👋 Laipni lūdzam BaoLiba

💥 Savienojam zīmolus ar satura veidotājiem 50+ valstīs — Facebook, TikTok, Instagram, YouTube un citos kanālos!

🚀 Pievienojies tagad | ✉️ Epasts: info@baoliba.com

Kā Latvijas TikTok ietekmētāji meklē zīmolu sadarbības ASV

Lai gan TikTok ietekmētāji no Latvijas ir pieaugoša parādība, joprojām ir maznozīmīga un niecīga atšķirība starp ASV ietekmētājiem un Latvijas ietekmētājiem. Latvijas TikTok ietekmētājiem līdz šim ir bijusi neapšaubāma priekšrocība, jo viņi vairāk vai mazāk ir bijuši personas, kas ir visaugstāk novērtētas pie ASV zīmoliem, tieši tādēļ tuvākajos gados gaidāma strauja Latvijas ietekmētāju pakalpojumu izdevumi kāpināšanās ASV tirgū.

📢 TikTok ietekmētāju pakalpojumu izdevumi ASV tirgū līdz 2025. gadam pieaugs līdz 7,4 miljardiem dolāru

Saskaņā ar Statista datiem ASV zīmolu izdevumi TikTok ietekmētājiem līdz 2025. gadam pieaugs no 500 miljoniem dolāru līdz 7,4 miljardiem dolāru. Tas ir pieaugums par 1400 procentiem, salīdzinot ar 2021. gadu, un tas ir tikko aizsākums. Ietekmētāju mārketinga izdevumi ASV 2025. gadā līdz 2025. gadam sasniegs 16,4 miljardus dolāru, kas ir vairāk nekā divas reizes vairāk nekā izdevumi TikTok ietekmētājiem.

Šajā ātrajā izaugsmē ir divas nozīmīgas tendences. Pirmkārt, 2025. gadā katrs 10. dolārs, kas iztērēts mārketingā, tiks novirzīts mārketinga izdevumiem par ietekmētājiem, kas ir ievērojami vairāk nekā līdz šim. Tas liecina par jaunu pieeju mārketingam. Atšķirībā no tradicionālajiem reklāmas kanāliem un tā paša Google, kur reklāmas tiek rādītas arī tiem, kam tas neinteresē, mārketinga izdevumi par ietekmētājiem ļauj zīmolus mērķtiecīgi reklamēt tiem, kam tas varētu patikt.

Otrkārt, kā norāda Statista, TikTok ir kļuvusi par populārāko platformu, kurai ir visaugstākais zīmolu atbalsts. Gaidāms, ka 2025. gadā TikTok iekļausies 1. vietā, Instagram 2. vietā, bet YouTube 3. vietā.

Tas viss liecina par to, ka “Tiem, kas neizmanto TikTok ietekmētājus, tas jādara tūlīt”, sacīja Toma Kordella, Stokholmas galvenā mārketinga vadītāja, un viņas vārdi attiecas arī uz Latvijas ietekmētājiem, kas pirms citiem attiecīgi ķersies pie reklāmām uz TikTok un citiem sociālo mediju resursiem.

📢 Latvijas TikTok ietekmētājiem ir priekšrocības

Tā kā TikTok tiešsaistes ietekmētāju tirgus pieaug un Latvijas ietekmētāji iegūst popularitāti, 2025. gadā mēs varēsim iepazīt jaunas un jau labi zināmas Latvijas sejas.

Ir svarīgi atzīmēt, ka Latvija atrodas Eiropas Savienībā, tātad daudzas ASV zīmolu reklāmas jau ierasti ir uzrunājušas Latvijas patērētājus, nevis tuvo Austrumu patērētājus. Tas, savukārt, nozīmē, ka Latvijas patērētājiem ir pazīstamākas vērtības, kas ir raksturīgas rietumvalstīm, un attiecīgi tie var būt lielāki patērētāji.

Latvijas ietekmētāji ir vairāk nekā labi sagatavoti, lai nākotnē pārliecinātu vairākus zīmolus sadarboties tieši ar viņiem. Iespējams, ka Latvijas ietekmētāji ir devuši nenovērtējamu ieguldījumu TikTok ietekmētāju tirgū. Šādas domas izsaka ne viens vien Latvijas un ārvalstu eksperts.

Piemēram, šobrīd virsotnē esošais Latvijas ietekmētājs ir Artūrs Vasiļevs, kuram ir 1,8 miljoni sekotāju un 54 miljoni atzīmes Patīk. Artūrs regulāri rada video par savu dzīvi, kurās redzama viņa neizsmeļamā humora izjūta, kas ir kārdinājums ikvienam, kas tos noskatās.

