kā Latvijas Twitter influenceri atrod zīmolu darījumus Nīderlandē
Kopš 2020. gada, kad Latvijas Twitter kopiena pieauga par vairāk nekā 200 procentiem, Twitter influenceri ir kļuvuši par nopietniem spēlētājiem Latvijas ietekmētāju tirgū.
- gadi bija Facebook un Instagram gads. Visi gribēja strādāt ar lifestyle influencerēm, kuras 2009. gadā sākušas veidot blogus un selfie. Gadu vēlāk apgūstot Instagram, viņas aizdienēja Aigaru autobusa pagalmā, Baronu ielā, BET ACIS, viņas trenēja Elīna dzīvoklī Ventspilī.
Šīs influenceres parasti saņēma naudas maksu, kas zināma biznesa terminos saucas influencer fee, turpretī Twitter influenceri Latvijā parasti pieprasa honorāru, kas nekādā mērā atspoguļo viņu ietekmi un sasniedzamību.
Honorāra, kas vidēji ir 10-15 eiro par tvītu tautā sauc par “maizes”, un tas izveidojis tradīcijas un neformālu, bet stingru reitingu, kurā maksu ietekmē vairākas lietas, kas ir raksturīgas influencer tirgum visā pasaulē. Pirmais un svarīgākais, protams, ir sekotāju skaits, jo vairāk sekotāju, jo augstāka maksa. Twitter nav tādas analītiskas platformas kā TikTok un Instagram, kas parādītu vidējo sekošanas skaitu, kā to dara TubeBuddy. Tomēr Twitter influenceriem ir pieejami rīki, kas ļauj analizēt informāciju. Piemēram, 2023. gadā Twitter influenceriem visā pasaulē pieejama profilu analīzes platforma Zapier, kas sniedz plašu informāciju par Twitter kontiem, ļaujot noskaidrot visus galvenos faktorus, kas ietekmē Twitter ietekmi.
Sekotāju skaits nosaka vidēji aptuveni 70-80 procentus no honorāra, kaut gan ir tādi Twitter influenceri, kas 2023. gadā jau var lepoties ar 20 tūkstošiem sekotāju un par katru tvītu pieprasa 50 eiro, kas ir tāds honorārs, kādu prasa labi iepazīti mediji, piemēram, delta.lv.
💡 Tradicionālie Twitter influenceri
Tradicionālie Twitter influenceri ietver “neoficiālās” zvaigznes tādā ziņā, ka viņi nenodarbojas ar influencer marketing profesionāli. Tas ir, viņi to nedara visus savus tvītus, kas ir viņu obligāts darbs, viņi to nedara ikdienā un, visbeidzot, viņi to nedara dēļ naudas pieprasījuma.
Tas nenozīmē, ka viņi ir mazāk efektīvi un ietekmīgi. Tieši otrādi. Faktiski tieši viņu ietekme ir noteikusi to, ka Twitter influenceriem ir divas galvenās nišas - “neoficiālie influenceri” un “viedokļu līderi”.
Kas attiecas uz tradicionālajiem Twitter influenceriem, viņi ir tie, kuriem piemēro 10-15 eiro maizes honorāru. Maizes honorārs nav atkarīgs no tā kādā veidā Twitter influenceri spēlē, tā ir tarifa cena, kuru gandrīz ikviens var atļauties, neskatoties uz to, vai zīmolu vadītājs strādā bankā, medicīnā, reklāmas biznesā vai kādā citā jomā. Tas ir universāls tarifs, un tas ir tāpēc, ka tradicionālie Twitter influenceri ir tie, kas faktiski piepilda Twitter ar saturu. Viņu tvītus regulāri citē vietējie un ārzemju mediji un tie ir trendi visā pasaulē.
