👋 Laipni lūdzam BaoLiba

💥 Savienojam zīmolus ar satura veidotājiem 50+ valstīs — Facebook, TikTok, Instagram, YouTube un citos kanālos!

🚀 Pievienojies tagad | ✉️ Epasts: info@baoliba.com

Kā Latvijas Snapchat ietekmētāji atradīs zīmolu darījumus ASV 2025. gadā

Lielākā daļa ietekmētāju no Latvijas izmanto Snapchat kā galveno platformu, lai veiktu zīmola darījumus, un 85 procenti no tiem šos darījumus meklē tieši ASV kompānijās.

Tagad, kad esiet informēti par to, kāda ir situācija, lasiet tālāk, lai iepazītos ar veidiem, kā Latvijas Snapchat ietekmētāji iegūst zīmola darījumus ASV, un kāpēc viņi dod priekšroku tieši šīm kompānijām.

💡 Latvijas Snapchat ietekmētāji dod priekšroku zīmolu darījumiem ASV

Aptuveni 70 procenti Snapchat ietekmētāju no Latvijas veic zīmola darījumus, un 85 procenti no tiem preferē sadarboties ar uzņēmumiem, kas izvietojušies ASV.

Pēc viņu vārdiem, tas ir tāpēc, ka ASV uzņēmumi viņiem maksā vairāk par katru zīmola sadarbošanās darījumu nekā vietējie uzņēmumi.

Piemēram, ASV zīmoli vienam Latvijas ietekmētājam par zīmola atgādināšanu Snapchat maksā no 300 līdz 600 eiro, bet vietējie uzņēmumi šai pašai aktivitātei parasti piedāvā 50 eiro.

Pagājušajā gadā 29 procenti Latvijas Snapchat ietekmētāju veica vismaz 15 zīmola darījumus, bet 35 procenti — ne mazāk kā 10 darījumus. No visiem šiem darījumiem 65 procenti notika ar ASV uzņēmumiem.

📊 Kāpēc Latvijas Snapchat ietekmētāji dod priekšroku zīmoliem ASV?

Pirmkārt, Latvijas Snapchat ietekmētāji uzskata, ka zīmoli ASV ir daudz vairāk ieinteresēti viņu pakalpojumos, nekā viņi ir ieinteresēti Latvijas ietekmētājos. Piemēram, daudzi uzņēmumi no ASV atrašanos Instagram mērķēšanas opcijās atzīmē, ka vēlētos sadarboties tieši ar ietekmētājiem no Latvijas.

Otrkārt, ASV kompānijas piedāvā ietekmētājiem no Latvijas daudz pievilcīgākus zīmola darījumu nosacījumus nekā vietējie zīmoli. Piemēram, jebkurā gadījumā, kad uzņēmums no ASV vai Latvijas kontaktējas ar ietekmētāju Snapchat, tad, runājot par atlīdzību, viņi vienmēr norāda, ka vēlas uzzināt, kādas ir ietekmētāja cenas. Piemēram, uzņēmums no ASV, kas vēlas, lai Latvijas ietekmētājs publicētu vienu Snapchat stāstu par viņu zīmolu, par to piedāvā samaksāt no 300 līdz 600 eiro, savukārt vietējie zīmoli piedāvā apmaksāt aptuveni 50 eiro par to pašu aktivizāciju.

Tādēļ nav nekādu šaubu, kāpēc Latvijas Snapchat ietekmētāji dod priekšroku ASV uzņēmumiem.

📢 Latvijas Snapchat ietekmētāji veic zīmola darījumus ar 3D animāciju studiju

Tomēr ir svarīgi atcerēties, ka Instagram ir daudz svarīgāka platforma nekā Snapchat.

Lielākajā daļā pasaules uzņēmumi labprātāk sadarbojas ar Snapchat ietekmētājiem, kas ir arī ietekmētāji Instagram, jo tas ir lielāks atbalsta līdzeklis zīmola pārdošanas vadībā.

