Kā Latvijas YouTube ietekmētāji atrod zīmolu darījumus Francijā
Sadarbības iespējas ar zīmoliem Francijā ir pieejamas arī Latvijas YouTube ietekmētājiem. Patiesībā daudzi zināmi ietekmētāji no Latvijas jau sadarbojas ar Francijas zīmoliem. Tajā pašā laikā Francija, kas ir viena no vissvarīgākajām eksporta tirgū, ir svarīgs tirgus, kurā pieejamas arī monetizācijas iespējas.
🇫🇷 Kā Latvijas YouTube ietekmētāji var iegūt zīmolu darījumus Francijā?
Lai arī lielākā daļa Latvijas YouTube ietekmētāju vispirms apspriež monetizācijas iespējas vietējā tirgū, daudzi no šiem ietekmētājiem jau ir izpētījuši iespējas monetizēt savus kanālus arī starptautiskā tirgū.
Tajā pašā laikā daudzi ietekmētāji no Latvijas sadarbojas ar zīmoliem Francijā, un daži no pazīstamākajiem zīmoliem ir Montblanc, L’Oreal un Lacoste.
Daži veidi, kā Latvijas ietekmētāji var atrast sadarbības iespējas ar zīmoliem Francijā, ir:
- Izmantojiet sociālo mediju platformas, piemēram, Instagram
Neraugoties uz platformu, kas ir paredzēta galvenokārt attēlu koplietošanai, Instagram joprojām ir viena no visaktīvākajām sociālo mediju platformām visā pasaulē, un tajā ir arī aktīvākā mārketinga platforma.
Liela daļa zīmolu, kas vēlas sadarboties ar ietekmētājiem, izmanto, izmantojot sociālo mediju platformu Instagram savam mārketingam. Tas ir tāpēc, ka Instagram piedāvā arī potenciālo ietekmētāju atlases rīku, kas ļauj zīmolu vadītājiem veikt filtru meklēšanu, kas ir atbilstoši viņu zīmola mērķiem.
Lai paātrinātu sadarbību, Latvijā dzīvojošiem ietekmētājiem būs jākoplieto attēli, kuros ir attēloti viņu maršruti Francijā, un jāizmanto tādas tēmturu frāzes kā #influencerfrance un #influencerparis. Veicot pārbaudi, var būt efektīvi arī tādi tēmturi kā #publicitaru un #influencercost.
- Izveidot tiešsaistes portfeli
Tiešsaistes portfeļi ievērojami palielina iespēju sadarboties ar zīmoliem Francijā, jo tiešsaistes portfeļi ir ērts un uzskatāms veids, kā ietekmētājiem demonstrēt savu darbu. Tas arī parāda, ka viņiem ir pareizā attieksme un viņiem rūp, kā viņi iekļaujas visā zīmola mārketinga procesā.
Portfeļiem vajadzētu ietvert dažādus videoklipus, kas demonstrē viņu stilu un mārketinga prasmes, kā arī saites uz to, kā viņu videoklipi ir piesaistījuši ieguldījumus vai pārdošanas pieaugumu iepriekšējās zīmolu sadarbībās, ja tādi ir.
- Izmantojiet influencer mārketinga platformas
Vēl viens veids, kā ietekmētāji var izveidot sadarbību ar zīmoliem Francijā, ir dalība ietekmētāju mārketinga platformās, kas palīdz savienot ietekmētājus ar zīmolu vadītājiem. Dažas no populārajām ietekmētāju mārketinga platformām, ko var izmantot, ir:
- BaoLiba
Baoliba ir mārketinga platforma, kas īpaši paredzēta ietekmētājiem, izmantojot, lai palīdzētu viņiem atrast zīmolu darījumus.
Tas ir noderīgi ietekmētājiem, kuriem nav daudz laika īstenot iepriekš minētos ieteikumus, vai arī viņiem nepatīk personīgi piedalīties savā mārketingā.