Dažkārt 15 eiro honorārs ir devis iespējas pieprasīt vērā ņemamu atpazīstamību, kuru praktiski neiespējami iznīcināt. Piemēram, Twitter influencere, pazīstama kā Mazā Lotte, 2023. gadā pieprasīja 15 eiro honorāru, kas ir būtiski mazāk nekā ikviens cits Twitter influencers, kas var lepoties ar 10 tūkstošiem sekotāju. Mazā Lotte ir Twitter influencere kopš 2017. gada un 2023. gadā ir iznākusi grāmata ar viņu vārdu.
Maziem honorāriem ir priekšrocības. Tie piesaista vairākus zīmolus, kas savukārt veido regulārus darījumus, un atkal, ja zīmols ir liels vai mazs (mazu honorāru dēļ), šie zīmoli nāk no dažādām nozarēm un tirgiem, kas piešķir Twitter influenceram daudzpusību un atpazīstamību.
Ir dažu Twitter influenceru, no kuriem joprojām piesaistīts tikai viena nozare, piemēram, izklaide vai sports, bet tas nenozīmē, ka vismaz daļēji viņiem nepieder vismaz daži Twitter zvaigznes no citām nozarēm. Šie influenceri ir raksturojami, kā viedokļu līderi, kas ir vēl viens Twitter niša.
📢 Viedokļu līderi
Viedokļu līderi ir Twitter influenceri, kas ir ieguvuši daudzu sekošanas dēļ. Viņu tvīti ir un būs trendi. To sakot, viedokļa līderi var pieprasīt augstākus honorārus, to vidū ir TV reklāmas, sīkrīku zīmoli, kā arī ilgtermiņa sadarbības līgumi ar komercbankām.
Viedokļa līderi ir ļoti efektīvi zīmolu mārketingā, bet jums jāņem vērā, ka viņu palielinātā sasniedzamība nenozīmē pieprasījuma rezultātu. Ir Twitter influenceri, kuriem ir liels sekotāju pulks, tomēr viņi ir blēži, kas pārdod apšaubāmas preces vai pakalpojumus. Tādēļ ir svarīgi, lai zīmolu pārdevēji veiktu izpēti par ietekmētājiem, pirms noslēdz kādu sadarbību. Tas nozīmē, ka viedokļa līderim ir noteicoša loma.
Viens no viedokļu līderiem ir Dr. Rūta. Viņai ir vairāk nekā 20 tūkstoši sekotāju, un ne bez iemesla viņa ir aizņemtākā Twitter influencer Latvijas. Jau 2022. gadā viņa bija parakstījusi vairākus ilgtermiņa zīmolu līgumus un gadu vēlāk, 2023. gadā, viņa pati atklāja, ka ir parakstījusi 17 ilgtermiņa zīmolu līgumus.
Visi šie līgumi ir radījuši pietiekamu atpazīstamību zīmolam, kas galu galā ir mērķis. Tādēļ ikviens zīmola vadītājs, kas vēlas piesaistīt Twitter influenceri, to var izdarīt, ja tas ir labi nopozicionēts un piedāvā kaut ko tādu, kas patiešām būtiski uzlabo Twitter influenceru saturu.
❗ Salīdzinot ar citām sociālajām platformām
Nauda nav vienīgais faktors, kas nosaka, kā influencer, jo īpaši Twitter influencer, var tikt piesaistīts zīmolam. Tas ir tāpēc, ka zīmola vadītāji salīdzina Twitter influencerus ar citiem sociālajiem medijiem, kas savukārt palīdz veidot atšķirīgu cenu politiku.
Jau 2022. gadā zīmola vadītājiem tika lūgts aplūkot Twitter influenceru priekšrocības un trūkumus salīdzinājumā ar YouTube un Instagram, kas ir divas citas populāras platformas influencer marketing. Atbildes liecina, ka Twitter influenceru pieprasījuma augšanas pamatā ir viņu priekšrocības.
