👋 Laipni lūdzam BaoLiba

💥 Savienojam zīmolus ar satura veidotājiem 50+ valstīs — Facebook, TikTok, Instagram, YouTube un citos kanālos!

🚀 Pievienojies tagad | ✉️ Epasts: info@baoliba.com

Kā Latvijas Twitter ietekmētāji atrod zīmola darījumus Čehijā

Latvijas Twitter ietekmētāji pēdējā laikā ir kļuvuši par Čehijas zīmolu iecienītākajiem ņēmējiem. Kāpēc? Tāpēc, ka Twitter popularitāte pieaug visā Centrālajā un Austrumeiropā, un zīmoli no Čehijas pievērš uzmanību ietekmētājiem no kaimiņvalstīm.

Un šī tendence būs turpināsies vismaz līdz 2025. gadam, kad Twitter lietotājiem vajadzētu pievienoties visiem citiem, kuriem jau ir 98% iespēja dzīvot nākotnē, neskatoties uz to, ka 2022. gadā čehus joprojām uzskatīja par Twitter iznīcinoši mazu tirgu, ar katru gadu samazinoties lietotāju skaits.

Nesenajās aptaujās polārie čehieši apgalvo, ka nevēlas izmantot Twitter, jo tas ir “pārāk angļu valodā”. Jauni uzņēmumi un startapi joprojām ir neizlēmīgi attiecībā uz Twitter, jo “tur viss notiek angliski”. Twitter ir Amerikas Savienoto Valstu izcelsmes platforma, tāpēc nav nekādu pārsteigumu, ka tajā dominē ASV angļu valoda. Tas lika man sākt jautāt, kas Čehijā nosaka Twitter ietekmētāja panākumus?

Citu valstu ietekmētājiem Čehijā ir daudz šķēršļu turpināt strādāt ar šiem zīmoliem, kā arī tas, ka tie var iegūt arī daudz vairāk naudas Čehijā nekā mājās. Tas ir tālu no Latvijas, tāpēc dabūt Čehijas ietekmētāju, kam ir ceļojuma budžets, ir praktiski neiespējami. Čehijas zīmoli pieņem, ka ietekmētāji no ārvalstīm ir dārgāki nekā vietējie, kas ir noteicošais iemesls, kāpēc Čehijā nav tik daudz pētniecības ietekmētāju.

Kaut arī ir grūti atrast iemeslus, kāpēc šī tendence notiek, domāju, ka ir acīmredzams, ka liktenis piesaista Čehijas zīmolus un Latvijas ietekmētājus, un ikvienam, kas ir ticis pie ķēdes, joprojām ir palikušas daudzās saites, kas gaida, kad tās tiks izmantotas. Kad man beidzot būs jāpamēģina viss šis Ušakova u. c. pieminēto Eirovīziju vilkties. Liekas, ka šim liktenim jānostiprina manām sāpēm.

🤝 Zīmola ietekmētājs

Skaidra nauda joprojām ir labākais veids, kā rīkoties ar ietekmētājiem, pat vismodernākajos zīmolos. Kriptovalūta joprojām ir tālu no primārā maksājuma veida. Bet Čehijā ir plaši izplatīts, ka zīmola ietekmētāji saņems 20% no kopējā zīmola ieņēmumu skaita.

Nav precīzi zināms, kāpēc, bet Čehijā ir daudz vairāk ietekmētāju, kas noslogoti ar zīmolu darījumiem, nekā ikviens domātu. Tas ir tāpēc, ka viņiem visiem ir jāzina, ko teikt vai rakstīt savos profilos, un šī nezināšana rada bažas, kas mēdz būt radiniecei tam, ko darīja briti, kad viņi domāja, ka Terēze būs piecās līnijās telpas vidū.

Tā kā Twitter ir bijusi izcils veids, kā dalīties ar netikumīgām vērotājiem drauga vidū, tas ir bijis viskurun gan ar zīmola ietekmētājiem. Ietekmētāji, kas izmanto Twitter, kas nav krieviski runājošas personas, tādējādi vēlas tikt piezarvoti kā izsmalcināti. Tas padara tos par ļoti grūtiem, vilinošiem un neatrastiem.

Šādas ietekmētāju iezīmes Čehijas zīmolu acīs kļūst uzskatāmas līdz ar to, ka absolūti neviens nevēlas samaksāt par netīrumiem, kas izskatās nepatīkami. Faktiski nav neviena, kas patiešām gribētu redzēt ko tādu, kam varētu būt kāda saistība ar Baikal. Ja viņi to ierakstīs, tad viņi redzēs, kāda ir viņu misijas nosaukuma nosaukums. Tam visam jābūt iekļautam zīmola izskatā, un tas, ka ietekmētāji ir šādi, ir kritisks solis ceļā uz patiesiem darījumiem ar zīmoliem.

💰 Zīmolu darījumu tiešsaistes platformas

Čehijā ir pieejamas augstas klases tiešsaistes zīmolu darījumu platformas, kas šķietami veic jūsu darbu, kā arī maksā par to. Godīgi, es domāju, ka tas ir 2020. gadā nolemts apkrāpt, tomēr tam jāpaliek uz papīra.

Čehijā ir milzīgas zīmolu darījumu tiešsaistes platformu izaugsmes tendences. Tweetity ir viena no šīm platformām. Tweetity ir platforma, kas piedāvā zīmolu darījumus ietekmētājiem Čehijā un visā pasaulē. Platforma ir pieejama katram, neatkarīgi no jūsu izsistumiem Twitter, taču tik ieteicams, ka katrs zīmola pārstāvis reģistrējas platformā pieci zīmoli.