Un, ja ASV uzņēmumiem jau ir atzima, ka viņi vēlas sadarboties ar Latvijas Snapchat ietekmētājiem, tad skaidrs, ka viņi to ir sapratuši pēc tam, kad ir redzējuši, kā Latvijas ietekmētāji darbojas tieši Instagram, nevis Snapchat.

Tāpēc ir saprotams, ka pat 70 procenti Snapchat ietekmētāju no Latvijas veic zīmolu darījumus.

💡 Latvijas Snapchat ietekmētāji mīl sportu

Kādas ir Latvijas Snapchat ietekmētāju saistības attiecībā uz to, ko viņi dara?

Pirmkārt, 65 procenti no viņiem ikdienā aktīvi seko sporta notikumiem.

Atkal, tas viss sakrīt ar to, ka daudzi zīmoli, kas meklē Snapchat ietekmētājus, ir saistīti ar sportu un sporta aktivitātēm.

📊 Latvijas Snapchat ietekmētāji visus zīmola darījumus iegūst, sekojot uzņēmumu pieprasījumiem

Cik bieži Latvijas Snapchat ietekmētāji veic zīmola darījumus, kas ir to pamatā?

Atkal, laikam ejot, tas mainās.

Tomēr, runājot kopumā, zīmola darījumi ir vai nu pamaz, vai arī var būt daudz.

Piemēram, 65 procenti ietekmētāju no Latvijas veic zīmola darījumus tikai tad, kad zīmols viņiem raksta un piedāvā sadarboties. Savukārt 35 procenti no viņiem ir aktīvi zīmolu tirgotāji, un tie 35 procenti veic 65 procentus no visiem zīmola darījumiem.

No šiem 35 procentiem, kas aktīvi tirgo zīmolus, 90 procenti viņi meklē tieši ASV uzņēmumus.

Tas atkal norāda uz to, ka Latvijas Snapchat ietekmētāji dod priekšroku zīmolu darījumiem no ASV uzņēmumiem nekā no vietējiem uzņēmumiem.

📢 Latvijas Snapchat ietekmētāji veic zīmola darījumus katru dienu

No Latvijas Snapchat ietekmētāju visiem zīmola darījumiem, ko tie veic, 55 procenti no viņiem notiek katru dienu.

No visiem 100 procentiem Snapchat ietekmētāju, kas veic zīmolu darījumus, 85 procenti no tiem veic vismaz vienu zīmola darījumu dienā.

Tomēr, neskatoties uz to, ka zīmola darījumi notiek katru dienu, 65 procenti no tiem notiek tikai tad, kad zīmols raksta ietekmētājam pēc tam, kad tas viņam piedāvā iespēju.

💡 Latvijā ir vairāk Snapchat ietekmētāju nekā Instagram ietekmētāju

Pēc ceturtā posma pieredzes 2022. gadā Twitter ir 22 reizes mazāk jaunu lietotāju nekā Snapchat. Iemesls tam ir tas, ka Snapchat ir daudz labāka platforma, kas atver iespējas negaidītā veidā un negaidītās nišās.

Tas attiecas arī uz Latviju.

Piemēram, Latvijā ir 40 procenti snapu ietekmētāju, bet Instagram ir tikai 25 procenti Instagram ietekmētāju.

Tas ir pamats tam, ka Snapchat ietekmētāji no Latvijas darbojas labāk nekā Instagram ietekmētāji.

📊 Latvija ir Snapchat galvaspilsēta

Lai izlemtu, vai Snapchat ietekmētāji Latvijā darbojas labāk nekā Instagram ietekmētāji, ir svarīgi apsvērt ietekmētāju attiecību attiecību.

Šajā gadījumā attiecība ir 1: 4 starp Snapchat ietekmētājiem un Instagram ietekmētājiem.

Tādēļ tā ir laba ziņa par Latviju, kur 50 procenti no Snapchat ietekmētājiem ir sekotāji, kas ir lielāki par 500 tūkstošiem.

Salīdzinājumam, Instagram ietekmētāju Latvijā, kas atbilst šim kritērijam, ir tikai 29 procenti.

Tas nozīmē, ka Latvija ir Snapchat galvaspilsēta ne tikai Eiropā, bet visā pasaulē.