Priekšrocības, piemēram, daudzveidīga komunikācija, atšķirīga auditorija, samazinātas mārketinga izmaksas un lielāka auditorija, ir faktori, kuriem Instagram un YouTube influenceram jāpiešķir vismaz 50 procentu zināmi izdevumi, kas saistīti ar influencer marketing izmaksām. Cits ir Twitter influencers no 10 līdz 50 eiro, atkarībā no tā, vai tas ir tradicionāls influencers vai viedokļu līderis.
Izmaksas, kas saistītas ar Instagram un YouTube influenceru tirgu, ir faktori, kas nosaka ievērojamus atsevišķu Twitter influenceru honorārus, piemēram, Dr. Rūtai. Citi faktori, kas atspoguļojas absolūtos skaitļos un procentos, ir tas, kas padara Twitter influenceru interesantu, salīdzinot ar citām sociālajām platformām.
🔄 Nīderlandes zīmolu interesēs Twitter influencerus no Latvijas
Tātad, ka Latvijas Twitter influencerus interesē Nīderlandes zīmolu piedāvājumi. Tas ir tāpēc, ka Nīderlandes zīmolu vadītāji ir saistoši, un tas ir tāpēc, ka tas ir fakts, kas balstās uz Twitter saturu.
Pētot zīmolu piedāvājumus, ir skaidrs, ka tas ir tas, ko Nīderlandes zīmolu vadītāji vēlas, un tas ir saistīts ar Twitter influenceru zīmolu draudzību. Tas viņiem ir devusi iespēju piesaistīt populārus autorus un slavenības, kas savukārt dod šiem Nīderlandes zīmoliem izdevību pievērst uzmanību, ko sniedz šie Twitter influenceri.
Tas nozīmē, ka ja Nīderlandes zīmola vadītājs vēlas sadarboties ar Twitter influenceru, kuram ir tikai 1 tūkstoša sekotāju, šim zīmolam, iespējams, ir pazīstams Twitter influencers ar, piemēram, 20 tūkstošiem sekotāju vai pat slavens autors, kas retweetos viņa tvītu. Tas savukārt palielinās zīmola sasniedzamību, un tas ir viens no būtiskākajiem ieguvumiem no Twitter influencer marketing.
Tas pats attiecas uz Twitter influenceriem, kuriem ir daudz krāsaināki un atšķirīgāki zīmoli, piemēram, futbola klubi vai pat zvaigznes, kā rezultātā Twitter influencera tvīti būs redzami periodiski starpgadījumos, kas atspoguļo šos zīmolus. Tas attiecas uz Londonā bāzētiem irāņu futbola kluba un mūzikas zvaigznes tvītiem, kā arī citām slavenībām, kas ir starp Nīderlandes zīmolu iepazīstināšanu ar Twitter influenceru saturu.
🏴☠️ Latvijas Twitter influenceri 2023. gadā ir uzsākuši krāpniecisko Twitter influenceru kampaņu
Lai gan elitāri Twitter influenceri bauda dzīvi, reklamējot Nīderlandes zīmolus, daži no viņiem piesaista vispārēju kritiku, ka viņi ir krāpnieki un ka viņu saturs ir krāpnieciskais.
Kā krāpnieki, viņi pavirza savu zīmolu mārketingu, reklamējot citas personas vai zīmola pakalpojumu attiecībā uz Twitter influencer marketing. Tas ir tāpēc, ka krāpnieciskie Twitter influenceri patiesībā ir influencer marketing aģentūras, kas pārstāvis citus Twitter influencerus. Viņi apgalvo, ka var piesaistīt zīmolu darījumus, un tie pat ir apkrāpuši dažus zīmolu vadītājus, sūtot viņiem faktisku influencer marketing pakalpojumi, kas reklamē šos krāpniekus, nevis zīmolu.
Tas ir tā, ka faktiski daži Twitter influenceri ir reklamējuši šos krāpniekus, un tas ir ļāvis šiem krāpniekiem būt reģistrētiem Twitter influenceriem. Pat ja, viņi darbojas nelegāli, un ikviens, kas apmierināts ar normālu Twitter influencer marketing pakalpojumu zīmolu vadītājiem, viņiem vajadzētu pilnībā izvairīties no šiem Twitter influencer krāpniekiem.