Ietekmētāji, kas ir reģistrējušies piecu zīmolu pārstāvju prātos, no saviem profiliem var piedāvāt šo piecu zīmolu vārdiem līdzīgu saturu. Konkrēti, viņi produktus var rakstīt savos Twitter ierakstos. Tāpēc, ja jūs esat pelnījis nosaukumu “Čehijas ietekmētājs”, to visdrīzāk nevar atcelt, jo “cekus” nevar pārbaudīt.

Tweetity dod iespēju ikvienam kļūt par Čehijas ietekmētāju. Tiem, kuriem jau ir ietekmes 1. līmenis (cilvēkam seko 1000–10000 cilvēku) vai augstāks, tas ir, kas 5 zīmoliem piedāvā līdzīgu saturu, šo 5 zīmolu vārdiem līdzīgu saturu var nopelnīt jau uzreiz pirmajā spēlē.

🇨🇿 Vides ietekmētāji

Tādas milzīgas zvaigznes kā Līva, Elīna, diabols, Kristaps un tieši tavi iecienītākie neticīgie čehoslovāku daimonadzeļi.

Vides ietekmētāji ir ietekmētāji, kas, izplatot saturu par zīmoliem, ietekmē dabu.

Organizācijai Čehijā ir labas atsauces visā pasaulē, taču to varam uzskatīt par iekļaujošu. Šobrīd iekļaušana ir gaidāma pēc 2020. gada, kad viņi uzsāks apmācības pakalpojumu un tiešsaistes platformu, kas palīdzēs uzņēmumiem veidot savu zīmolu darījumu stratēģiju.

Tiem, kas vēlas apmācības, GIZ (Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit) ir bezmaksas apmācības programma, kas īpaši paredzēta uzņēmējiem, kas vēlas virzīt zīmolus ar mūsdienīgiem rīkiem un paņēmieniem.

Viņi meklēs 40 uzņēmumus, kas attīsta ilgtspējīgus produktus un pakalpojumus, un apmācības notiks no 2023. gada jūnija līdz 2025. gadam.

Jebkurš uzņēmums, simts procentiem tīrs uzņēmums, kas aicina ilgtspējību, var pieteikties mācībām šeit.

⭐ Zīmola ietekmētāju pakalpojumi

Tiem, kuriem jau ir bijusi pieredze ar zīmola ietekmētājiem, Čehijā ir pieejami gan zīmola ietekmētāju pakalpojumi, gan zīmola ietekmētāju aģentūras. Piemēram, Sociālie ietekmētāji ir sociālo tīklu aģentūra, kas ir viena no pirmajām Čehijas tirgū. Aģentūra piedāvā pakalpojumus visiem, kas vēlas piecelties un izvietot zīmolus un produktus, un tā ir pieejama ikvienam, kuram ir sociālie tīkli.

Tiem, kas ir izcili un kuriem ir zīmola pārstāvji, Sociālie ietekmētāji piedāvā kriptovalūtas pakalpojumus tiem, kas ir pagatavojuši ShowRoom. Visas aģentūras atzīst Sociālos ietekmētājus par viņu plašajām zināšanām zīmola darījumu jomā, un lepojas, ka ir viena no pirmajām Čehijas tirgū.

📊 Zīmola mārketinga pakalpojumi

Tiem, kas vēlas uzsākt zīmolu darījumus ar ietekmētājiem, tieši šeit ir jānokļūst. Ietekme, kas izskata visus pakalpojumus, kas saistīti ar zīmola darījumiem, piedāvā pakalpojumus gan ietekmētājiem, gan zīmoliem. 2023. gadā šī aģentūra ir izsniegusi balvas daudzās prestižās kategorijās.

No vairākiem 2023. gada balvas snaiperu izsniegšanas pasākumiem varētu šķist, ka viņiem ir cilvēku līdzekļi, kas paši seko viens otram. Cik zīmola ietekmētāju pakalpojumu aģentūras ir izsniegušas šādas balvas? Cik zīmola ietekmētāju pakalpojumu aģentūras veiks izpēti un samaksās ietekmētājiem par to, ko viņi patiešām iegūst no ietekmes un reputācijas? Cik šajās aģentūrās ietekmētāju pakalpojumu aģentūrās ir tik daudz pretrunu?

Aģentūrai ietekme ir svarīgi izprast zīmola ietekmētāju jomu, un kopā izveidojiet kopēju mārketinga stratēģiju, kas balstīta uz datiem un ROI. Izmantojot viņu pašu rīku, kas iekļauj proīzi kopējā šodienas tirgū, ko izmanto daudzi vadošie Twitter zīmoli, viņi piedāvā visus nepieciešamos pakalpojumus.

Uzņēmumiem, kuriem nepieciešami ietekmētāji, ietekme ir nepieciešama noteicošā mārketinga aģentūra pilnīgai priekšrocību izmantošanai no ikviena, kas ir sociālo tīklu ietekmētājs. Ja viņi ir tikai jaunumi, viņiem jāiegulda vairāk naudas, nekā viņi vienkārši ir ieguvuši, jo viņi saņems pakalpojumus no šīs ietekmes mārketinga aģentūras.

👀 Zīmolu ietekmētājs

Visbeidzot Čehijā ir zīmolu influenceri. Šie zīmolu influenceri ir cilvēki, kas var ietekmēt zīmolus. Viņiem ir ietekme uz zīmoliem, kas nozīmē, ka viņu pašu dzīve ir ietekmējusi kāds no daudziem šiem ietekmētājiem.

Tas ir, ja jūs nodobroļojaties. Un tas ir tas, ko mēs visi vēlamies sasniegt.