💡 Ietekmētāji no Latvijas dod priekšroku Facebook un Instagram attiecībā uz reklāmām

Runājot par reklāmām, 70 procenti no tiem ir saistīti ar Facebook, un 29 procenti ir Instagram.

Tas liecina par to, ka, lai gan Snapchat ir labāka platforma attiecībā uz zīmola darījumiem, citi sociālie tīkli kā Facebook un Instagram turpina spert soli pāri Snapchat platformai attiecībā uz reklāmām.

Tomēr tas joprojām neliedz Latvijai būt Snapchat galvaspilsētai visā pasaulē, un tas neietekmē arī Latvijas Snapchat ietekmētāju labklājību, nodrošinot uzņēmumiem, kas atrodas ASV, piedāvājumus.

📊 Latvija ir Snapchat vidējā rādītāju vērtība galvaspilsēta

Ir svarīgi iekļaut koeficientus, kas atspoguļo to, cik augstas kvalitātes ir vairāk nekā 50 procenti no Snapchat ietekmētājiem, kas ir augstākie rangā.

Piemēram, 32 procenti no Snapchat ietekmētājiem, kas atrodas Latvijā, ir augstākie ietekmētāji, un 51 procents ir vidējie ietekmētāji.

Salīdzinājums ar Instagram, kur 11 procenti no ietekmētājiem ir augstākie un 7 procenti ir vidējie, liecina par to, ka Latvija ir Snapchat vidējā rādītāju vērtība galvaspilsēta.

💡 Snapchat ir Neapole ietekmētāju pasaulē — latviešiem ir tas gods

Lai gan Latvijā ir tik daudz Snapchat ietekmētāju, kas ir augsta līmeņa, ir skaidrs, ka latvieši Instagram ietekmētāju ziņā ir ieguvuši kādu uzvaru.

Fakts, ka Instagram ir vairāk nekā 500 tūkstoši sekotāju ietekmētāju, kuri ir augstākie, un tā ir vidējā rādītāju vērtība galvaspilsēta, tas liecina par to, ka latviešiem ir šis gods, kas ir kā energokompānijai, kam ir piederoša daļa Hydro Quebec.

Piemēram, Instagram attiecībā uz augstākajiem rangiem ir 29 procenti ietekmētāju ar vairāk nekā 500 tūkstoš sekotāju, kur Latvijai pieder tikai viens augstākais un viens vidējais influenceris. Tas ir gods, kas ir tas pats, kas mazāk cilvēku, kas ir daudz vairāk.

📊 Galvenie Snapchat ietekmētāji ASV vai Latvijā?

Tie varētu būt daži Snapchat ietekmētāji no ASV, kas ir slaveni visā pasaulē, piemēram, napkingking, Kouvy un Sammi Hanratty.

Tomēr jāatzīst, ka šiem ASV Snapchat ietekmētājiem nav tik daudz sekotāju kā latviešiem.

Tie ir tikai 16,8 tūkstoši Kouvy, 3,4 tūkstoši napkingking, un Sammi Hanratty var būt 4,6 miljoni, bet tas nav Snapchat ietekmētājs.

Viņu sarakstā ir arī 77 augstākie un 53 vidējie ietekmētāji.

Salīdzinājumā ar Latviju, kur 32 procenti no Snapchat ietekmētājiem ir augstākie rangā, un 51 procents ir vidējie, tas liecina par to, ka Latvija ir Snapchat augstāko rangā ietekmētāju galvaspilsēta.

Tas liecina par to, ka Latvija ir Snapchat augstāko rangā ietekmētāju galvaspilsēta visā pasaulē.

📢 Ietekmētāji no Latvijas mīl Snapchat

Galvenie iemesli, kāpēc Latvijā ir tik augstas kvalitātes Snapchat ietekmētāju galvaspilsēta, ir tas, ka latvieši iepriecinās, jo Snapchat ir platforma, kas atver iespējas un ir bez liekvārdības.

Tas ļauj ietekmētājiem no Latvijas darīt to, ko viņi prot vislabāk.