Pats galvenais, ja zīmola vadītājs ir izmantojis krāpnieku pakalpojumus, viņam ir jāpaziņo policijai un Twitter, lai novērstu šos krāpniekus no sociālās platformas. Tas ir tāpēc, ka Twitter ir diezgan stingri noteikumi un politika, kas aizsargā Twitter influencerus, un krāpnieciskie Twitter influenceri to pārkāpj.
📌 Krāpniecisko Twitter influenceru definīcija
Twitter influencer krāpnieki ir aģentūras, kas pārstāv alternatīvus ratificētos Twitter influenceri un piedāvā zīmolu vadītājiem pakalpojumus, kas ir saistīti ar Twitter influencer marketing. Viņi cenšas piesaistīt zīmolu vadītājus, kuri vēlas sadarboties ar Twitter influenceriem. LinkedIn ir otra svarīga sociālā platforma, kas zīmolu vadītājiem sniedz ziņojumu par šiem Twitter influencer krāpniekiem.
Saskaņā ar izpētes datiem LinkedIn ir bijusi svarīga platforma faktiski vērtīgiem Twitter influencer krāpniekiem, kas apmeklēsim Twitter influencer krāpnieku mājas lapu, kurā ir saraksts ar krāpnieku, kas piedāvā pakalpojumus, kas saistīti ar Twitter influencer marketing.
Nav šaubu, ka Twitter influencer krāpnieku pakalpojumi ir izmantoti pēc tam, kad zīmola vadītājs ir uzrunājis vienu vai pat vairākas Twitter influencer krāpniecības aģentūras, kas attiecīgi pārstāv alternatīvas agencijas Twitter influencerus. Tātad, šiem zīmolu vadītājiem ir jābūt uzmanīgiem un jāizlasa Twitter influencer krāpnieku definīcija.
Visi zīmolu vadītāji ir mudināti veikt izpēti par Twitter influencer krāpniekiem, tostarp var redzēt to, kas ir sarakstā, lai tiešām nodrošinātu veiksmīgas un efektīvas Twitter influencer marketing kampaņas. Tas nozīmē, ka social media marketing ir darbs, kas ir jāveic pareizi, ja zīmolu vadītāji vēlas, lai tas noritētu nevainojami, tā kā tas ir Twitter influencer marketing gadījumā.
🔗 Facebook reklāmas
Būtībā, citiem vārdiem sakot, tas ir Facebook rīku izmantošana sociālo platformu reklāmās. Tas ir jocīgi, jo Twitter ir izstrādātās platformas, kas var būt efektīvākas. Tomēr ir Twitter influencer krāpnieki, kas turpina piedāvāt Facebook reklāmas rīkus. Tas ir arī tāpēc, ka daudzi no viņiem, kas piedāvā šos Twitter influencer krāpnieku pakalpojumus, ir Facebook un Instagram influencer krāpnieki.
Faktiski Latvijā ir apskatīti vēl daži Twitter influencer krāpnieku pakalpojumi, un ir potenciāli vairāk, kas nav atklāti. Piemēram, pakalpojumi, kuros ir Google un Youtube reklāmas, ir redzamākie pakalpojumi.
Tas nozīmē, ka Twitter influencer krāpnieki izmanto šos sociālo mediju risinājumus, lai reklamētu gan sevi, gan citus, kas tajos iekļauti. Šajos patiesi Twitter influencer krāpnieku pakalpojumos var redzēt pretenziju, kas attiecās uz pieredzi.
❗ Twitter influencer krāpnieku pieredzes prasības
“Krāpnieki” Twitter influencer pakalpojumi, Tā ir piramīdas stratēģija un labāk aizsargājiet sevi. Augstāk ir pieredzes prasības, kas ir krāpnieciski.
