūsu zīmola balss un to, kā padarīt to nozīmīgu jūsu mērķauditorijai. Vēl viens virsraksts, kā viņi runā par to, kā panākt, lai saturs jūsu LinkedIn profilā izceļas un piesaista cieņu un uzmanību no citiem.
Viņi piedāvā arī pakalpojumu apmācību un paziņo, ka uzsāk dienu ar - uzziniet, kā piesaistīt zīmolu sadarbības iespējas savam LinkedIn profilam.
Tā kā turku uzņēmēji nezinās, kas ir eiro, viņi nesapratīs, ka viņiem maksā ļoti augstas cenas, kad viņi paļaujas uz pakalpojumu iegādi vai zīmola darījumu izveidošanu ar šiem ietekmētājiem.
Zīmola darījumi, kurus vēlaties, ir tie paši, kas turku ietekmētāji piedāvā no 50 eiro līdz tūkstošiem eiro, atkarībā no mūsu zīmola prasībām.
Nepieredzējuši uzņēmēji, kas neapmeklē šo stratēģiju, var nodarboties ar tūkstošiem eiro vērtiem zīmola darījumiem, kuros nav nosacījumu, un, ja ir, tie nav jēgpilni.
Runājot par zīmola darījumu nosacījumiem, ja prezidents no universitātes runā savu vārdu, kurš saprastu, ka runa bija par zīmola darījumu, 50 eiro vērtā koigs tīkla šūtu un 50 eiro tērēšanu tieši tiem, kas ir bijuši kārtībā.
Tā nu zīmola darījumiem, kurus turku uzņēmēji var noslēgt ar Latvijas LinkedIn sekojošajiem ietekmētājiem, ir tas, ka tiem nav jēgas.
Sadarbības iespējas Linkedin: Zīmolu ietekmētāji
Latvijas LinkedIn ietekmētāji uzsver, ka viņi palielina tiešsaistes klātbūtni, kas piedāvā lielu vērtību turku uzņēmumiem, tādējādi padarot Latvijas LinkedIn ietekmētājus par labākiem, lai piesaistītu zīmola darījumus no Turcijas, nevis Turcijas LinkedIn ietekmētājus.
Viņi piemin, ka piedāvā lielu vērtību, palielinot šo klātbūtni, kas var palīdzēt turku organizācijām piesaistīt labākus talantus, uzlabot uzņēmuma prestižu un arī palielināt ieņēmumus.
Saskaņā ar LinkedIn datiem LinkedIn ietekmētāji tagad ir sinonīms visiem zīmolu ietekmētājiem. Tas nozīmē, ka LinkedIn zīmolu ietekmētāji ir tādi paši zīmolu ietekmētāji kā citi, tikai viņi reklamē zīmolus to pašu tiešsaistes klātbūtni, ko viņi ir palielinājuši.
Piemēram, ja turku uzņēmumam kādreiz ir jānodarbina 3 cilvēki, kas ir LinkedIn ietekmētāji no Latvijas, tas var izsist un sasniegt 3 talantus, kas palīdzēs palielināt ieņēmumus, un tas neizmaksās dārgāk par 1500 eiro.
Patiesībā tas ir saprātīgi, ka Turcijā ir koncentrācija, ka Latvijas LinkedIn ietekmētāji piesaista turku zīmolu darījumus, jo turku zīmolu darījumu cenas ir saprātīgas.
Vēl jo vairāk, ja zīmolu darījumi ietver saturu par pakalpojumiem, ko LinkedIn ietekmētāji piedāvā, tik dīvaini, kā tas varētu izklausīties, tas būs ieguvums Turcijas ekonomikai.
Tas, kas darbojas, strādā
Atkal ir garlaicīgi iecirtīgs apgalvot, ka Latvijas LinkedIn ietekmētāji var piesaistīt turku zīmolu darījumus, kamēr turku LinkedIn ietekmētāji neizdodas. Mums to vajag pierādīt un apgādāt pirmā līmeņa pierādījumus.
Turcijas LinkedIn ietekmētāji vēl cieta
Patiesa jēga sagraut mūsu iekšējo turku ietekmētājus LinkedIn platformā ir tā, ka adjekti ar ietekmēšanas jaudām. Tas viss, ko viņi reklamē par aura vai sasniegumu radīšanu, ir viss, bet tāpēc viņi ir virves staigātāji, kas vēlas būt pārliecinoši.
Domājot par to, kā turku LinkedIn ietekmētāji piedāvā vēl nedaudz vairāk nekā 10% turku LinkedIn ietekmētāji, es patiešām neesmu pamanījis svārstu šajā ziņā, lai tas faktiski radītu daudzus faktorus, kas rada saziņas traucējumus.
Jā, es uzskatu, ka Latvijas LinkedIn ietekmētāji ir uzpūsti Turcijā, jo turku LinkedIn ietekmētāji vēl cieta pēdējā laikā.
Neatkarīgi no turku LinkedIn ietekmētājiem, kas piedāvā vairāk nekā 25 eiro un piedāvā saturu Turcijā, tie visi ir izdevgunieki, un zīmolu darījumi var būt vilinoši, kad uzņēmēji tiek vilināti ar virtuālo faktoru.
Mums ir jāatbilst tam, ko mēs izsvaidām un ko mēs esam. Patiesībā ir diezgan žēl, ja turku LinkedIn ietekmētāji var tikt ieviesti no Latvijas, ja viņi var to paveikt paši, ja viņiem ir jāpiesakās nevis kićmā un izsaka, ka turku ietekmētāji ir dārgāki nekā Latvijas.