Lai izmantotu platformu, ietekmētājiem ir jāizveido profilaktiska konta un jāiekļaujas vairākās datu bāzēs, kas saistītas ar zīmolu pārstāvjiem.
Pēc tam zīmols sazināsies ar ietekmētāju, ja viņi uzskata, ka ietekmētājs ir piemērots zīmola kampaņai.
Baoliba jau sadarbojas ar daudziem zīmoliem Francijā, kā arī daudzās citās valstīs visā pasaulē.
Zīmolu pārstāvji var izveidot kontu, lai pievienotu savu zīmolu datu bāzei, un pēc tam viņi var sūtīt ziņas vai pieprasījumus ietekmētājiem, kuriem ir konts, lai veiktu darījumus.
- Influencity
Influencity ir vēl viena mārketinga platforma, kas palīdz ietekmētājiem sazināties ar zīmolu pārstāvjiem.
Lai gan platforma ir samaksāta, to joprojām ir vērts apsvērt, jo tā piedāvā arī daudz noderīgu instrumentu, ko var izmantot, lai uzlabotu ietekmētāju mārketingu.
Platformā ietekmētāji var atrast zīmolus, kas meklē ietekmētājus, kas atbilst viņu mārketinga mērķiem.
Ietekmētāji var veikt uzlabotu meklēšanu, lai atrod zīmolus, kas atbilst viņu specifikācijām un prasībām, kā arī veikt zīmolu salīdzināšanu.
Platforma arī sniedz pārskatus un analīzes datus par ietekmētāju mārketinga kampaņu veiktspēju.
- Tīkla ar influenceru aģentūrām
Daudzas ietekmētāju aģentūras darbojās tikai vietējā līmenī, bet tagad daudzas no tām jau ir pārgājušas uz starptautiskāki, kopš ir pieaudzis pieprasījums pēc ietekmētājiem starptautiskajiem zīmoliem.
Aģentūras ir labi sazinājumā ar zīmolu pārstāvjiem, kuriem nepieciešams darboties kā starpniekam savā starpā.
Piemēram, aģentūra “Baoliba” darbojas kā starpnieks starp ietekmētājiem un zīmola pārstāvjiem. Aģentūrā “Baoliba” ir savākti daudzi ietekmētāji visā pasaulē, un daudzi no šiem ietekmētājiem jau sadarbojas ar daudziem vadošajiem zīmoliem visā pasaulē.
- Piedalieties ietekmētāju konferences
Vēl viens veids, kā Latvijas YouTube ietekmētāji var atrast zīmolu darījumus Francijā, ir apmeklējot ietekmētāju konferences Francijā.
Piemēram, #FFinfluencers ir Francijas pirmais influenceru samits, kas norisinās Parīzē, Francijā.
Konferences tiek organizētas katru gadu, un tajās piedalās daudzi Francijas ietekmētāji no visām jomām, kā arī daudzi zīmolu pārstāvji, kuri meklē sadarbību ar ietekmētājiem.
Lai gan ir grūti iegūt atļauju piedalīties konferences, ir svarīgi, ka ietekmētāji to darīs visiem ietekmētājiem, jo tas ievērojami uzlabos viņu iespējas iekļūt zīmolu darījumos.
Ietekmētājiem ir arī jāuztur aktīva klātbūtne sociālajos tīklos, izmantojot hashtags, kuriem ir tendence Francijā, un piesaistot Francijas mediju ziņu aģentūras, kas var palīdzēt viņiem iekļūt Francijas ietekmētāju tirdzniecībā.
Sadarbība ar Francijas zīmoliem ir laba iespēja palielināt Latvijas YouTube ietekmētāju viesu uzņemanu Francijā, jo Francija ir Eiropas mājvieta mūsdienu ietekmētāju mārketinga kustībai.
Tikai 2024. gadā Francijas zīmolu darījumi ar ietekmētājiem var pieaugt par vairāk nekā 30%, ja vien Francijas zīmolu vadītāju prasības attiecībā uz ietekmētājiem nepalielinās.