📢 2025. gadā ASV tirgū pieaugums paredzēts 47% apmērā

ASV ikdienas patērētāji atsakās no tradicionālajām reklāmām un pievēršas sociālajiem medijiem, lai uzzinātu vairāk par zīmoliem un produktiem, ko viņi vēlas iegādāties. Saskaņā ar mārketinga platformas Sharethrough datiem 55% cilvēku vismaz reizi nedēļā izmanto sociālos medijus, lai uzzinātu par produktiem, kas viņiem šķiet interesanti, un tie, kas regulāri apmeklē sociālos tīklus, ir par 97% biežāk noskaidrojuši par produktiem, kas viņiem interesē.

Tas, savukārt, norāda uz tikpat strauju kāpumu sekojošajiem vārdiem: “Jaunas pieejas prasmes ir svarīgas, lai izmantotu sociālo mediju mārketingu, un, ja jūsu zīmolam ir nepieciešama palīdzība, izmantojot sociālos tīklus vai ietekmētāju mārketingu, sazinieties ar mūsu komandu”.

Saziņā ar ekspertu viedokļiem, sekojošā kāpuma dēļ ir vērts izcelt, ka TikTok ir uzrādījusi visstraujāko izaugsmi. Saskaņā ar 2022. gada datiem, TikTok ir aplikācija, kas tiek lejupielādēta visbiežāk, un tas ir mārketinga kanāls, no kura ASV zīmoli gūst vislielāko atdevi. Tas apliecina to, ka TikTok ir uzvarējusi cīņā papildus iepriekšējiem mārketinga kanāliem, tādiem kā Google vai YouTube.

📢 TikTok ietekmētāji ir jūsu zīmola slepenais ierocis

Kas attiecās uz to, kāpēc zīmoli visā pasaulē, tai skaitā Latvijā, uzrunā savus zīmolu vēstnešus tieši uz TikTok, tad atkal ir divi iemesli. Pirmkārt, TikTok ietekmētāji ir izdevīgāki nekā tradicionālie reklāmas kanāli, un, otrkārt, TikTok ietekmētāji ir efektīvāki nekā tradicionālie reklāmas kanāli. Tas nozīmē, ka TikTok ietekmētāji ir labāki.

Tiem, kas ir ieinteresēti, šeit ir pierādījumi. Atliek tikai paskatīties uz TikTok ietekmētāju mārketinga atdeves rādītājiem. Vidējā TikTok ietekmētāju kampaņa nodrošina 120% ROI, un zīmoli vidēji ir tikuši atpakaļ 1,96 dolāri katram iztērētajam dolāram.

Tas ir atkarīgs no 1 līdz 3 dolāriem no katra iztērētā dolāra, kas joprojām ir labāk nekā tradicionālie reklāmas kanāli, bet TikTok ietekmētāji ir nodrošinājuši līdz pat 20 dolāriem par katru iztērēto dolāru. Tas ir pieaugušas atdeves rādītājs, kura dēļ TikTok ir uzvarējusi cīņā par kļūšanu par populārāko platformu mārketingā.

Tas attiecīgi nozīmē, ka zīmoliem, kas vēlas vislabāko atdevi un visus ieguvumus no TikTok, ir nepieciešams piesaistīt labākos Latvijas TikTok ietekmētājus.

📢 Labāko Latvijas TikTok ietekmētāju saraksts

Apkopojot visu iepriekšminēto un aplūkojot to, kas ir labāks par labāko, kā viņi to dara un kāpēc vērts izmantot tieši viņus, zemāk ir uzticamu digitalizēto mediju avotu saraksts ar labākajiem Latvijas TikTok ietekmētājiem:

  1. Artūrs Vasiļevs
  2. Anna Andersone
  3. Andris Bumbieris
  4. Sjūzija Kae
  5. Laura Bender
  6. Kristaps Valters
  7. Niks Tomas

📢 Fakti par TikTok ietekmētājiem

ASV ietekmētāju tirgū gaidāmas 2,5 reizes lielākas izdevumu daļas palielināšanās līdz 2025. gadam. Tas nozīmē, ka, ja ASV ietekmētāji varēs piesaistīt 1,8 reizes lielāku daļu no visiem mārketinga izdevumiem, tad Latvijas ietekmētājiem tas nozīmēs vairāk nekā visus iepriekšējos ietekmētājus kopā ņemot.

Papildus tam, tikko kādu atveri varēsiet atrast vismaz par 2,5 reizes vairāk, nekā esat iepriekš redzējuši. Tas viss liecina, ka gaidāma neierobežota izaugsme, kas varētu turpināties līdz pat nākamajai desmitgadei.

ASV zīmoli ir uzsākuši iet uz priekšu un piesaistīt Latvijas ietekmētājus, kuriem ir pieredze, un, atsaucoties uz iepriekš minēto, šie ietekmētāji jau ir pierādījuši sevi kā labākos un uzticamākos.

Zīmoliem, kas vēlas paplašināties, piedāvājot savus produktus jaunām un aizraujošām auditorijām, nepieciešams palīdzēt topošo Latvijas TikTok ietekmētājiem, kuri ir izcili visā pasaulē. Pretējā gadījumā Latvija varētu būt nākamais ASV tirgus, kas pilnībā izslēgts.