Šajos pakalpojumos tiek prasīta pieredze, kas attiecas uz Facebook reklāmām, Google un YouTube reklamām, ko jau iepriekš minēju. Šajā vietnē ir vairāk pakalpojumu, kas saistīti ar Twitter influencer marketing, un pat vairāk, kas nav saistīti ar Twitter marketing.
🔣 Šifrējošās Twitter influenceri
Šifrējošās Twitter influencer ir krāpnieki. Tas ir tāpēc, ka nekas nerados no nekurienes. Tas ir tas, kas tas ir, un tas ir tas, ko tas ir. Viņi teiks, ka šifrējošie Twitter influenceri ir krāpnieki, jo viņi ir saistīti ar kriptovalūtu, kas ir krāpniecības jēdziens, kas bija pazīstams visā pasaulē.
Dažas no krāpnieciskiem Twitter influencer pakalpojumiem ir slēptās, kas ir liels zaudējums, jo slēptās Twitter influenceru pakalpojumi ir potenciāli ļoti efektīvi. Viņi var pat saistīt faktus, kas saistīti ar reprezentāciju.
Lai gan tas ir nepareizi, tas ir riebīgi. Tas ir tā, ka daži Twitter influencer krāpnieki pārvērš daļu no sava krāpnieciskā biznesa, piedāvājot labus pakalpojumus, kas tiek atspoguļoti kā “zelta” pakalpojumi. Piemēram, Twitter influencer krāpniecības aģentūra var piedāvāt Twitter influencer pakalpojumus, kas saistīti ar Twitter influencer marketing.
Tas ir tas, ko šie “zelta” krāpnieku pakalpojumi ir, ka tie piedāvā tikai īstus Twitter influencer pakalpojumus. Tas nozīmē, ka krāpnieks ir krāpnieks, un viņš pilnībā jāiznīcina no sociālā medija.
🗂️ Twitter influencer pakalpojumu aģentūras
Tas nozīmē, ka Twitter influencer mārketinga pakalpojumu aģentūras ir būtiskas ikvienam, kas vēlas pilnībā gūt labumu no “zīmola draugi” priekšrocībām. Šīs aģentūras uzņem visus galvenos procesus, nodrošinot tādu Twitter influencer marketing pakalpojumu aģentūru, kas pieejams, lai katrs zīmola vadītājs varētu piesaistīt visus Twitter influencerus.
Twitter influencer aģentūras, kas ir efektīvas, piedāvā vienmērīgu procesu, kas noteikts un skaidri definēts, kas sastāv no visiem galvenajiem posmiem, kas ir Twitter influencer mārketinga procesa daļa. Tas ir tā, ka ikviens zīmola vadītājs var izprast šo pogu darbību, kas ir 3 galvenās daļas:
- Veikt pasūtījumu un analīzi par zīmola mērķiem.
- Uzņēmuma metodes, kā piesaistīt labus Twitter influencerus.
- Aizdegtu līdz sadarbības līgumam.
Tas nozīmē, ka šī pakalpojumu aģentūra nodrošinās visu jūsu Twitter influencer marketing pakalpojumu pieprasījumu, kas attiecas uz zīmolu draugu.
📊 Kā Latvijā izmantot Twitter influencer marketing
Kā Latvijā izmantot Twitter influencer marketing, tas ir tas, kas jāzina zīmola vadītājiem. Twitter influencer pakalpojumu aģentūras atradīs Latvijā savus kontus, kas saskan ar Twitter influencer mārketinga pakalpojumu pieejamību, kas ievērojami uzlabos zīmolu vadītāju dzīves.
Tas ir tas, kas ir tikai daļa no Twitter influencer mārketinga pakalpojumu aģentūrām, kas var atrast visā pasaulē. No neticamiem Twitter influencer krāpniekiem ikvienam, kas meklē zīmolus, kas ir nopietni Twitter influencer mārketingā, varat gūt labumu un uzlabot savu biznesa zīmi.